دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

روند معکوس بازار آهن آلات

روند معکوس بازار آهن آلات
روند معکوس بازار آهن آلات
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۷۲۷
  • تاریخ انتشار‌ : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

پس از انتشار خبر سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و اتمام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر، بازار های مختلف کشور از جمله بازار فولاد ادامه راه خود را محتاطانه طی نمودند. به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، در شرایطی این اتفاقات رخ داده است که موضوع تحریم پتروشیمی تاثیری معکوس بر بازار فولاد گذاشته است و موجب کاهش نرخ دلار شده است که نتیجه آن کاهش نرخ دلار بوده است.

وضعیت بازارآهن آلات شور کاملا غیرقابل پیش بینی شده است چرا که پیش از این انتظار می رفت پس از پایان یافتن تعطیلات در روز های آخر خرداد ماه شاهد افزایش تقاضای خرید و در نتیجه آن افزایش قیمت ها باشیم اما در حال حاضر با توجه به اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده است بازار فولاد کشور وارد فاز کاهشی شده است. با شروع هفته جدید، بازار فولاد انطور که انتظار می رفت عمل نکرده و در مداری خلاف جهت انتظارات پیش رفته است.

یکی دیگر از عوامل عدم تحرک بازار آهن الات را می توان عدم تقاضای واقعی از حدود سه ماه گذشته عنوان کرد. از طرفی دیگر وجود محدودیت های صادراتی که دولت لحاظ کرده است موجب شده تا محصولات فولادی در انبارهای خصوصی انباشته شود. از سویی دیگر وزارت صمت برای کنترل کردن بازار قیمت ها را به صورت دستوری در بورس کالا اعلام می کند که همین امر باعث می شود تا قیمت های واقعی در بازار کشف نشود.

 

جستجو مطالب و خبر ها