دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

افزایش قیمت در بازار آهن آلات

افزایش قیمت در بازار آهن آلات
افزایش قیمت در بازار آهن آلات
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۸۴۹
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

در شرایطی که هیچ یک از محرک های افزایش قیمت در بازار فولاد توانایی بالا بردن قیمت ها را ندارند، این روز ها شاهد افزایش روز افزون نرخ محصولات فولادی در بازار آهن آلات هستیم. بدین معنا که این روند از شرایط واقعی بازار جدا می باشد. طی روز های اخیر قیمت ارز و دلار تغییر چندانی نداشته و تنها دچار نوسان بسیار کوچکی شده است. از سویی دیگر با شروع ماه رمضان تقاضای واقعی در بازار  با کاهش مواجه می شود و میزان سختگیری ها در مسیر صادرات بیشتر خواهد شد. در حال حاضر هنوز تغییری در تصمیم دولت مبنی بر سخگیری در بازار صادرات کشور دیده نمی شود و احتمالا اجرایی خواهد شد.

به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، میزان حجم عرضه در بازار داخلی بالاست. اگرچه تولید کنندگان راه دیگری جز عرضه محصولات در بازار را ندارند آن هم در وضعیتی که سال جاری در مقایسه با سال های گذشته بیشترین میزان تولید را در داخل کشور داشته ایم.

وضعیت پیش آمده در بازار داخلی نشان می دهد که انتظار می رود میزان عرضه محصولات فولادی با محوریت شمش برای تغذیه بازار کفایت کند اما در حال حاضر شاهد بالا رفتن نرخ محصولات فولادی در این بازار هستیم که یکی از مهم ترین دلایل افزایش قیمت آهن آلات می باشد. طی روز های اخیر افزایش قیمت در بازار طی چند ساعت متوالی رخ داده است که همین موضوع موجب شده تا نگرانی هایی بابت ادامه این روند در بازار پیش آید.