دسته بندی محصولات
برندها

قیمت قوطی پروفیل کارخانه صدرا پروفیل

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
قوطی پروفیل کارخانه صدرا پروفیل

قوطی پروفیل کارخانه صدرا

از آنجایی که قوطی پروفیل کارخانه صدرا دارای وزن پایینی هستند به سازه باز اضافی وارد نمی کنند ترجیح داده می شوند. کار با این قوطی ها بسیار آسان است. هزینه آنها بسیار مقرون به صرفه است به این دلیل در بیشتر موارد به بقیه فلزات ترجیح داده می شوند. در صورت استفاده در دیوار موجب استحکام بیشتر دیوار ها می شود. این پرو... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

قوطی پروفیل کارخانه صدرا

از آنجایی که قوطی پروفیل کارخانه صدرا دارای وزن پایینی هستند به سازه باز اضافی وارد نمی کنند ترجیح داده می شوند. کار با این قوطی ها بسیار آسان است. هزینه آنها بسیار مقرون به صرفه است به این دلیل در بیشتر موارد به بقیه فلزات ترجیح داده می شوند. در صورت استفاده در دیوار موجب استحکام بیشتر دیوار ها می شود. این پروفیل ها در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند و به راحتی در بسیاری از زمینه ها از جمله صنایع قابل استفاده است. پروفیل قوطی دارای ماندگاری بالایی است زیرا خاصیت ضد زنگ دارد.

مصالح ساختمانی با نام قوطی پروفیل کارخانه صدرا هستند که به شکل مربع یا مستطیل تولید می شوند. امروزه از پروفیل قوطی به عنوان یکی از مهم ترین مصالح صنعت ساختمان استفاده ای گوناگونی می شود. با این حال، بهتر است موضوع را از همان ابتدا با این سؤال شروع کنیم که، پروفیل قوطی شکل چیست؟ مصالحی هستند که از نوارهای اسیدی یا نورد سرد و با استفاده از فناوری پیشرفته و بر اساس استانداردهای کیفی خاص تولید می شوند.  درست است که ابعاد و اندازه های استانداردی برای تولید موجود می باشد ولی اصلی ترین مسئله خواست مشتری است که چه ابعاد و سایزی مد نظر دارد.

ویژگی های قوطی پروفیل کارخانه صدرا

قوطی پروفیل کارخانه صدرا برای استفاده در بسیاری از مناطق مختلف مناسب هستند. پروفیل های قوطی شکل به دلیل استحکام، دوام و طول عمر در بسیاری از بخش های مختلف ترجیح داده می شوند. با این حال، اولین چیزی که به ذهن می رسد، صنعت ساختمان است. علاوه بر این، پروفیل های قوطی را می توان نه تنها در مرحله اصلی ساخت و ساز، بلکه در مراحل مختلف سازه های از جمله در تزئینات داخلی استفاده نمود. کاربرد این پروفیل ها را در سقف ساختمان ها و صنعت خودرو سازی و حتی زیر شاخه های صنعت خودرو از جمله در دوچرخه سازی و  شاسی موتور سیکلت و در حوزه های مختلفی همچون مبلمان و مجسمه سازی را نباید فراموش کرد. همه اینها اولین چیزهایی است که در مورد مناطق استفاده از پروفایل قوطی به ذهن می رسد.

پروفیل قوطی مستطیل شکل

قوطی پروفیل کارخانه صدرا مستطیلی شکل از پروفیل قوطی مانند مربعی است. درست مانند پروفیل مربعی، و از نظر مناطق کاربری مشابه همدیگر هستند. فرآیند گالوانیزه کردن روی پروفیل های قوطی شکل مستطیلی اعمال می شود تا مقاومت آنها در برابر خوردگی و زنگ زدگی افزایش یابد. این پروفیل ها این مزیت را دارند که با تولید در اندازه ها و ابعاد مختلف در هر بخش که مورد نیاز است استفاده شوند.

در میان مدل های پروفیل قوطی مستطیلی که برای مقاوم بودن در برابر عوامل محیطی طراحی شده اند، مدل هایی وجود دارند که می توانند با خواسته ها و نیازهای هر فرد و پروژه سازگار شوند. این پروفیل ها با توجه به نیاز شما در روش های مختلف و با تنوع بالا تولید می شوند. اگر انتخاب درستی داشته باشید، می توانید بهترین مدل های پروفیل قوطی مستطیلی داشته باشید که می توانید سال ها از آنها استفاده کنید. مقادیر و قیمت واحد محصولات قوطی پروفیل در همه بخش ها بر حسب کیلوگرم بر متر محاسبه می شود. در ساخت سقف های کاذب و دیوارهای گچی، حجم های مرطوب، پوشش های نما، طبقات مرتفع، در ساخت و سازهای سقف، سازه های فولادی سبک، نرده بالکن و آلاچیق از آن استفاده می شود. همچنین در ورودی باغ، اتوبوس، بدنه کامیون، ماشین سازی، در صنعت مبلمان، کشتی سازی و در قسمت های مختلف با پروفیل قوطی مواجه می شویم.

مزایا و معایب

قوطی پروفیل صدرا شکل محصولاتی هستند که با کیفیت خاص، کیفیت بالا و دوام خود جلب توجه می کنند. داشتن محصولات مربع یا مستطیل در ابعادی که می خواهید بسیار آسان است. در چارچوب امکانات تکنولوژیک امروزه با راه های مختلفی از جمله تماس تلفنی یا مراجعه به سایت شرکت ما می توانید سفارش های خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود ثبت کنید. متخصصان ما در سریع ترین زمان ممکن نیاز شما را برآورده می کنند. متخصصان و همکاران ما مطمئن هستند که فعالیت ها و تولیدات ما تمام نیاز های شما را برآورده می کند و از این شما را خوشحال خواهند کرد. علاوه بر این، با بهترین قیمت و بهترین کیفیت لذت خرید را با ما تجربه می کنید. هر موقع که سفارش خود را ثبت کنید شرکت ما شروع به تولید سفارشات شما با بالاترین کیفیت خواهد کرد همین حالا اقدام کنید.

پروفیل های قوطی مصالح ساختمانی هستند که به شکل مستطیل و مربع با مرکز توخالی و طول و ضخامت دلخواه در کناره ها تولید می شوند. زیرا با اهداف گوناگونی در کاربری های گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این پروفیل های مستطیلی در هر زمینه ای از صنعت استفاده می شوند. بسته به نیاز، در اندازه ها و سایز های مختلفی تولید می شوند. وسط پروفیل های قوطی به دلیل ساختاری که دارند  توخالی هستند. با این ویژگی‌ها، در پروژه‌های سبک و تزئینی جزو پرطرفدارترین مصالح‌ها هستند.

اندازه ، ابعاد و ضخامت قوطی U پروفیل کارخانه صدرا

قوطی پروفیل کارخانه صدرا به عنوان پرمصرف ترین ماده در تولید فولاد شناخته می شود. پروفیل U معمولا در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود. پروفیل های U از انواع پروفیل هایی هستند که به ویژه در سازه های تحت بار سنگین ترجیح داده می شوند زیرا مقاومت بیشتری در برابر فشار و خمش دارند. پروفایل های U دارای انواع پروفایل مانند UPE و UPN،NPU هستند. پروفیل های UPN ،NPU در مقایسه با پروفیل های UPE به روشی ضخیم تر تولید می شوند. این پروفایل ها از نظر مناطق استفاده دارای مواد اولیه متفاوتی هستند.

برنامه های محاسباتی مختلفی برای محاسبه وزن پروفایل U طراحی شده است. در این برنامه های محاسباتی می توان وزن پروفیل u مورد نظر را به دقیق ترین شکل محاسبه کرد. بعد پروفیل، بعد B پروفیل، ضخامت دیوار (t) بر حسب میلی‌متر، شعاع خمشی r بر حسب میلی‌متر، طول پروفیل بر حسب میلی‌متر یا متر، نوع ماده، مقدار g/cm3 ماده و تعداد قطعات u مورد نیاز برای محاسبه وزن پروفیل اینها معیارهای محاسبه وزن پروفیل هستند.