دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه سیادن ابهر

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه سیادن ابهر

میلگرد کارخانه سیادن ابهر

میلگرد کارخانه سیادن ابهر در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال، میلگرد صاف نمی تواند مانند میلگرد آجدار با بتن در هم تنیده شود و بنابراین انعطاف پذیری کمتری دارد. با اقدامات اضافی (به عنوان مثال قلاب روی آرماتور)، می توان معایب را کاهش داد، اما این کاهش به اجرای بدون خطا بستگی دارد. به همین دلیل،... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه سیادن ابهر

میلگرد کارخانه سیادن ابهر در گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفت. با این حال، میلگرد صاف نمی تواند مانند میلگرد آجدار با بتن در هم تنیده شود و بنابراین انعطاف پذیری کمتری دارد. با اقدامات اضافی (به عنوان مثال قلاب روی آرماتور)، می توان معایب را کاهش داد، اما این کاهش به اجرای بدون خطا بستگی دارد. به همین دلیل، میلگرد تقویت کننده صاف، در سطح دنیا منسوخ شده و در بتن مسلح مورد استفاده قرار نمی گیرد. زیرا می توان از آن به صورت میلگردهای تقویت کننده مجزا و یا به عنوان شبکه فولادی جوش داده شده استفاده کرد.

ویژگی های میلگرد کارخانه سیادن ابهر

تغییر شکل سرد А500С میلگرد کارخانه سیادن ابهر همانطور که از نامش پیداست با تغییر شکل سرد ساخته می شود. این روش اغلب برای تولید محصولات با قطر کوچک (3-12 میلی متر) استفاده می شود، اما به طور گسترده در فرآیند ساخت و ساز در برخی از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. مشکل اصلی در تولید آنها وجود یک میله سیم تمام شده با خواص پایدار است. یکی از انواع رایج آن به مش جوشی معروف است که کاملاً بدون رسوب می باشد. بنابراین می توان از آن در عملیات جوشکاری مقاومتی استفاده کرد. جوش دادن چنین سازه هایی در محیط گاز محافظ امکان پذیر است. مضرات چنین محصولاتی به دلیل معایب آنها است: اول از همه، در صورت عدم وجود مقیاس، اتصالات بسیار سریع دچار شکست می شوند و چنین اتصالاتی در یک الکترود معمولی برای جوش زدن مجاز نیستند.

میلگرد آجدار سیادن ابهر

مزایا و معایب

استفاده از میلگرد کارخانه سیادن ابهر تقویت‌کننده GRP، و همچنین الیاف شیشه یا پارچه‌های الیاف مصنوعی در حال حاضر همچنان به کاربردهای خاص محدود می‌شود. همانطور که افزودن الیاف کوتاه فولادی، پلاستیکی یا شیشه‌ای در تولید بتن الیافی است. اتصالات اجزای بتن مسلح که با استفاده از میلگردهایی که در مراحل بعد با بتن پوشیده می شود، اتصالات میلگرد نامیده می‌شوند. اتصال ایمن با استفاده از ملات کامپوزیت با مقاومت بالا به دست می آید.

خواص مکانیکی ناهموار در طول میلگرد از معایب آن به شمار می رود. به گونه ای که این عیب در کارخانه های قدیمی به دلیل تجهیزات و فناوری قدیمی رایج است. در کارخانه میلگرد کارخانه سیادان ابهر چنین مشکلی وجود ندارد. به ویژه، این مشکل کاملا در این کارخانه به دلیل مجهز بودن به فناوری های اروپایی با حساسیت بالا، که امکان دستیابی به یکنواختی خواص مکانیکی در طول میلگرد را فراهم می کند، حل شده است.

مزایا و معایب میلگرد سیادن ابهر

نقش میلگرد کارخانه سیادن ابهر چیست؟

وظیفه میلگرد کارخانه سیادن ابهر جذب بارها و در نتیجه جلوگیری از ترک خوردن در سطح بتن است. از آنجایی که رفتار انبساط حرارتی فولاد و بتن تقریباً یکسان است، ترکیب این دو ماده منجر به بتن مسلح با مواد مرکب بسیار مقاوم می شود. توضیح بسیار ساده ای در مورد دلیل این وجود دارد: یک تکه فوم بلند را روی دو ظرف آب قرار دهید و آن را به سمت پایین فشار دهید. مخصوصاً وقتی یک ظرف وسطش می گذارید. با نگاهی به سلول ها، آنها در بالا فشرده می شوند (نیروهای فشاری) اما در قسمت پایین از هم جدا می شوند (نیروهای کششی). تقویت ناحیه فشار نیز ممکن است تحت شرایط خاصی ضروری باشد. به عنوان مثال، در مورد تنش خمشی زیاد یا زمانی که ابعاد تیر یکسان تحت تنش های مختلف مورد نیاز است. با این حال، تقویت فشاری هرگز به اندازه ناحیه کشش نخواهد بود.

پوشش بتنی یعنی فاصله از سطح بتن تا فولاد برای میلگرد کارخانه سیادن ابهر بسیار مهم است. به سه دلیل: محافظت از فولاد در برابر خوردگی، تنیدگی بین فولاد و بتن، محافظت در مقابل آتش. میلگرد ارائه شده در اینجا تنها با یک لایه تشک فولادی فقط برای پایه های کوچکتر با بار کم، مانند سازه های سبک از قبیل بهار خواب و سوله ها بکار می رود. برای یک خانه یا ساختمان بزرگتر، یک لایه مش کافی نیست. در اینجا، منطقه کشش می تواند در بالا یا پایین صفحه بسته به بار پایه باشد. بنابراین این دال های بتنی هم در زیر و هم در بالا تقویت می شوند. همانطور که قبلاً نوشته شده است، در اینجا شما قطعاً به یک اثبات پایداری از جمله یک طرح تقویتی از یک مهندس سازه نیاز دارید.

کاربرد میلگرد سیادن ابهر

میلگرد کارخانه سیادن ابهر در ساخت و ساز

قبل از گذاشتن میلگرد کارخانه سیادن ابهر، یک طرح تقویتی ترسیم می شود. توری فولادی جوش داده شده پیش ساخته می تواند نیروهای کششی را در دو جهت جذب کرده و بارگذاری را آسان تر کند. آرماتورها را می توان طوری به همدیگر بافت که نیروهای کششی (معمولاً ناشی از کشش خمشی) یا نیروهای فشاری (مثلاً در ستون های با بارگذاری زیاد) را جذب کند. اگر بتن با استفاده از آرماتور پیش تنیده شود، به آن بتن پیش تنیده گفته می شود. یک جزء ساخته شده از بتن مسلح اساساً می تواند به چهار روش مختلف بارگذاری شود: نیروهای عادی (کشش و فشار)، نیروهای خمشی، نیروهای برشی (نیروهای برشی مخالف)، نیروهای پیچشی. با این حال، از آنجایی که اجرای همه اینها بسیار آسان است، فشار ها معمولاً به صورت ترکیبی رخ می دهند.

یک دیوار نه تنها از بالا، بلکه معمولاً از جانب نیز فشار وارد می شود. مثلاً توسط باد یا نیروی زلزله می تواند نیرو از جهات مختلف وارد شود. یا بار حرکت می کند، مانند روی یک پل راه آهن که توسط قطاری که از روی آن حرکت می کند. بسته به سطح و نوع بار، آرماتورها باید به طور متفاوتی در بتن توزیع شوند. به طور کلی هر چه نیروهای کششی بیشتر باشد، میلگرد بیشتری مصرف می شود. اول از همه، در ریل قطار برای یک تیر افقی که در هر دو طرف پشتیبانی می شود، این قسمت در پایین ترین سطح قرار می گیرد.

قیمت میلگرد سیادن ابهر

اندازه، ابعاد، ضخامت، قیمت

فولاد تقویت کننده به صورت میلگرد کارخانه سیادن ابهر، مشبک یا رکابی عرضه می شود. میلگرد فولادی در کارخانه ما در طیف گسترده ای از قطرهای 6 تا 40 میلی متر موجود است. همچنین حدود 20 نوع مختلف توری سیمی جوش داده شده وجود دارد. بسته به قطر میلگرد و تأثیرات محیطی مورد انتظار، پوشش بتنی بین 20 تا 55 میلی متر است. همچنین قیمت در همه آنها متفاوت است.