دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه ذوب آهن اصفهان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان را می‌توان به اشکال مختلف ساخت: گرد، مربع پیچ خورده، آجدار، کشیده، پیچ خورده و آجدار و آجدار و پیچ خورده

ویژگی های میلگرد ذوب آهن اصفهان

مقاومت کششی میلگرد ذوب آهن اصفهان ، مکمل مقاومت فشاری بتن برای ایجاد سازه هایی است که ترکیبی از هر دو نوع مقاوم... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان را می‌توان به اشکال مختلف ساخت: گرد، مربع پیچ خورده، آجدار، کشیده، پیچ خورده و آجدار و آجدار و پیچ خورده

ویژگی های میلگرد ذوب آهن اصفهان

مقاومت کششی میلگرد ذوب آهن اصفهان ، مکمل مقاومت فشاری بتن برای ایجاد سازه هایی است که ترکیبی از هر دو نوع مقاومت را دارند. این امر خطر شکستگی را کاهش می دهد و به سازه اجازه می دهد تا در مقابل حرکات و نیروهایی که در غیر این صورت ممکن است باعث شکست سازه بتنی شود، بهتر مقاومت کند. میلگرد اغلب به صورت شبکه ای گذاشته می شود. به این معنی که قطعات مختلف میلگرد به صورت موازی و عمود بر یکدیگر قرار می گیرند تا بتواند نیروهای کششی را از جهات مختلف تحمل کند. تغییر شکل های بیرونی میلگرد تضمین می کند که میلگرد از سازه بتنی خارج نمی شود. گاهی اوقات میلگرد در انتها خم می شود تا آن را بیشتر در یک سازه بتنی محکم کند.

ویژگی های میلگرد ذوب آهن اصفهان

قفس‌های میلگرد ذوب آهن اصفهان یا از پیش ساخته شده‌اند یا در محل با استفاده از خم کن و قیچی هیدرولیک ساخته می‌شوند. کارگران سایت معروف به ثابت‌ کننده‌های فولادی، میلگرد قرار می‌دهند و از پوشش و جاسازی کافی بتنی اطمینان حاصل می نمایند. قفس‌های میلگرد یا با جوش نقطه‌ای، بستن سیم‌های فولادی یا با اتصالات مکانیکی به هم متصل می‌شوند. اتصالات مکانیکی که به‌عنوان «کوپل‌کننده» یا «اتصال» نیز شناخته می‌شوند، ابزار مؤثری برای کاهش تراکم میلگرد در مناطق بسیار تقویت‌شده برای ساخت و ساز بتن در محل هستند. این ماده که عموماً به عنوان آهن ساختمانی شناخته می شود، در واقع از نوع فولادی به عنوان سازه است. با این حال، از گذشته تا به امروز، اصطلاح "آهن" برای فولادهای کم کربن در بازار فولاد ما استفاده می شود. اکنون در بازار ساخت و ساز، آهن های آجدار جایگزین آهن های تخت شده اند. دلیل این امر این است که میلگرد با چسبیدن بهتر به بتن استحکام را افزایش می دهد.

اندازه ، ابعاد ، ضخامت

میلگرد ذوب آهن اصفهان صاف و آجدار گرد (به عنوان آرماتور نیز شناخته می شود) استفاده می شود. عنصر متمایز کننده در میلگردها به دلیل گرد بودن، اندازه قطر است. برای میلگردها از علامت Φ fi برای نشان دادن قطر استفاده می شود. برای مثال: وقتی آرماتور Φ12 ذکر می شود، قطر: آرماتور 12 میلی متر مشخص می شود. به هر حال اجازه دهید موضوع را کمی بیشتر باز کنیم. به عنوان مثال اگر در پروژه ها از عبارت 12Φ14 استفاده شود یعنی: 12 قطعه آرماتور به قطر 14 میلی متر. به عنوان مثال اگر در پروژه عبارتی به صورت 17Φ20 L=4 مشاهده کردید به این معنی است: 17 قطعه به قطر 20 میلی متر و به طول 4 متر آرماتور. میلگرد ذوب آهن اصفهان آجدار مورد استفاده در 1 متر مکعب بتن باید به طور متوسط ​​بین 80 کیلوگرم تا 120 کیلوگرم استفاده شود.

مشخصات وزنی آهن مورد استفاده در ساختمان به شرح زیر است

به این ترتیب برای تمام قطرها ارتفاع 12 متر است و وزن ها بر حسب قطر متغیر است. آهن های مورد استفاده در ساخت و سازها باید بر حسب مقاومت سازه محاسبه شود که از چه قطری و چه مقدار برای مترمکعب متراژ استفاده شود.

قیمت میلگرد اصفهان

در اقتصاد کشور ما، بخش ساخت و ساز از جایگاه بالایی برخوردار است. در حالی که قیمت ها در ساخت و سازها تعیین می شود، قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان نیز در محاسبات وجود دارد. از آنجایی که این اتوها با خیال راحت تری در ساخت و ساز استفاده می شوند، گزینه های قیمت می توانند متفاوت باشند. شرکت ما ذوب آهن اصفهان پیشنهادات قیمت آهن آجدار را روی تن تعیین می کند و پیشنهادات را از این طریق به مشتریان خود منتقل می کند. قیمت میلگرد هر ساله به روز می شود و بر اساس نرخ ارز تعیین می شود. شرکت ما با به روزرسانی قیمت میلگرد به صورت آهن مسطح، آهن آجدار، توری فولادی مقرون به صرفه ترین قیمت ها را ارائه می دهد

قیمت میلگرد اصفهان

مزایای میلگرد ذوب آهن اصفهان

صنعت ساختمان مدت‌هاست که به مزایای فراوان میلگرد ذوب آهن اصفهان و اهمیت آن در ایجاد سازه‌های بتنی پی برده است. این مواد ساده اما منعطف که به عنوان میله های فولادی تقویت کننده نیز شناخته می شوند، در ساختمان ها برای پشتیبانی ساختمانی برای ستون ها، پایه ها، دیوارها، پانل ها و موارد مشابه قرار می گیرند. اگرچه میله فولادی نسبتاً رایج است، اما دارای چندین مزیت است که آن را به یکی از قابل اعتمادترین مواد در کاربردهای سازه ای تبدیل می کند. با طراحی چشمگیر لوله مانند با چندین الگوی آجدار روی آن، میلگرد در ایجاد ساختارهای مقاوم در برابر ضربه برای بسیاری از ساختمان های مدرن تا به امروز بسیار مهم بوده است.

مزایای میلگرد ذوب آهن اصفهان

بارزترین مزیت میلگرد ذوب آهن اصفهان پشتیبانی استثنایی از انواع مختلف سازه ها است. همانطور که قبلا ذکر شد، می توان آن را در پایه ها، ستون ها و روکش دیوارها یافت. اغلب اوقات، یک میلگرد فولادی منفرد با چندین میلگرد متصل می شود تا چارچوبی ایجاد کند که پایداری را فراهم کند. طراحی منحصر به فرد میلگرد فولادی آن چیزی است که آن را برای ایجاد استحکام تقویت کننده به کیفیت بتن مناسب می کند. پوشش طرح دار و بافت میلگرد برای چسبندگی قوی به ترکیب بتن طراحی شده است. پس از اتمام تنظیم مواد، مش میلگرد تعبیه شده تضمین می کند که سازه محکم می ماند و در برابر هر گونه تنش خارجی که ممکن است بر کل سیستم ساختمان تأثیر بگذارد، مقاومت می کند.

معایب میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان در صورت عدم وجود پوشش کافی می‌تواند در معرض خوردگی قرار گیرد که باعث می شود بتن از میلگرد جدا شود. همچنین مقاومت در برابر آتش کارایی آن را افزایش می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، حداقل پوشش نباید کمتر از حداکثر اندازه سنگدانه در بتن، یا بزرگ‌ترین اندازه میله آرماتور باشد. میلگرد را می‌توان در انتهای آن خم کرد و قلاب کرد تا آن را در اطراف بتن و سایر بخش‌های میلگرد قفل کند، که از مقاومت فشاری بالای بتن استفاده می‌کند.