دسته بندی محصولات
برندها

قیمت تیرآهن کارخانه ظفر بناب

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
تیرآهن کارخانه ظفر بناب

تیرآهن ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ با تجهیزات و امکاناتی در زمینه زیربنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به تولید میلگرد و تیرآهن درقطرهای متفاوت و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی به روز دنیا در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع شروع به کار کردن کرد و با تلاش شبانه روزی مدیران برتر و فکر ایرانی ، متخصصین پر... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

تیرآهن ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ با تجهیزات و امکاناتی در زمینه زیربنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به تولید میلگرد و تیرآهن درقطرهای متفاوت و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی به روز دنیا در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع شروع به کار کردن کرد و با تلاش شبانه روزی مدیران برتر و فکر ایرانی ، متخصصین پرسنل هوشمند و مدبر و کارکنان خستگی ناپذیر ظرفیت تولید این کارخانه را در سه شیفت کاری به حدود ۲۰۰ هزار تن در سال رسید .

به همبن دلیل این کارخانه تولیدات خود را به فاز دوم کاری خود و افزایش وسعت کارخانه رساند و فاز دوم این کارخانه در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و برای خود زمینی به مساحت ۱۵۰هزار مترمربع با نام مجتمع فولاد ظفر نوین گستر بناب احداث و وارد چرخه تولیدات صنعتی کشور نماید.با بهره برداری از این فاز که ظرفیت اسمی تولید آن بالغ بر ۳۰۰ هزار تن در سال میباشد مجموعه صنعتی فولاد ظفر بناب سهم قابل توجهی از تولیدات فولاد شمال غرب کشور را به خود اختصاص داده است.

تیرآهن ظفر بناب نوعی تیر با ظرفیت تحمل بارهای بزرگ است. تیرآهن ها تفاوت های قابل توجهی دارند که درک آنها مهم است. تیرها بخش اصلی سیستم قاب سازه ای هستند که بار را حمل می کنند. تیرها برای مقاومت در برابر و توزیع مجدد بار خم می شوند. از سوی دیگر تیرآهن‌ها سفت‌تر هستند، زیرا برای حمایت از تیرها و ایجاد تکیه‌گاه افقی اصلی برای سازه قرار دارند. تیرآهن ها برای تحمل بارهای قابل توجه و فراگیر مانند ستون های سازه ای یا پاسخ های تیر ساخته شده است. تیر بخش مهمی از هر قاب فولادی سازه ای است و برای تحمل بارهای پراکنده مانند سازه سقف طراحی شده است. نقش اصلی آنها در یک سازه، محکم و پایدار نگه داشتن آن است. تیرآهن ها برای چارچوب های ساختاری اولیه مناسب هستند.

در تیرآهن های دو چیز بسیار مهم و تاثیرگذار است یکی به نام جان و دیگری بال

تمامی مقاطع فولادی مزایا و معایبی دارند. که تیرآهن ظفر بناب هم از این زمینه قافل نیست که در زیر به شما اعلام میشود

مزایای تیرآهن ظفر بناب

ظرفیت بار عمودی بالاتری دارند. آنها انحراف دهانه میانی را کاهش می دهند. تعداد دهانه ها و پایه ها را در ساخت پل ها کاهش می دهند. همچنین به سازه امکان افزودن بار اضافی را می دهند. ساختار را تقویت می کنند و وزن آن را به حداقل می رساند. مقرون به صرفه هستند زیرا نسبت به سایر مواد هزینه کمتری دارند. نسبت به ارتعاشات حساسیت کمی دارند و برای طراحی های معکوس بار در مناطق زلزله خیز ایده آل هستند.

تیرآهن ظفر بناب تکیه گاه اصلی یک سازه بزرگ است. همچنین از تیرهای کوچکتر حمایت می کند. آنها می توانند بارهای دینامیکی و نورد را حمل کنند. تیرآهن ها در سازه های بزرگ از جمله پل ها، پل های هوایی جاده ها و خرپاها استفاده می شوند. بخش عمده اي از نقش باربري هر سازه بر عهده تیرآهن است. تیرآهن بار تیرها را تحمل می کند و سپس بار را به ستون ها و تکیه گاه های عمودی زیرین منتقل می کند. هنگام طراحی تیرآهن سازندگان به نحوه انتقال بار به تیرچه نگاه می کنند. ساخت سفارشی اغلب مؤثرترین راه برای اطمینان از وجود تکیه گاه افقی دقیق مورد نیاز در تیر است. در تیرها، ملزومات اولیه بخش مهمی از ساخت هستند. ساخت تیرچه باید به گونه ای انجام شود که از پایداری و قابلیت تحمل بار اطمینان حاصل شود.

تیرآهن ظفر بناب و تیرها هر دو از یک چارچوب ساخته شده فلزی بزرگ پشتیبانی می کنند، اما نباید به جای یکدیگر استفاده شوند، زیرا عملکردهای متفاوتی را برای طراحی ارائه می دهند. هنگام برنامه ریزی یک پروژه ساختمانی، مهم است که همه افراد درگیر در فرآیند برنامه ریزی تفاوت ها را درک کنند و از هر دو برای طراحی ساختاری که پشتیبانی قوی را ارائه می دهد استفاده کنند. کار با یک تیم ساخت مجرب و آگاه می تواند طراحی مناسبی را ارائه دهد که هم شامل تیرآهن و هم تیرها می شود. شما می توانید با انتخاب ظفر بناب یکی از بهترین تیم ها را برای اندازه گیری دقیق و مشاوره برای خود داشته باشید.

معایب تیرآهن ظفر بناب 

 

با این حال، تیرآهن ظفر بناب همیشه گزینه ایده آلی نیست. برخی از معایب این مصالح ساختمانی عبارتند از: آنها نیروهای داخلی ستون ها را افزایش می دهند. همچنین نیروهای جانبی روی تیرهای نگهدارنده را افزایش می دهند. به طراحی پیچیدگی می بخشند و به متخصصان نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که از آنها به درستی استفاده می شود. امروزه به دلیل پیشرفت علم و صنعت معایب این تیرآهن ها کمتر شده است.

تیرآهن های ظفر بناب متناسب با استاندارد های L-2  تولید می شوند.با وجود این که این تیرآهن ها وزن پایینی نسبت به شرکت های مشابه دارد و کیفیت خوبی هم دارند به همین دلیل  تقاضای مشتری ها بیشتر شده مخصوصا در پروژه های شمال غرب کشور بیشتر استفاده میشود. قیمت فروش این تیرآهن و مقاطع فولادی مشابه در کارخانه برحسب کیلوگرم اعلام میشود ولی در انبار های تهران و اصفهان به صورت شاخه ای فروخته می شود.

اگر شما هم در تولیدات خود به تیرآهن احتیاج دارید و از نظر محیطی به کارخانه فولاد ظفر بناب نزدیک هستید، این محصول می‌تواند گزینه عالی برای شما به شمار بیاید چون هم از نظر قیمت هم از لحاظ کیفیت از برند های دیگر برتری نسبی دارد. قبل از خرید تیرآهن های ظفربناب برای اطلاعات کامل و محصولاتی که انتخاب میکنید ، تیم آهن یکتا از ساعت 9 صبح تا 17 پاسخگوی شما در زمینه توضیحات و ارائه قیمت به شما دوستان و همکاران عزیز می باشد

این کارخانه در سال 1386 در  شهرک صنعتی بناب، جنب منبع آب مورد شکل  گرفت. هدف از تاسیس این کارخانه تولیدات تیرآهن و میلگرد در زمینه ی ساختمانی بوده که درحال حاضر یکی از بند های معتبر در این زمینه هست.در حال حاضر میلگرد های ظفربناب در سایز های 8 تا 32 تولید میشود و در زمینه ی تیرآهن در حال حاضر سایز های 14-18-20 تولید میشود.

ابعاد ، اندازه ، ضخامت و قیمت

تیرآهن ظفر بناب در سایز 14 با وزن 123 کیلوگرم و 18 شاخه با قیمت 17000 تومان تولید می شود.

سایز 18 با وزن 200 کیلوگرم و 12 شاخه تولید می شود.

سایز 14 با وزن 130 کیلوگرم و 18 شاخه تولید می شود.

سایز 16 با وزن 170 کیلوگرم و 12 شاخه تولید می شود.

سایز 20 با وزن 255 کیلوگرم و 9 شاخه تولید می شود.

طریقه سفارش تیرآهن ظفر بناب

برای استعلام قیمت تیرآهن ظفر بناب میتوانید با شماره 54071-021 تماس بگیرید یا داخل سایت قیمت این محصول را مشاهده کنید. کارشناس های ما در لحظه منتظر پاسخگویی به شما همکاران گرامی هستند. همینطور شما میتوانید از قسمت تیرآهن ها قیمت تیرآهن ظفربناب رو مشاهده بفرمایید.