دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه حسن رود

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه حسن رود

میلگرد حسن رود

در ساخت و ساز، میلگرد حسن رود نقش قاب یا شبکه ای را ایفا می کند که سازه بتن آرمه را چسبانده و بارهای ناشی از آن را به طور یکنواخت توزیع می کند. این به شما امکان می دهد وزن محاسبه شده (نیروی تأثیر خارجی) را که سازه می تواند تحمل کند، به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در ساخت و ساز یکپارچه، از سازه های شبکه... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد حسن رود

در ساخت و ساز، میلگرد حسن رود نقش قاب یا شبکه ای را ایفا می کند که سازه بتن آرمه را چسبانده و بارهای ناشی از آن را به طور یکنواخت توزیع می کند. این به شما امکان می دهد وزن محاسبه شده (نیروی تأثیر خارجی) را که سازه می تواند تحمل کند، به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در ساخت و ساز یکپارچه، از سازه های شبکه (برای تخت) و قاب (برای حجمی) استفاده می شود که طبق یک پیکربندی خاص از میله ها جوش داده می شود. این دسته از میلگردها فقط در میله ها تولید می شوند.

ویژگی اصلی آن

این ماده با استحکام بالا، دوام و وزن مخصوص کم مشخص می شود. بنابراین، زمینه کلیدی استفاده از تقویت کننده میلگرد، برای تقویت پی است. انواع میلگرد حسن رود و کاربرد آن:

کاربرد میلگرد مرکب: در ساخت و سازهای صنعتی و عمرانی، در ساخت ساختمان ها و سازه های بتنی، به عنوان میله ها و مش های تقویت کننده در سازه ها، در آجرکاری ساختمان ها، حفاظ های بانکی و غیره رواج یافته است. استفاده از میلگردهای عایق کننده: در دستگاه سیستم های خط لوله برای جلوگیری از هدر رفت انرژی برای استفاده از مواد عایق در دور لوله پیچیده می شود. استفاده از اتصالات a500s: پروفیل داسی شکل به شما این امکان را می دهد که سازه ها و محصولات را کاملاً تقویت کنید. کاربرد تقویت پلاستیک: به طور فعال در ساخت ساختمان ها برای اهداف مختلف استفاده می شود، در ترکیبات بتن سبک و سنگین گذاشته می شود.

استفاده از اتصالات پلاستیکی هنگام نصب سیستم های فاضلاب و زهکشی مقرون به صرفه است. زیرا به شما این امکان را می دهد که یک لایه محافظ از میلگرد های تقویت شده را به درستی تشکیل دهید، از خوردگی و افتادگی آنها جلوگیری می کند. کاربرد تقویت کننده فایبرگلاس: در ساخت و سازهای صنعتی - عمرانی و جاده سازی کاربرد فراوانی دارد.

مزایا و معایب

میلگرد حسن رود اغلب یک سازه کمکی است که به توزیع بارها و افزایش ظرفیت باربری سازه کمک می کند. در ساخت ساختمان های بتن مسلح و در ساخت فونداسیون استفاده می شود. خواص بتن را تقویت می کند، و از ترک خوردن آن جلوگیری می کند. زیرا دارای تمام خواص مورد نیاز است: استحکام، شکل پذیری، مقاومت در برابر سرما و گرما، مقاومت در برابر خوردگی و شکست را دارد. میلگرد حسن رود میله نورد گرم و سیم نورد سرد (کشش سرد) است.  پرکاربردترین آرماتور میله نورد گرم است که به شکل میله بلند با نیمرخ صاف یا دوره ای (به عبارت دیگر با سطح صاف یا آجدار) است. تقویت پروفیل دوره ای تقاضای زیادی دارد، زیرا با بتن بهتر چفت می شود.

با این حال، میلگرد تناوبی منبعی از متمرکز کننده های تنش خاصی است و استحکام فولاد را کاهش می دهد.  بنابراین در صورت عدم نیاز به چسبندگی به بتن از ماده ای با سطح صاف استفاده می شود.

اندازه، ابعاد، ضخامت، قیمت

میلگرد حسن رود با قطر 6 تا 40 میلی متر تولید می شوند. میلگرد از فولاد آلیاژی ساخته می شود. این بدان معنی است که فولاد با سیلیکون و منگنز آلیاژ می شود تا استحکام را افزایش دهد. گاهی اوقات کروم و تیتانیوم اضافه می شود. آلیاژ سازی با وارد کردن مواد اضافی به مذاب انجام می شود. که خواص فیزیکی و مکانیکی فولاد را بهبود می بخشد. بنابراین آنها به استحکام ویژه محصولات فلزی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش دست می یابند. در ساخت قاب، میلگرد‌های تقویت‌کننده با استفاده از سیم مفتول با گره زدن متصل می شوند یا از طریق جوش به یکدیگر اتصال می یابند.

میلگرد حسن رود نورد سرد دارای قطر 3 تا 12 میلی متر است.  ساخته شده از فولاد کم کربن (سیم تقویت کننده معمولی: کلاس B-I) یا فولاد کربنی (سیم با مقاومت بالا کلاس B-II). همچنین صاف و راه راه (کلاس VR-I یا VR-II) وجود دارد. سیم کلاس B-I برای تقویت غیر کششی استفاده می شود. کلاس B-II - برای صاف کردن آرماتور سیمی با مقاومت بالا محصولی با کیفیت است، اما تقاضای کمتری نسبت به میلگردهای فولادی دارد. اول اینکه هزینه سیم بالاتر است. ثانیاً، نیاز به استفاده از بتن سنگین و با کیفیت دارد.

تفاوت فولاد نورد گرم و نورد سرد چیست؟ 

هر دو نوع در مرحله اولیه به روش غلتک داغ ساخته می شوند. ورق فولادی نورد گرم به قطعات بریده می شود.  قسمت های خالی مواد فولادی نورد سرد می شوند.  بنابراین، آنها فرآیند تولید طولانی تری دارند.  ضخامت بیشتر از 5 میلی متر نیست.  با این حال، آنها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. اما قیمت آنها نسبت به نورد گرم نیز بیشتر است. به نوبه خود، نورد گرم مزایای خود را دارد. آنها علاوه بر هزینه کمتر، کمترین حساسیت را در برابر خوردگی دارند. به عنوان یک نوع جداگانه آرماتور ساختمان، آرماتور صلب (باربر، نصب) که بخشی از سازه بتن مسلح است قابل تشخیص است. 

این نوع شامل یک پرتو I (بخش با حرف "H")، یک کانال و یک گوشه است.  پرتو I در ساخت کف و سازه برای پل ها استفاده می شود.  کانال U شکل به عنوان عناصر پشتیبان، به عنوان بخشی از سازه بتن مسلح استفاده می شود.  همچنین تقویت کننده کامپوزیت غیر فلزی وجود دارد.  این از الیاف شیشه (تقویت کامپوزیت فایبرگلاس)، کربن (الیاف کربن) و بازالت (پلاستیک بازالت) ساخته شده و با چسب ترموست آغشته شده است.

میلگرد فایبرگلاس (کامپوزیت)

میلگرد حسن رود سبک و بادوام که در مقابل خوردگی مقاوم هستند. آنها از بازالت، کربن، الیاف شیشه و کلاسور ساخته شده اند.  به لطف آج های موجود، میلگرد به خوبی به بتن می چسبد.  در مقاوم سازی سازه های در تماس با محیط مرطوب استفاده می شود. میلگرد فایبر گلاس در زمینه های هوانوردی، متالورژی، مهندسی برق، ساخت و ساز، در ساخت سدها، استحکامات ساحلی، پل ها، فونداسیون ها، راه سازی و غیره استفاده می شود که در مقایسه با فلز مزایای فنی زیادی دارد.

میلگرد حسن رود فایبرگلاس

میلگرد فایبرگلاس حسن رود اغلب بر تقویت کننده های فلزی ترجیح داده می شود، زیرا بسیار سبک تر است، اما در عین حال از دوام کمتر، از نظر شیمیایی پایدار نیست، که خود را در برابر فرآیندهای خورنده نمی گذارد.