دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه آناهیتا گیلان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه آناهیتا گیلان

ویژگی های میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان

میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان برای پروژه پل و اسکله بهتر است. در پروژه اسکله میلگرد استفاده شده در بتن می تواند در برابر آب دریا خاصیت مقاوم تری از خود نشان دهد. برای کاهش هزینه ها، ساخت و ساز باید از کل ساختمان پشتیبانی کند. فقط بخش های مهمی از پروژه در معرض شرایط خورندگی قرار دارند. نکات برجسته ق... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ویژگی های میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان

میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان برای پروژه پل و اسکله بهتر است. در پروژه اسکله میلگرد استفاده شده در بتن می تواند در برابر آب دریا خاصیت مقاوم تری از خود نشان دهد. برای کاهش هزینه ها، ساخت و ساز باید از کل ساختمان پشتیبانی کند. فقط بخش های مهمی از پروژه در معرض شرایط خورندگی قرار دارند. نکات برجسته قابل استفاده از میلگردها: پیاده روها، رمپ ورودی و خروجی بزرگراه، بارانداز، کاروان های ساحلی، ساخت تونل، تاکسی وی و پل های فرودگاه، تصفیه خانه های فاضلاب را شامل می شود. برای استفاده هایی که فولاد کربن بالا را نمی توان به پلاستیک مغناطیسی تبدیل کرد، فولادهای ضد زنگ یا میلگردها به صورت افقی قرار می گیرند.

مزایا و معایب

عده ای به دلیل نفوذپذیری میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان ضد زنگ در طراحی بتن به عنوان بخشی از طراحی کلی طرح ها استفاده می کنند. نفوذپذیری، برای بهره برداری از مغناطیس، این است که پس از قرار گرفتن در معرض یک میدان مغناطیسی، می توان از طراحی داخلی آن صحبت کرد. فولاد ضد زنگ میدان مغناطیسی بسیار کمتری ایجاد می کند و در عین حال تمام استحکام و سختی موجود را حفظ می کند. این ویژگی‌ها به‌ویژه برای زباله‌های دریایی که کشتی‌ها و زیردریایی‌ها در معرض کار خنثی‌سازی هستند، مفید است. پس از خراب شدن، کشتی ها می توانند تا چند ماه از شناسایی جلوگیری کنند. میله های فولادی ضد زنگ تخریب را انجام نمی دهند، زیرا آنها بررسی خود را در بدنه مغناطیسی تشکیل نمی دهند. صنعت تولید میلگرد فولادی شامل ساختمان هایی است که فرآیندهای ماشینکاری دقیق از فولاد ضد زنگ تا اندازه گیری سطح فلز را مختل می کند.  

مزایا و معایب میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان ضد زنگ نیز نسبت به نمونه های معمولی دارای استحکام بالاتر و ساختار مقاوم در برابر سایش هستند. با استحکام استثنایی همراه با مقاومت خوردگی، این محصولات تقویتی به برخی از سازه‌های ساختمانی اجازه می‌دهند که بتن با مقاومت بالا با محور کمتر از اندازه کافی داشته باشند. هنگامی که پروفیل های فولادی ضد زنگ می توانند 100 هدف را به 50 ارزیابی مهم برسانند، به برنامه ریزی اقتصادی برای جاده و کشتی تبدیل می شود. پروفیل های فولادی ضد زنگ چه در ساخت و سازهای جدید، چه در نمایشگرها و چه در تاسیسات حساس به میدان مغناطیسی استفاده می شوند و دارای ویژگی های خاصی هستند.

انداره ، ابعاد ، ضخامت ، قیمت

میلگردهایی که از تولیدات شرکت ما، میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان می باشند در قطرها و ویژگی های مختلف می باشند. محصولات میلگرد آجدار ما شامل: 8 میلی متر، 10 میلی متر، 12 میلی متر، 14 میلی متر، 16 میلی متر و 18 میلی متر می باشد و همچنین قطر آن از 8 میلی متر تا 40 میلی متر در گام های 2 میلی متری است. میله های آهن 8 میلی متری با وزن واحد 0.395 متر بر کیلوگرم تولید می شود. میلگرد با قطر 8 میلی متر که در طول 12 متر تولید می شود در مجموع بر اساس استاندارد 4750 کیلوگرم تولید می شود. طول و وزن میلگردهای آهنی مورد استفاده در ساخت و ساز با توجه به این داده ها محاسبه می شود. با توجه به خواسته ها شرکت ما آهن مورد نظر را در تمام قطرها به شرکت ها عرضه می کند.

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان فولادی ملایم، برای تنش در بتن مسلح، تیرها، کشش و غیره استفاده می شود. این میلگردهای فولادی دارای سطح صاف و مقاطع گرد با قطرهای 6 تا 50 میلی متر هستند. این میله ها بسیار بلند هستند و آن را می توان کمی برید و خم کرد. برای ترک های ژل در بتن مسلح با مقداری از دست دادن پیوند تحت بار کششی به دلیل باقیمانده فولاد نرم، استفاده از تغییر شکل یا خمیده با شیارهای برجسته برای اصلاح حفاظت معمول است. این میله ها در مقاطع از قطر 6 میلی متر تا 50 میلی متر قابل تولید هستند. علاوه بر این، استحکام شیرهای تغییر شکل داده شده باید قوی باشد، اسماً 40٪ تا 80٪ قوی تر از دو دور معمولی است. میله های تغییر شکل خمیده به عنوان میله های ساختمانی با کیفیت توصیه می شوند.

از میلگردها چگونه استفاده می کنند؟

تمام فولادها برای کار آرماتوربندی باید شکل داده شوند. وضعیت خوب، ترک، سطح، لمینت، انتهای معیوب و کاربران معیوب بوده اند. آنها باید به کاری که توسط یک انسان انجام شده است پایان دهند. میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان را نمی توان به گونه ای ذخیره کرد که تغییر شکل ندهند، خراب نشوند و زنگ نزنند. میله های فولادی برای رفع زنگ زدگی نباید با مواد روغنی تمیز شوند. کل صفحه قابل استفاده است. میلگردهای روی هم نباید به یکدیگر و جدا از سمت بتن برخورد کنند. باید همپوشانی وجود داشته باشد هنگام ریختن سیمان، میله های فولادی نباید حرکت کنند. نوع میلگرد فولادی ضد زنگ که برای استفاده در ساخت و ساز ترجیح داده می شود به هدف طراحی پروژه بستگی دارد.

خاصیت میلگرد آناهیتا گیلان

بتن به دلیل شکنندگی مواد، مستعد ترک خوردگی و آسیب است، مخصوصاً زمانی که در معرض سایر شرایط محیطی قرار گیرد. به عنوان مثال، وجود رطوبت می تواند فضای خالی در سنگدانه های بتن را افزایش دهد و باعث تخریب فیزیکی آن شود. بنابراین، میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان به یک منظره رایج در فعالیت های ساختمانی مبتنی بر بتن تبدیل شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، در بلایای طبیعی مانند زلزله، قاب های فولادی تقویتی متعدد می تواند یک ساختمان را به سازه ای مقاوم در برابر زلزله تبدیل کند. این امر به ویژه در ظرفیت بتن مسلح برای انتقال بارهای سنگین به سایر اجزای ساختمان مشهود است. در حالی که ممکن است قسمت‌هایی از سازه از کار بیفتد یا بشکند، ظرفیت باربری و شکل‌پذیری میلگردهای فولادی، لایه دیگری از پشتیبانی و حفاظت را به سایر اجزا می‌افزاید.

خاصیت میلگرد آناهیتا گیلان

یکی از پرکاربردترین انواع میلگرد کارخانه آناهیتا گیلان آجدار در ساخت و سازها، انواع با قطر 10 میلی متر می باشد. وزن میلگردهای با قطر 10 میلی متر که از تولیدات این شرکت می باشد 0.888 متر بر کیلوگرم می باشد. وزن میله های آهنی تولید شده بر اساس استاندارد 12 متری 10657 کیلوگرم می باشد. قطر اتوهای آجدار بین 8 تا 40 میلی متر متغیر است. به عنوان بیشترین استفاده در صنعت ساختمان، تقاضا برای نمونه هایی با قطر 10 میلی متر بیشتر است. شرکت ما قیمت میلگردها را با توجه به قطر میلگرد تعیین می کند.