دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه بردسیر کرمان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه بردسیر کرمان

میلگرد کارخانه بردسیر کرمان

میلگرد کارخانه بردسیر کرمان یا مش سیم‌های فولادی آرماتورهایی هستند که در بتن مسلح و سایر سازه‌ها برای تقویت و نگه‌ داشتن بتن در کشش استفاده می‌شوند. دو عامل اصلی استحکام سازه های بتنی، فولاد و بتن هستند. سطح میله فولادی معمولاً طرح دار است تا کیفیت پیوند با بتن بهبود یابد. میلگرد برای جبر... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه بردسیر کرمان

میلگرد کارخانه بردسیر کرمان یا مش سیم‌های فولادی آرماتورهایی هستند که در بتن مسلح و سایر سازه‌ها برای تقویت و نگه‌ داشتن بتن در کشش استفاده می‌شوند. دو عامل اصلی استحکام سازه های بتنی، فولاد و بتن هستند. سطح میله فولادی معمولاً طرح دار است تا کیفیت پیوند با بتن بهبود یابد. میلگرد برای جبران، زمانی نیاز است که بتن در فشار قوی است و در کشش ضعیف است. ریخته گری آرماتور فولادی به بتن، قادر به حمل بارهای کششی و به حداکثر رساندن مقاومت کلی است. میلگرد فولادی هم در کشش و هم در فشار قوی است. استحکام کششی ارائه شده توسط آرماتور فولادی از ترک های بتن تحت بارهای کششی جلوگیری کرده و از آن جلوگیری می کند.

فولاد پیش تنیدگی به شکل میله‌ها یا تاندون‌هایی استفاده می‌شود که از چندین رشته تشکیل شده‌اند، اما تاندون‌ها یا رشته‌ها به طور منظم‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا می‌توان آن‌ها را در جزئیات مختلف قرار داد، که نیاز اصلی فولاد پیش‌تنیدگی است. در نتیجه، رشته های پیش تنیده از چندین سیم (معمولاً 2، 3 یا 7 رشته سیم) تشکیل شده اند. رشته 7 سیم معمولی شامل شش سیم است که به دور سیم هفتم چرخیده اند که اندازه کمی بزرگتر دارد، بنابراین یک رشته مارپیچ ایجاد می شود. این سیم ها به صورت سرد کشیده می شوند و دارای استحکام نهایی کششی بسیار بالایی هستند که معمولاً 250000 تا 270000 psi است. استحکام کششی بالای آن‌ها باعث می‌شود که بتن به طور موثر پیش تنیده شود، حتی پس از تلفات کوتاه مدت و بلندمدت. این ها در بتن پیش تنیده در پل ها یا دال های پیش تنیده در ساختمان ها استفاده می شوند.

مزایا میلگرد کرمان

از مزایای میلگرد کارخانه بردسیر کرمان می توان به پایداری آن اشاره نمود: فولاد یک ماده 100% قابل بازیافت بدون افت کیفیت است. مواد قراضه به دست آمده از سازه های فولادی که عمر خود را کامل کرده اند به سازه فولاد تازه تولید شده اضافه می شود. 37 درصد از مواد فولادی تولید شده امروزه حاوی فولاد بازیافتی است. تقریباً 100٪ از مواد تشکیل شده در فرآیند تولید فولاد قابل استفاده است. سرباره ای که در طی ذوب فولاد ایجاد می شود، سیمان، آسفالت، کود و غیره در ساخت و ساز از مواد شیمیایی به عنوان ماده ورودی در صنایع شیمیایی استفاده می شود. همچنین گازهای تشکیل شده در طول فرآیند تولید، در تولید گرما و برق استفاده می شوند. انرژی الکتریکی تولید شده در این فرآیند می تواند 60 تا 100 درصد انرژی مورد نیاز تاسیسات تولید فولاد را تامین کند.

 

علاوه بر این، 90 درصد آب مصرفی در حین تولید قابلیت تمیز کردن و بازگشت به منابع دارد. بیشتر از 10 درصد آب باقیمانده به دلیل تبخیر از دست رفته است. به لطف پیشرفت در مواد فولادی و تأسیسات تولید در پنجاه سال گذشته، انرژی مصرف شده در هر تن فولاد 61 درصد کاهش یافته است و این منجر به کاهش شدید گاز CO2 منتشر شده در جو شده است. امکان تولید دقیق: به لطف تکنولوژی روز می توان المان های فولادی با همان کیفیت تولید کرد که هر کدام طبق استانداردهای خاصی در کارخانه ها تولید شده و با آزمایش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. عناصر فولادی تولید شده به صورت کنترل شده را می توان به لطف برنامه های کامپیوتری در محل های تولید، برش داد و در ابعاد و زوایای دلخواه به هم متصل کرد.

ویژگی میلگرد بردسیر کرمان

محصولات میلگرد بردسیر کرمان در هر زمینه ای که به استحکام بالا نیاز است ترجیح داده می شود. بر این اساس در اشکال، ضخامت ها، طول ها و ساختارهای شیمیایی مختلف تولید می شوند. با این حال، محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان نیز نیاز به مراقبت دارند. به خصوص در ساختمان های بلند، مصالحی مورد نیاز است که تعادل و استحکام کامل را ایجاد کند. انواع میلگرد یکی از عناصر اصلی تامین کننده این تعادل هستند. مهمترین ویژگی میلگردها این است که وزن های بالایی را تحمل می کنند و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری، تا سال ها حالت اولیه خود را حفظ می کنند. انواع مختلفی با توجه به الگوهای استفاده و کیفیت های مختلف وجود دارد.

قیمت میلگرد کارخانه بردسیر کرمان

محصولات میلگرد کارخانه بردسیر کرمان با استحکام بالا، آنهایی هستند که بالاترین قیمت را دارند. آهن گالوانیزه نیز از جمله محصولات ساختمانی با قیمت بالا می باشد. اما برای اینکه سازه تا سالیان متمادی در برابر بسیاری از عوامل مقاوم بماند، لازم است از محصولاتی مناسب با شرایط محیطی و با افزایش مقاومت استفاده کرد. یکی دیگر از مسائلی که در قیمت ها تاثیرگذار است ابعاد و ضخامت محصولات سفارش داده شده است. شرکت ما مناسب ترین محصولات را با توجه به هدف و زمینه کاربردی شما تحلیل می کند. شما می توانید بلافاصله از طریق شماره تماس های ما با ما تماس بگیرید تا کلیه محصولات آهن و فولاد مورد نیاز شرکت تولیدی یا پروژه ساختمانی خود را از دست استادکاران دریافت نمایید.

معایب میلگرد کرمان

فولاد هزینه بالایی دارد. این یک ماده سنگین وزن است. اگر پوشش بتن کمتر باشد، آب می تواند به سرعت وارد شده و با میلگردهای فولادی واکنش دهد که منجر به آسیب در بتن می شود. به ندرت سنگدانه های بتن با فولاد واکنش می دهند و بتن را قادر می سازند تا پاره شود. در صورت عدم پوشش فولاد در برابر آب و هوا، مقاومت بتن مسلح به دلیل زنگ زدگی کاهش می یابد. زمانی که زنگ‌ها در اطراف میلگردهای فولادی جمع می‌شوند، فشار داخلی شدیدی بر روی بتن مجاور ایجاد می‌کنند و متعاقباً ترک‌هایی در بتن ایجاد می‌شود. فولاد نسبت به ذوب در دماهای بسیار بالا بسیار حساس است. به همین دلیل فولاد چسبیده است و جوش نمی خورد.

ابعاد، ضخامت، اندازه میلگرد بردسیر کرمان

میلگرد کارخانه بردسیر کرمان در اندازه های 8 – 10 – 12 – 14 – 16 A2 و همینطور 10 تا 32 A3 هستند. اندازه ی شاخه های ما اصولا 12 متری است. برای اطلاع از اندازه و ابعاد و وزن بر کیلوگرم می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. همچنین برای درخواست مشاوره می توانید با ما تماس حاصل نمایید.