دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه ارگ تبریز

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه ارگ تبریز

میلگرد ارگ تبریز

میلگرد بتنی از انواع میلگرد ارگ تبریز است که برای تقویت بتن استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که میلگرد بتن معمولاً از آلیاژها و درجات مختلف فولاد ساخته می شود. علاوه بر این، این میلگردها دارای برآمدگی هایی هستند که به چسبیدن بتن و جلوگیری از لغزش بتن در ساخت و ساز کمک شایانی می کنند. اینگونه میلگ... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد ارگ تبریز

میلگرد بتنی از انواع میلگرد ارگ تبریز است که برای تقویت بتن استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است که میلگرد بتن معمولاً از آلیاژها و درجات مختلف فولاد ساخته می شود. علاوه بر این، این میلگردها دارای برآمدگی هایی هستند که به چسبیدن بتن و جلوگیری از لغزش بتن در ساخت و ساز کمک شایانی می کنند. اینگونه میلگرد ها معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و از این رو می توانند در برابر زنگ زدگی مقاومت کنند. بنابراین، آنها ایده آل برای ساخت ساختمان ها و همچنین برای ساخت راهروهای بتنی هستند.

میلگردهای فولادی معمولاً در ساخت و ساز به ویژه برای تقویت سازه های بتنی مانند راهروها، پایه ها، دیوارها و ستون ها استفاده می شوند. این میلگرد‌ها در اندازه‌ها و درجه‌های مقاومت مختلف موجود هستند و می‌توانند صاف باشند یا دارای تغییر شکل‌هایی باشند که باعث چسبندگی بهتر بتن به میلگرد می‌شوند. بعد از اینکه میلگردها به صورت شبکه ای به همدیگر بافته می شوند مرحله بعدی ریختن بتن بر روی میلگردها است. سپس توسط ویبراتور خلاهای بتن پر می شود تا از شکست بتن و خورد شدن آن جلوگیری کند. میلگرد فولادی را می توان از کارخانه به طور مستقیم خریداری کرد.

اندازه، ابعاد، ضخامت، قیمت

میلگرد ارگ تبریز را می توان در طول های مختلف از بسیاری از تولید کنندگان و خرده فروشان خریداری کرد. برخی از کارخانه ها و تولیدی های کوچک معمولا میلگردهای به طول 2 متر نیز تولید کنند. همچنین ممکن است میلگرد‌های فولادی بلندتری را نیز تولید کرده و بفروشند. میلگرد در طول های 10 فوت (3 متر)، 20 فوت (6 متر) و حتی 60 فوت (18 متر) می تواند نیز تولید شود. میلگرد فولادی بتن مسلح به شکل میلگردهای بسیار بلند (اغلب 12 متر) نیز قابل تولید هستند. میلگرد های صاف: قطر 5 تا 50 میلی متر، میلگرد های مستقیم با چسبندگی بالا: قطر 6 تا 50 میلی متر.

قیمت میلگرد ارگ تبریز

ویژگی های میلگرد ارگ تبریز

میلگرد فولادی کربنی دارای خاصیت کششی بسیار بالایی است و از ویژگی های آن می توان به انبساط حرارتی اشاره نمود که برای مقاوم سازی بتن و سازه استفاده می شود. در تقویت بتن از انواع مواد مقاوم و سخت می توان استفاده کرد، ولی به دلیل انبساط حرارتی در این مواد احتمال ترک خوردن یا شکستن بتن وجود دارد. میلگردهای آجدار به دلیل داشتن برجستگی در سطح خود از لغزش بتن ممانعت می کنند. همچنین برای اینکه از بیرون زدگی آن جلوگیری شود انتهای میلگرد به بتن دفن می شود. هر فولاد با علامت گذاری قابل شناسایی است که ردیابی آن را از کارخانه تولید تضمین می کند. فولادها براساس ترکیب شیمیایی دو نوع اصلی دارند: فولاد کربن، فولاد ضد زنگ.

میلگرد ارگ تبریز معمولا دارای برآمدگی های زیادی در سطح است که به گیر کردن آن در بتن کمک می کند. این میلگرد ها به طور کلی قبل از ریخته شدن بتن در یک قالب بافته می شوند. میلگرد معمولاً قبل از نصب جوش داده می شود یا با سیم مفتول به هم متصل می شود. اگرچه بتن دارای مقاومت فشاری عالی است، اما عموماً مقاومت کششی بسیار کمی دارد و معمولاً برای افزایش استحکام بتن به میلگرد نیاز است. مصالح بنایی مانند آجر و بلوک نیز از مقاومت کششی پایینی برخوردار هستند، میلگرد نیز اغلب در دیوارهای آجری و بلوک بکار می رود. بسیاری از مصالح بنایی مجهز به حفره های استراتژیک برای قرار دادن میلگرد در حین ساخت و ساز هستند. هنگامی که میلگردها در جای خود قرار گرفتند، حفره ها با ملات پر می شوند تا سازه را بیشتر تقویت کنند.

ویژگی های میلگرد ارگ تبریز

مزایا و معایب

استفاده از میلگرد ارگ تبریز مزایای متعددی دارد. شما می توانید با ادغام، یک میلگرد تقویت کننده بتن را مقاوم و یکپارچه کنید و تنش بار را کاهش دهید. نقش میلگرد کاهش تنش بار است که بتن را از ترک خوردن یا شکستن حفظ می کند. میلگرد ساده بتنی همچنین می تواند به کاهش ضخامت کف گاراژ یا سطح راهروهای بتنی کمک کند. مزایای افزودن میلگرد به بتن فواید زیادی دارد. میلگردها قبل از ریختن بتن به همدیگر بافته می شود و از طریق قالب به یکدیگر چفت می شوند. به دلیل خواص کششی آن به کاهش ترک ها و شکستگی های رایج در بتن کمک می کند.

میلگرد ارگ تبریز بتن را تقویت می کند و از هزینه های اضافی صرفه جویی می کند زیرا دال بتنی، بلوک ها یا ساختمان عمر بیشتری خواهند داشت. پیمانکاران همیشه از میلگرد استفاده می کنند، زیرا به خوبی می دانند که بتن به مرور زمان ترک خواهد برداشت. همچنین پیمانکاران می دانند که میلگرد فولادی ضد زنگ با توزیع تنش ناشی از انبساط و انقباض بتن به دلیل تغییرات آب و هوایی، مقاومت ایجاد می کند و به پشتیبانی از سازه بتنی کمک می کند. معمولاً برای تولید بتن، مصالح مختلفی مانند سنگدانه و شن با سیمان مخلوط می شود. بنابراین این اجزا ضخامت دال را افزایش می دهند. هنگام استفاده از میلگرد بتنی، میلگرد های فولادی به تقویت ملات کمک می کنند و اجازه می دهند از دال بتنی نازک تری استفاده شود.

الزامات مربوط به میلگردها با ویژگی های مشخص شده زیر در استانداردها منعکس می شود

قابلیت جوشکاری، مشخصات مکانیکی در کشش، حد الاستیسیته، قطرها، مقاطع، توده های خطی و تلرانس ها، چسبندگی، عدم شکنندگی (قابلیت خم شدن)، ابعاد و مقاومت برشی اتصالات جوش داده شده میلگردها و با استفاده از سیم مفتول برای اتصال، تحمل فشاری، قابلیت صاف شدن پس از خم شدن، شکل پذیری از ویژگی های عمده میلگرد هستند.

2 نوع میلگرد برای بتن مسلح بسته به شکل و سطح آنها وجود دارد

میلگردهای صاف: میلگرد ارگ تبریز صاف یا سیم های صاف کشیده شده آنها از مقطع دایره ای بدون هیچ گونه برجستگی هستند. میلگردهای با چسبندگی بالا که سطح آنها دارای برجستگی یا فرورفتگی است، سطح این آرماتورها در برجستگی های شیب دار نسبت به محور میلگرد به نام پیچ و یا برآمدگی های توخالی به نام مهره ها دارای انقباضاتی است که برای تقویت چسبندگی آرماتورها در داخل بتن و در نتیجه انتقال بهتر نیروها بین آرماتور و بتن در نظر گرفته شده است.