دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

بازار آهن در روزهای پیش از تعطیلات

بازار آهن در روزهای پیش از تعطیلات
بازار آهن در روزهای پیش از تعطیلات
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۸۴۴
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

در اولین روز از هفته جاری با توجه به تعطیلات بلند مدت پیش رو، بازارآهن آلات کشور روندی نزولی را در پیش گرفت. به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن ، قیمت آهن آلات 50 تا 120 تومان کاهش یافت. این در حالی است که در بخش میلگرد ها کارخانه های ظفربناب ، شاهرود ، سیادن ابهر، امیرکبیرخزر، بردسیرکرمان و ... قیمت میلگرد خود را کاهشی اعلام نمودند. دیگر کارخانه های خرید میلگرد از قبیل آناهیتای گیلان و حسن رود قیمت محصولات فولادی خود را ثابت اعلام کردند.

بخش قوطی پروفیل نیز از این کاهش قیمت ها مستثنا نبوده، قیمت پروفیل تهران شرق پس از 50 تومان کاهش به 6900 تومان رسید. در این میان شاهد ثبات قیمت قوطی آهن جهان پروفیل بوده ایم. کارخانه صدرا پروفیل نیز همانند تهران شرق اقدام به کاهش قیمت نموده و پروفیل های خود را با قیمت 6750 تومان به فرش می رساند. خبر های بازار آهن حاکی از ثبات نسبی قیمت نبشی و ناودانی می باشد. تا بدین لحظه دو کارخانه ناب تبریز و مگااستیل نرخ نبشی و ناودانی های خود را اعلام نموده اند که آمار های بدست آمده نشان دهنده ثبات قیمت این دو محصول فولادی می باشد.

قیمت تیرآهن در انبار تهران نیز با کمی کاهش در مقایسه با هفته گذشته اعلام گردید. در حال حاضر قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان برای سایز 20 در انبار تهران 1460000 تومان اعلام شده است. تیرآهن فایکو و آریان فولاد نیز درب انبار در حدود 20 تومان کاهش یافته است. با توجه به تعطیلی نسبی بازار در هفته جاری، احتمال افزایش قیمت در روز های آتی بسیار پایین می باشد و اکثر کارشناسان خبر از کاهش قیمت ها در هفته جاری را داده اند.

جستجو مطالب و خبر ها