دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

تاثیرات سیل بر بازار آهن آلات

تاثیرات سیل بر بازار آهن آلات
تاثیرات سیل بر بازار آهن آلات
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۹۰۷
  • تاریخ انتشار‌ : ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

حادثه سیل شهر های داخل کشور و تاثیراتش بر بازار فولاد را می توان از دو جهت مورد بررسی قرار داد. در مرحله اول باید میزان تخریب های حاصل از سیل بوجود آمده و همچنین رانش زمین در قسمت زیر ساخت های شهری، پل های ارتباطی و همچنین خسارات واحد های مسکونی در این شهر ها از سوی مسئولان مربوطه مشخص شود، چراکه تا عادی شدن اوضاع این شهرهای زیان دیده نمی توان حجم خسارات را بدست آورد. در مرحله دوم پس از تعیین میزان خسارات از سوی واحد های اعلامی ، برای بازسازی زیر ساخت ها از جمله پل ها و تونل ها و سیل بند ها و... نیاز به حجم بسیار بالایی آهن آلات و محصولات فولادی می باشد که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد.

به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است اعم از وجود تحریم ها و انقباضات اقتصادی، عدم مشخص شدن ردیف بودجه برای این قبیل حوادث و همچنین وضعیت وخیم بودجه سال جاری نمی توان انتظار بودجه زیادی برای این گونه حوادث و رخدادها داشت. همچنین در صورتیکه برای این حوادث بودجه مشخص شود نیاز به یک بروکراسی اداری و زمان دارد. با توجه مسائل گفته شده و تحلیل کارشناسان بازار فولاد، وجود این حوادث نمی تواند در کوتاه مدت بر بازار فولاد تاثیرگذار باشد.

طی روز های اخیر بازار اهن آلات و فولاد کشور متاثر از برخی اتفاقات از جمله روند افزایشی قیمت دلار خود دچار تحولات قیمتی شده است که این تحولات به نسبت چشمگیر می باشد. چرا که قیمت میلگرد از مرز 5000 تومان گذشته و دیگر محصولات فولادی نیز به همین میزان دچار افزایش قیمت شده اند.

جستجو مطالب و خبر ها