دسته بندی محصولات
برندها

قیمت قوطی پروفیل کارخانه تهران شرق

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
قوطی پروفیل کارخانه تهران شرق

قوطی پروفیل تهران شرق چیست؟

قوطی پروفیل تهران شرق ، مقاطع قوطی شکل توخالی با مقطع مربع یا مستطیل هستند که به عنوان لوله های مربع یا مستطیل نیز شناخته می شوند. پروفیل قوطی مستطیلی فقط از نظر سطح مقطع و گاهی اوقات در ضخامت دیواره با پروفیل جعبه مربعی متفاوت است. توخالی بودن این پروفیل ها دارای چند مزیت هایی همچون سب... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

قوطی پروفیل تهران شرق چیست؟

قوطی پروفیل تهران شرق ، مقاطع قوطی شکل توخالی با مقطع مربع یا مستطیل هستند که به عنوان لوله های مربع یا مستطیل نیز شناخته می شوند. پروفیل قوطی مستطیلی فقط از نظر سطح مقطع و گاهی اوقات در ضخامت دیواره با پروفیل جعبه مربعی متفاوت است. توخالی بودن این پروفیل ها دارای چند مزیت هایی همچون سبک بودن وزن، محکم و با دوام است، وبرای کاربردهای مختلف مناسب است. ضخامت پروفیل های قوطی بسته به کاربرد آنها متفاوت است.

قوطی پروفیل تهران شرق، به دو صورت استیل مستطیلی و مربعی توسط شرکت های سازنده تولید می شوند. این پروفیل ها علاوه بر اینکه سازندگان به این پروفیل ها شکل مربع و مستطیل می دهند، ضد زنگ بوده و مطابق با استاندارد کیفیت جهانی  ساخته شده اند تا سالیان طولانی استفاده شوند. پروفیل های قوطی که با توجه به اندازه و ابعاد خاصی تولید می شوند منجر به ایجاد محیط های کاری ایمن  می شوند. این امر باعث افزایش رضایت خریدار از پروفیل قوطی شده است. پروفیل های قوطی ممکن است با توجه به محیط های مورد استفاده از نظر قیمت متفاوت باشند. با این حال، این بدان معنا نیست که پروفیل های قوطی، قیمت بیشتری دارند و هزینه بیشتری می طلبند.

قوطی پروفیل کارخانه تهران شرق

مزایا و معایب قوطی تهران شرق

قوطی پروفیل تهران شرق بر اساس استانداردهای تولید TS EN 10305-5 و TS EN 10219 تولید می شوند. پروفیل فولاد ضد زنگ 304 / 304L یک  فولاد کم هزینه است که برای کاربردهای ساختاری  استفاده می شود.  بدون درز برای کاربردهای تحت فشار و جوش داده شده برای هر سازه ای موجود است. آلیاژهای 304 مقاومت در برابر خوردگی، استحکام بالا، مقاومت در برابر دمای بالا را نشان می دهند. علاوه بر این، تمیز کردن آن آسان است.  سطوح کربن بالاتر در 304L قابلیت جوشکاری آلیاژ را کاهش می دهد. پروفیل ضد زنگ 304 / 304L بدون درز برای عملیات های تحت فشار مانند جابجایی مایعات و گازها در صنایع تصفیه آب، شیمیایی، پتروشیمی، فرآوری مواد غذایی، صنایع دریایی استفاده می شود. پروفیل های جوشی 304 برای پایه های اداری، تجهیزات آشپزخانه و بیمارستان و به عنوان زیر سازی های معماری استفاده می شود.

قوطی پروفیل تهران شرق ضد زنگ 316 / 316L در اشکال گرد، مربع یا مستطیل موجود است.  به صورت جوشی و بدون درز موجود است.  حاوی مولیبدن و نیکل اضافی از فولاد ضد زنگ 304 است که مقاومت در برابر خوردگی فلز را افزایش می دهد. جوش پذیری کم در آلیاژهای 316L به دلیل افزایش کربن آلیاژی نشان داده شده است.  در محیط های تهاجمی تر از پروفایل 304 استفاده می شود.  لوله کشی 316 / 316L به طور مداوم برای عملیات فشار در محیط های بسیار خورنده مانند تجهیزات تصفیه اسید و تصفیه زباله و کاربردهای آب نمک دریایی استفاده می شود.  پروفیل های فولادی جوش داده شده برای کاربردهای ساختاری مانند نرده ها، تکیه گاه ماشین آلات برای تجهیزات پردازش و پشتیبانی معماری استفاده می شود.

قیمت پروفیل تهران شرق

اندازه ، ابعاد ، ضخامت ، قیمت 

طول استاندارد پروفیل که یکی از عناصر اصلی ساخت می باشد در 6 متر تولید می شود. در ساخت این متریال ساختمانی از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده و تلاش می شود تا با کیفیت ترین مصالح ساختمانی تولید شود.  با این حال، در برخی موارد، مشتریانی نیز وجود دارند که خواهان پروفایل های قوطی شکل غیر از اندازه های استاندارد هستند.  برای این کار سایزبندی تا 12 متر ساخته و در صورت درخواست تحویل داده می شود.  دلیل نامیدن پروفیل های قوطی این است که به صورت مستطیل برش خورده و داخل آنها توخالی است.  پروفیل های قوطی امروزه یکی از مصالح ضروری برای بسیاری از بخش ها هستند. که اغلب در پروژه های ساختمانی، تولید ماشین آلات، دکوراسیون و زیر سازی بخش های مختلف استفاده می شود.

قوطی پروفیل تهران شرق در بسیاری از بخش های دیگر، به ویژه در بخش ساخت و ساز، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.  سیستم های سقف کاذب، خودرو سازی و بخش های صنایع مختلف در اولویت این بخش ها هستند. به ویژه، صنایع فرعی اغلب از این مصالح ساختمانی استفاده می کنند. قیمت پروفیل قوطی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. مهمترین دلیل این تغییرات به دلیل کیفیت مواد به کار رفته است.

ویژگی ها در قوطی پروفیل

پروفیل های قوطی مربعی و مستطیلی که دارای گواهینامه CE در استانداردهای TS EN 10219 می باشند دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی می باشند. اینکه سازندگان به فولاد اشکال متفاوتی می دهند، مورد استقبال خریداران این پروفیل های فولادی قرار گرفته است. زیرا شکل دهی این پروفیل های فلزی مزایای مالی را برای استفاده از این پروفیل ها در زمینه های معماری، محیط های الکترونیکی، خودروسازی، بخش مبلمان و بخش نساجی فراهم می کند. یکی از اشکالی که سازندگان به فولاد داده اند شکل پروفیل قوطی است. قوطی پروفیل تهران شرق قابل استفاده در مکان های مختلف در اندازه ها و ابعاد استاندارد تولید و به مشتریان ارائه شد و آنها نیز به این امر علاقه زیادی نشان دادند.

ویژگی های قوطی پروفیل تهران شرق

هنگام خرید قوطی های جعبه ای شکل باید به چه نکاتی توجه کرد؟

زمانی که نیاز به خرید قوطی پروفیل دارید، اول از همه باید درباره شرکتی که انتخاب می کنید تحقیق کنید و اطلاعات لازم را در مورد آن شرکت داشته باشید. ضمناً هنگام خرید پروفیل قوطی باید از قابل اعتماد بودن شرکت اطمینان حاصل کرد. زیرا بسیار مهم است که پروفیل ها ضد زنگ باشند و برای سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرند. اگر به دنبال پروفایلی در اندازه یا ابعاد دلخواه هستید، باید قوطی پروفیل تهران شرق را ترجیح دهید. زیرا ما تولیدات ویژه ای برای مشتریان انجام می دهیم که به این دلیل ترجیح داده می شویم.

قوطی پروفیل چیست و کجا استفاده می شود؟

قوطی پروفیل تهران شرق ، بیشتر برای قسمت هایی مانند قسمت مبلمان، بخش حمل و نقل، تیرها و ستون ها با شکل مربع آنها ارجحیت دارند. با اعمال فرآیند گالوانیزه روی پروفیل های مشکی، از زنگ زدگی پروفیل ها جلوگیری می کند و ماندگاری آن ها را برای سالیان طولانی تضمین می کند. پروفیل قوطی اغلب در کشتی سازی، ساخت سقف کاذب، تولید حمل و نقل و ساخت ماشین آلات ترجیح داده می شود. پروفیل های مربعی مطابق با اندازه و ابعاد استاندارد تولید می شوند. با این حال، از آنجایی که این شرکت پایبند به شعار حق با مشتری است، تولید در اندازه ها و ابعاد گوناگون با سلیقه و سفارش مشتری انجام می شود.