دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه آریان فولاد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه آریان فولاد

درباره میلگرد کارخانه آریان فولاد بیشتر بدانید

انواع میلگرد کارخانه آریان فولاد در ساختاری هستند که تن ها وزن را در حالت ایستاده و متعادل نگه می دارند و در برابر خمش، لرزش، خمش و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این محصولات بسیار مستحکم در ساختمان های بسیار بلندی قرار دارند که با بتن و سایر مواد کمکی مقاوم هست... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

درباره میلگرد کارخانه آریان فولاد بیشتر بدانید

انواع میلگرد کارخانه آریان فولاد در ساختاری هستند که تن ها وزن را در حالت ایستاده و متعادل نگه می دارند و در برابر خمش، لرزش، خمش و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. این محصولات بسیار مستحکم در ساختمان های بسیار بلندی قرار دارند که با بتن و سایر مواد کمکی مقاوم هستند. بخش هایی که زندگی انسان در آنها مطرح است در هر مرحله و در هر ماده ای که استفاده می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خصوص ساختمان هایی که مردم هر روز وارد و خارج می شوند و بیشتر روز را در آنجا می گذرانند، نیاز به مرحله تولید مقاوم در برابر همه شرایط دارند. صنعت ساخت و ساز، که در آن هزاران ساختمان، از بزرگ تا کوچک، شریک هستند و با دقت هزاران کارگر در آن ادغام شده اند، به محصولاتی با مقاومت بالا نیاز دارد. به همین دلیل، سازندگان روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند تا محصولات آهنی و فولادی تشکیل‌دهنده اسکلت ساختمان‌ها را بادوام‌تر کنند.

ویژگی میلگرد آریان فولاد

ویژگی های مهمی که دوام میلگرد کارخانه آریان فولاد را تضمین می کند، گاهی مواد پوششی در بیرون و گاهی سطوح دندانه دار آن است. در انواع مختلف تولید می شود و می توان با خیال راحت در هر لحظه از صنعت ساختمان از آن استفاده کرد. اگرچه انواع سطح مسطح وجود دارد، اما رایج‌ترین و ایمن‌ترین آن‌ها انواع میلگرد دندانه‌دار و آجدار هستند که با بتن در هم تنیده می‌شوند تا تمام سازه‌های کوچک و بزرگ را محکم و ایستاده نگه دارند. به طور کلی در طول 12 متر و در ضخامت های مختلف بسته به نیاز برای فروش عرضه می شود. میزان کربن موجود در آن، جوش پذیری و دوام محصول را مانند تمام محصولات آهنی و فولادی تعیین می کند.

بالا بردن کیفیت محصولات

انعطاف پذیری میلگرد کارخانه آریان فولاد آجدار به غیر از منگنز، Va، Vo، Nb و غیره. از آنجایی که هر یک از این عناصر بسیار گران هستند، هزینه ها به طور مستقیم افزایش می یابد. روش دیگر برای افزایش خواصی که ذکر کردیم اعمال فرآیندهای سرد مانند پیچش و کشش روی میلگرد نورد گرم می باشد. این روش ها که باعث کاهش سرعت در پردازش می شود، هزینه را مستقیماً افزایش می دهد زیرا یک فرآیند اضافی است. روش خنک‌کننده آب کنترل‌شده به این صورت است که میلگرد نورد گرم بلافاصله پس از خروج از تولید خاموش می‌شود و سپس با گرمای داخلی آن خنک می‌شود.

در روش خنک کننده با آب کنترل شده، میلگرد نورد گرم بلافاصله پس از خروج از خط نیمکت وارد واحد کوئنچ مخصوص طراحی شده می شود. یک پوسته مارتنزیت در داخل واحد تشکیل می شود که ضخامت آن بسته به زمان کوئنچ متفاوت است، به جز میلگرد که در معرض سرد شدن سریع قرار می گیرد. مارتنزیت دارای ساختار دانه ریز است. بسیار سخت است اما ساختار شکننده ای دارد. باید عملیات حرارتی شود.

مزایا میلگرد آریان

ساخت سریع و آسان: اگرچه فاز پیش بینی قیمت میلگرد نیازمند فرآیند طولانی است، اما زمان تولید و اجرا بسیار کوتاه است. مونتاژ عناصر فولادی تولید شده مطابق با استانداردهای موجود در کارخانه ها، فرآیندی آسان و سریع است. از نظر اقتصادی بسیار مهم است که ساختمان به سرعت ساخته شده و به بهره برداری برسد.

جداسازی قطعات: عناصر تشکیل دهنده اسکلت فلزی را می توان در مواقع لزوم برچید و اجازه داد همان سازه در منطقه دیگری نصب شود. همچنین از این عناصر در ساخت سازه های جدید استفاده می شود.

اقتصاد: اگرچه هزینه سرمایه گذاری اولیه فولاد بالا است، اما زمانی که صرفه جویی در انرژی در ساخت و استفاده از سازه، هزینه های نگهداری و عمر سازه در نظر گرفته شود، یک ماده اقتصادی به حساب می آید. هنگامی که سازه های فولادی عمر خود را کامل می کنند، مزیت مالی ایجاد می کنند زیرا ارزش قراضه بالایی دارند.

علاوه بر اینها، از دیگر مزایای میلگرد آریان فولاد می توان به ترکیب آن با جایگزین های ساده و متفاوت، مناسب برای پیش ساخته بودن، تولید در اشکال و اندازه های مناسب برای سیستم های مختلف و امکان اصلاح در صورت تغییر در تکنیک یا بار ساختمان اشاره نمود.

معایب میلگرد آریان فولاد

ابعاد اندازه قیمت و ضخامت

درجات و اندازه های بسیار زیادی از میلگرد کارخانه آریان فولاد موجود است که همگی سطوح مقاومت متفاوتی را ارائه می دهند. در نتیجه، شما به راحتی می توانید راه حل سازه ای عالی را برای پروژه ای که روی آن کار می کنید انتخاب کنید. با این حال، شما باید از اندازه و وزن میله های مختلف آگاه باشید تا بتوانید به خوبی از آن مطلع شوید. از آنجایی که این یک منطقه کاملاً پیچیده از صنعت ساخت و ساز برای پیمایش است، سطح مشخصی از مهارت و دانش برای انتخاب اندازه صحیح میلگرد برای هر پروژه معین ضروری است.

شما می توانید میلگرد کارخانه آریان فولاد سایز 10 – 12 A2 و سایزهای 10 تا 32 A3 را در میان محصولات ما پیدا نمایید. برای قیمت آن بهتر است با ما آهن یکتا تماس بگیرید. از طریق کاتالوگ محصولات می توانید به محصولات ما دسترسی پیدا کنید و همچنین می توانید از طریق ارسال درخواست خرید آنلاین آهن ، اقدام نمایید.