دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه شاهین بناب

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه شاهین بناب

میلگرد کارخانه شاهین بناب

میلگرد کارخانه شاهین بناب کامپوزیت برای اهداف مشابه فلز استفاده می شود. علاوه بر این، در زمستان به طور گسترده استفاده می شود. در این زمان مواد ضد یخ و تسریع کننده های سخت کننده به محلول ها اضافه می شود که باعث خوردگی فلز می شود. از مزایای تقویت کامپوزیت می توان به وزن کم، هدایت حرارتی کم و خواص ضد خوردگی عالی... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه شاهین بناب

میلگرد کارخانه شاهین بناب کامپوزیت برای اهداف مشابه فلز استفاده می شود. علاوه بر این، در زمستان به طور گسترده استفاده می شود. در این زمان مواد ضد یخ و تسریع کننده های سخت کننده به محلول ها اضافه می شود که باعث خوردگی فلز می شود. از مزایای تقویت کامپوزیت می توان به وزن کم، هدایت حرارتی کم و خواص ضد خوردگی عالی اشاره کرد. از معایب آن می توان به کشش کمتر، مقاومت کم در برابر دماهای بالا (بیش از 600 درجه)، عدم امکان جوشکاری اشاره کرد. هر یک از انواع اتصالات برای شرایط و دماهای خاص مناسب است. نوع دیگری از میلگرد، طناب هایی است که از چند سیم (2-19) با سطح صاف به هم می پیچند. محبوب ترین آنها هفت سیم است که با قرار دادن شش سیم به صورت مارپیچی با قطر 1.5 تا 5 میلی متر در اطراف یک سیم مرکزی مستقیم ساخته می شود.

میلگرد کارخانه شاهین بناب از فایبرگلاس با افزودن رزین (عمل چسباننده) با یا بدون پاشش (پاشیدن با ماسه و سطح موجدار باعث افزایش چسبندگی میلگردهای تقویت کننده به محیط بتن می شود) ساخته شده است. تمام محصولات در این زمینه توسط سازنده کارخانه شاهین بناب ارائه می شوند و از نظر قطر (از 2 تا 16 میلی متر) و ویژگی های ظاهر سطح (صاف یا راه راه) متفاوت هستند. چنین تقویتی در هنگام گرم شدن مواد استحکام خود را از دست می دهد، در صورت کشیده شدن شکننده می شود.

ابعاد اندازه ضخامت قیمت

سازنده برش میلگرد کارخانه شاهین بناب را به اجزای 6 یا 12 متری با انحرافات کوچک مجاز توسط استاندارد دولتی ارائه می دهد. دسته ای از این نوع ممکن است حاوی درصد کمی از بخش های خارج از گیج باشد که طول آن 3-12 متر است. قیمت تمامی میلگردها بر اساس نوع و ضخامت و ابعاد متفاوت است. شما می توانید با مراجعه به سایت ما از قیمت ها و اندازه ها و سایز میلگردها آگاهی یابید. در کارخانه ما شما می توانید از میلگرد سایز 8 تا 32 را انتخاب نمایید. ما در سایت با بروزرسانی قیمت های روزانه به شما در دیدن قیمت محصولات کمک می کنیم.

مزایای خرید محصولات میلگرد شاهین بناب

این منبع دارای یک رابط کاربر پسند است. فیلترهای خوب طراحی شده، پیمایش در کاتالوگ محصولات عظیم را آسان می کند. حجم زیادی از اطلاعات در مورد تقریباً همه اقلام کالا، فرآیند جستجوی کالا و تصمیم گیری در مورد خرید را ساده می کند. دفتر فروشگاه آسانترین منطقه واقع شده است و تحویل کالا از طریق آن امکان پذیر است. هزینه ارسال به شهرهای دیگر با توجه به اینکه خریدار کدام شرکت حمل و نقل را برای انجام آن انتخاب می کند تعیین می شود. در صورت انتخاب حمل و نقل عبوری برای حمل و نقل محصولات حجیم، قیمت تحویل می تواند حتی بیشتر کاهش یابد (تا 50٪).

ویژگی میلگرد

میلگرد کارخانه شاهین بناب، اسکلت تمامی سازه ها می باشد. پس از زلزله که کشور ما را از لحاظ اقتصادی و روانی به شدت تحت تاثیر قرار داد، نیاز به ساخت و ساز مستحکم و باکیفیت زیاد ضروری شد. که اینکار توسط تمامی شرکت های ساختمانی و مسکونی و غیره برطرف شد. به ترتیب اهمیت مصرف کنندگان ما که سازه ها را می خرند، به رتبه اول رسیده است. برای ساخت با کیفیت و مستحکم باید از میلگرد و توری فولادی واجد شرایط و مرغوب که اسکلت ساخت را تشکیل می دهند، استفاده کرد.

میلگرد آجدار و توری فولادی در دنیا بر اساس استانداردهای کشورهای مختلف تولید می شود. با تدوین این استانداردها، خواص مکانیکی میلگرد طی سالیان گذشته بهبود یافته و به بالاترین سطح کیفی رسیده است. هزینه و زمان تولید کاهش یافت، کیفیت و تناژ تولید افزایش یافت. دلیل تغییر خواص آنالیز میلگرد و توری فولادی، افزایش نیاز به آهن‌های با صرفه‌تر است. مهمترین نکته سازه ها که با توجه به بار استاتیکی یا بار دینامیکی مورد توجه قرار می گیرد، مقاومت تسلیم میلگرد می باشد. علاوه بر این، ازدیاد طول و استحکام کششی میلگردهای مورد استفاده در سال های اخیر نیز در نظر گرفته شده است. از آنجایی که سطح مقطع میلگرد مورد استفاده در ساخت و سازها در نتیجه افزایش خواص تحلیل میلگرد کاهش می یابد، میلگرد کمتری مصرف می شود و وزن، حمل و نقل و حجم به دست می آید. به طور خلاصه، هزینه ها کاهش می یابد.

کیفیت میلگرد

درک تفاوت کیفیت در میلگرد و توری فولادی بسیار آسان است. درست مانند آنالیزهای انجام شده بر روی نمونه های خون، محصولات میلگرد و مش فولادی ساختار مشخصه خاصی دارند. محصولات آهن و فولاد از اختلاط سرب، قلع، سیلیس، کربن و سنگ‌های مشابه به نسبت‌های معین به دست می‌آیند. اینها در مواد خام مورد استفاده وجود دارند. کلیه محصولات با مواد اولیه مرغوب و یا بهبود کیفیت با پالایش مواد اولیه در سطوح معین در میلگرد کارخانه شاهین بناب تولید می شوند. زیرا کارخانه های ما که در آن محصولات میلگرد را به بازار عرضه می کنیم، از فناوری در زمینه خود به دقت پیروی می کنند، به مطالعات تحقیق و توسعه اهمیت می دهند.

معایب میلگرد کارخانه شاهین بناب

میلگرد کارخانه شاهین بناب به دلیل ویژگی های ساختاری و زمینه های کاربری آن دارای معایبی است. حل شدن عنصر آهن در فولاد به عنوان اکسید آهن در آب و تمایل اکسیژن محلول و هیدروژن به جابجایی برای تشکیل آب بیشتر باعث خوردگی، تماس با آب و هوا باعث ایجاد خوردگی می شود. خوردگی که در بین مردم به زنگ زدگی نیز معروف است، با انقباض سطح مقطع، استحکام مواد فولادی را کاهش می دهد. به همین دلیل، تعمیر و نگهداری معمولی برای محافظت از مواد فولادی در برابر خوردگی مورد نیاز است.

مزایا میلگرد

میلگرد کارخانه شاهین بناب به عنوان مصالح ساختمانی در بسیاری از زمینه ها از جمله خواص ساختاری، تولید و کاربرد آن دارای مزایایی است. می توان مزایای فولاد را به شرح زیر برشمرد.

استحکام بالا: از آنجایی که فولاد ساختاری همگن و همسانگرد دارد، استحکام در هر نقطه برابر و زیاد است. علاوه بر این، دارای ساختاری شکل پذیر است که حتی تحت تنش های زیاد نیز دچار تغییر شکل نمی شود.

سبکی: فولاد به دلیل انعطاف پذیری، دارای ویژگی است که انحراف کمی ایجاد می کند. به همین دلیل می توان دهانه های بزرگتر را با مقاطع کوچکتر عبور داد. عناصر ستون، تیر فولادی که در مقاطع کوچکتر اعمال می شوند باعث کاهش وزن سازه می شوند. سازه های فولادی 50 درصد وزن کمتری نسبت به سازه های بتن آرمه دارند.