دسته بندی محصولات
برندها

قیمت قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا

با توجه به ساختار قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا در صنعت حمل و نقل، توری های ایمنی، صنعت مبلمان و محصولات تولیدی عمومی استفاده می شود. از آنجایی که آنها در مقطع مربع هستند، در کاربردهای کوچک مانند ستون ها در سازه های اسکلت فلزی نیز ترجیح داده می شوند. پروفیل قوطی چیست؟ اولین چیزی که وقتی به پروفیل های مربعی فکر می کنید این است که برش، سوراخ کاری... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

با توجه به ساختار قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا در صنعت حمل و نقل، توری های ایمنی، صنعت مبلمان و محصولات تولیدی عمومی استفاده می شود. از آنجایی که آنها در مقطع مربع هستند، در کاربردهای کوچک مانند ستون ها در سازه های اسکلت فلزی نیز ترجیح داده می شوند. پروفیل قوطی چیست؟ اولین چیزی که وقتی به پروفیل های مربعی فکر می کنید این است که برش، سوراخ کاری و جوشکاری را می توان به راحتی انجام داد. پروفیل هایی که دارای خاصیت ضد زنگ هستند در محصولات ضروری صنایع غذایی بکار می روند. برای بالا بردن مقاومت پروفیل های مربعی در برابر خوردگی، گالوانیزه یکی از مواد ضروری است. همچنین به طور گسترده در زمینه هایی مانند سقف سازی، کشتی سازی،صنایع خودرو سازی و ماشین آلات کشاورزی استفاده می شود. پروفیل های مربعی که برای ایجاد شکل دلخواه در مبلمان ترجیح داده می شوند،  این پروفیل ها اغلب در صنعت و صنایع سنگین نیز ترجیح داده می شوند.

در بین قیمت قوطی پروفیل کیان پرشیا گزینه های مختلفی به شما پیشنهاد می شود. قیمت ممکن است بسته به ویژگی های فنی محصولی را که انتخاب می کنید متفاوت باشد. این پروفایل ها را که می توانید با هر بودجه ای که دارید تهیه کنید، زیرا با هر بودجه می توانید پروفیل های قابل اعتماد تری را پیدا کنید و در زمینه های گوناگون از این پروفیل  ها استفاده کنید. اگر قصد دارید فضاهای کاری خود را کاربردی تر و مستحکم تر کنید، می توانید با ما شرکت ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در مورد قیمت پروفیل مربع و جزئیات فنی نیز می توانید با متخصصان ما  در ارتباط باشید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا

قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا ضد زنگ 316 / 316L در اشکال گرد، مربع یا مستطیل موجود است که به صورت جوشی و بدون درز موجود است. که حاوی مولیبدن و نیکل اضافی از فولاد ضد زنگ 304 است که مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی فلز را افزایش می دهد.  امکان جوشکاری در آلیاژهای 316L به دلیل افزایش کربن آلیاژی کم می شود. در محیط های مرطوب تر از پروفایل 304 استفاده می شود. لوله کشی 316 / 316L به طور مداوم برای پروژه های فشار در محیط های بسیار خورنده مانند تجهیزات تصفیه اسید و تصفیه زباله و در کاربردهای دریایی به دلیل وجود نمک استفاده می شود. پروفیل های فولادی جوش داده شده برای کاربردهای سازه ای مانند نرده ها، شاسی ماشین آلات و برای کاربری های سازه ای، زیر سازی سقف کاذب و سازه های سبک در معماری مورد استفاده قرار می گیرد.

قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا یکی از محصولاتی است که در کشور ما و جهان بخصوص در شاخه های صنعت کاربرد وسیعی دارد. ورق ها بیشتر از فلزاتی مانند آهن، فولاد ضد زنگ، گالوانیزه و آلومینیوم در اندازه های مختلف بسته به نیاز تولید می شوند. امروزه استفاده از ورق های سوراخ دار در انواع آرگومان ها بیشتر و بیشتر شده است. از ورق فلز سوراخ دار برای دادن ظاهری زیبا به صفحات فلزی نازک شده استفاده می شود. آنها محصولاتی آلیاژی هستند که با سوراخ کردن ورق های مسطح معمولی با طول های مختلف به دست می آیند و با الگوهای خود کارایی بیشتری پیدا می کنند.

قیمت اندازه ابعاد ضخامت پروفایل قوطی

قیمت قوطی پروفیل کیان پرشیا یکی از سوالات اولیه بسیاری از افراد است. طبیعتاً می توان موضوع قیمت را به صورت زیر روشن کرد. پروفیل های قوطی شکل را می توان با ابعاد مختلف و کیفیت های متفاوت تهیه کرد. در این صورت با توجه به ویژگی، ضخامت، طول و وزن محصول، قیمت آن متغیر خواهد بود قیمت پروفیل های قوطی به همه این عوامل بستگی دارد. از طرفی برای اطلاع از قیمت پروفیل قوطی می توانید با بودجه ای که در دست دارید با نماینده شرکت تماس بگیرید و قیمت شفاف و دقیق را دریافت کنید.

به طور خلاصه، اگر در مورد قیمت پروفیل قوطی سوال دارید، می توانید بلافاصله با نمایندگان کارخانه کیان پرشیا تماس بگیرید. به این ترتیب می توانید با قیمتی که به شما پیشنهاد می شود تصمیم به سفارش بگیرید و پروژه و برنامه های خود را با سرعت پیش ببرید. علاوه بر این، هنگامی که به محصولاتی مانند پروفیل قوطی یا محصولات پرطرفدار صنعت آهن و فولاد نیاز دارید، مانند فولاد برش آزاد، ورق فولادی سیاه، پروفیل NPU یا فولاد تولیدی، کارخانه کیان پرشیا که این فرآیند را بدون تلف کردن وقت تولید می کند. زیرا این شرکت تمام نیازهای مشتریان را درک می کند و تا جایی که ممکن است نیاز مشتری را برآورده می کند. به همین دلیل قبل از خرید پروفیل قوطی حتما باید با کادر حرفه ای و متخصص ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مزایا و معایب

قوطی پروفیل کارخانه کیان پرشیا به طور کلی از فلزات بادوام تولید می شود. به خصوص آهن و آلومینیوم پرمصرف ترین مواد اولیه در تولید پروفیل قوطی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، پروفیل های قوطی تولید شده از مواد گالوانیزه و فولاد ضد زنگ نیز اغلب در بخش های صنعتی مشاهده می شود. پروفیل های قوطی شکل ساخته شده از فولاد ضد زنگ؛ در صنایع معدنی، نیروگاه های سد ها، نیروگاه ها، تاسیسات صنعتی، پانل های آکوستیک و تزئینی، تصفیه، غربالگری و سنگ شکن، ایستگاه های پایه GSM، پانل های تبلیغاتی و روشنایی و سیستم های حصارکشی استفاده می شوند. هنگامی که به طور کلی ارزیابی می شود، مشاهده می شود که پروفیل های قوطی شکل در صنایع خودروسازی، کشتی سازی، شیمیایی و کشاورزی استفاده می شوند.

این پروفیل های قوطی شکل که به عنوان سازه کار شده اند کاربرد اساسی دارند و روز به روز مشتریان زیادی را به دلیل زیبایی و قدرت مانور بالا در کاربرد به خود اختصاص می دهند و در اکثر پروژه های سبک  و حساس به طور گسترده استفاده می شود. آنها به دلیل ساختار زیبایی شناختی خود، از جمله محصولاتی هستند که در برخی از پروژه های معماری انتخاب شده و مورد استقبال معماران و طراحان قرار می گیرند.