دسته بندی محصولات
برندها

قیمت قوطی پروفیل کارخانه فولاد گستر حداد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
قوطی پروفیل کارخانه فولاد گستر حداد

قوطی پروفیل اصفهان

قوطی پروفیل فولاد گستر حداد که اغلب در کارگاه های ساختمانی با آن مواجه هستیم، زیرا این قوطی های پروفیلی برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طول استاندارد پروفیل های قوطی که یکی از عناصر اصلی سازه ها می باشد از 6 متر تشکیل شده است. در ساخت این مصالح ساختمانی از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده و تلاش می شود... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۲
  • ali
    ۲ سال پیش

    سلام قیمت پروفیل اصفهان رو میخواستم و هرینه بار چقدر میشه ؟

    • مدیر سایت
      ۲ سال پیش

      سلام هر روز صبح قیمت های پروفیل اصفهان در سایت بروز میشه و میتونید مشاهده کنید. هزینه بار هم بستگی به مقدار بار و شهر مورد نظر داره که میتونید با شماره ۰۲۱۵۴۰۷۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایینون کنن.

ارسال نظر شما

قوطی پروفیل اصفهان

قوطی پروفیل فولاد گستر حداد که اغلب در کارگاه های ساختمانی با آن مواجه هستیم، زیرا این قوطی های پروفیلی برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طول استاندارد پروفیل های قوطی که یکی از عناصر اصلی سازه ها می باشد از 6 متر تشکیل شده است. در ساخت این مصالح ساختمانی از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده و تلاش می شود تا با کیفیت ترین مصالح ساختمانی تولید شود. با این حال، در برخی موارد، مشتریانی نیز وجود دارند که خواهان پروفایل های قوطی شکل غیر از اندازه های استاندارد هستند. برای این کار سایزبندی تا 12 متر ساخته شده و به مشتری تحویل داده می شود. دلیل نامیدن پروفیل قوطی شکل این است که به صورت مستطیل یا مربع برش خورده و داخل آنها توخالی است. پروفیل های قوطی شکل امروزه یکی از مواد ضروری بسیاری از بخش ها هستند. اغلب در روکش های خارجی، پروژه های ساختمانی، تولید ماشین آلات، دکوراسیون و کف مرطوب استفاده می شود.

شرکت قوطی پروفیل فولاد گستر حداد در این زمینه بسیار متخصص است این محصولات را با توجه به نیاز شما به شما عرضه می کند. شرکت ما تمامی پروفیل های قوطی شکل را با توجه به نیاز شما در محدوده خدمات با کیفیت تولید و به شما ارائه می دهد. شرکت ما که همیشه با استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید انواع مختلف قوطی پروفیلی بهتر عمل می کند و بهترین ها را در این زمینه برای شما به ارمغان می آورد. پروفیل های قوطی شکل در 2 نوع موجود می باشد. اولین مورد یک پروفیل قوطی مربعی و دومی یک پروفیل قوطی مستطیلی است. هر دو پروفیل قوطی توسط شرکت ما در نوارهای اسیدی یا نورد سرد تولید می شوند.

مزایا و معایب استفاده از قوطی پروفیل

قوطی پروفیل اصفهان در بسیاری از بخش های دیگر، به ویژه در بخش ساخت و ساز، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های سقف، صنعت خودرو سازی، کالاهای سفید و بخش های زیر صنعت در خط مقدم این بخش ها هستند. به ویژه صنایع فرعی، اغلب از این مصالح ساختمانی استفاده می کنند. شرکت ما محصولات مخصوص، طول ویژه و پروفیل های اختصاصی و سفارشی را برای استفاده از قوطی در بخش های مورد نظر شما را ایجاد می کند و بلافاصله به تمام نیازهای شما پاسخ می دهد. شرکت ما که به نیازهای سریع و منعطف بازار داخلی خدمات فوری ارائه می دهد، در زمینه پروفیل قوطی شکل نیز کارهای مهمی انجام می دهد.

قیمت پروفیل قوطی اصفهان چقدر است؟

قیمت پروفیل قوطی از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. مهم ترین دلیل این تغییرات به دلیل کیفیت مواد اولیه استفاده شده است. اگر شما هم به پروفیل قوطی نیاز دارید، می توانید از طریق تماس با شرکت ما از قیمت پروفیل قوطی مطلع شوید. تیم متخصص ما در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهد. در صورت نیاز به مونتاژ محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، می توانید با شرکت قوطی پروفیل کارخانه فولاد گستر حداد تماس بگیرید.

قوطی پروفیل فولاد گستر حداد فولادهای سبکی هستند که به صورت مربع یا مستطیل توخالی در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شوند. این نوع قوطی ها اغلب در روکش نما، مناطق مرطوب، زیر سازی سقف های کاذب، دیوارهای گچ تخته، ساخت دکوراسیون، سازه های فولادی و پروژه های مختلف ساختمانی استفاده می شود. به غیر از بخش ساخت و ساز، در بخش خودروسازی و ساخت ماشین آلات نیز استفاده می شوند. به صورت استاندارد پروفیل جعبه به صورت 6 متری تولید می شود. به صورت رنگ نشده و ضد زنگ در بازار موجود است.

ویژگی های قوطی پروفیل فولاد گستر حداد

قوطی پروفیل کارخانه فولاد گستر حداد شکل مطابق با قالب ها و استاندارد های خاصی تولید می شوند. پروفیل های قوطی محصولاتی هستند که تحت فرآیند نورد گرم قرار می گیرند. این محصولات با ظرفیت باربری و استحکام بالایی که دارند ساختار بسیار مقاومی دارند. شما می توانید این تولیدات را با کیفیت بالا و تنوع زیاد را در کارخانه فولاد گستر حداد در سطحی مناسب با نیاز خود پیدا کنید.

پروفیل قوطی فولاد ضد زنگ 304 / 304L یک بخش فولادی کم هزینه است که برای کاربرد های سازه ای و فشار مورد استفاده قرار می گیرد. بدون درز برای کاربردهای تحت فشار و جوش داده شده برای کاربردهای سازه ای موجود است. آلیاژهای 304 مقاومت در برابر خوردگی، استحکام بالا، مقاومت در برابر دمای بالا و ماشین کاری بالا را نشان می دهند. علاوه بر این، تمیز کردن آن آسان است. سطح های کربن زیاد در 304L توانایی جوشکاری آلیاژ را کمتر می کند. پروفیل 304L بدون درز و ضد زنگ برای عملیات های تحت فشار مانند جابجایی مایعات و گازها در عملیات فرآوری در صنایع تصفیه آب، شیمیایی، پتروشیمی، فرآوری مواد غذایی، روزانه و صنایع دریایی استفاده می شود. پروفیل های جوشی 304 برای پایه های اداری، تجهیزات آشپزخانه و بیمارستان و به عنوان تکیه گاه های معماری استفاده می شود.

اندازه ، ابعاد ، ضخامت

داده های محاسباتی مختلف و محاسبات وزن پروفیل قوطی توسط کارشناسان و متخصصان در شرکت انجام می شود. یکی از سایت هایی که می توانید در این زمینه خدمات مطمئن و با کیفیتی دریافت کنید سایت ما است. با خواندن نظرات مشتریان متوجه می شوید که به راحتی می توانید مانند سایر مشتریان دقیق ترین وزن پروفیل قوطی را در این سایت محاسبه کنید. بنابراین می توانید از امتیازات مشتری کارخانه فولاد گستر حداد بودن نیز بهره مند شوید.

معیارهای محاسبه وزن قوطی پروفیل فولاد گستر حداد

برنامه های محاسباتی مختلفی برای محاسبه وزن پروفیل قوطی موجود است. با این ابزارهای محاسباتی می توان وزن پروفیل قوطی مورد نظر خود را به دقیق ترین شکل محاسبه کرد. یک بعد پروفیل، بعد B پروفیل، ضخامت دیوار (t) بر حسب میلی‌متر، شعاع گوشه (r) بر حسب میلی‌متر، طول پروفیل بر حسب میلی‌متر یا متر، نوع ماده، مقدار g/cm3 مصالح و تعداد مقادیر اندازه گیری، به عبارت دیگر معیارهای محاسبه پروفیل قوطی بستگی به استفاده از مواد اولیه و ابعاد و اندازه آن دارد.