دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه فولاد فایکو

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه فولاد فایکو

میلگرد کارخانه فایکو

اگر در حال آماده شدن برای شروع یک پروژه ساخت و ساز بتنی هستید، ممکن است تشخیص داده باشید که میلگرد کارخانه فولاد فایکو در هنگام برنامه ریزی و خرید مصالح ضروری است. هنگامی که از میلگردهای مسلح در پروژه های ساختمانی بتنی استفاده می شود، بتن مسلح ایجاد می شود. چه پروژه شامل ستون ها، دیوارها یا دال های کف باشد، استفاده... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه فایکو

اگر در حال آماده شدن برای شروع یک پروژه ساخت و ساز بتنی هستید، ممکن است تشخیص داده باشید که میلگرد کارخانه فولاد فایکو در هنگام برنامه ریزی و خرید مصالح ضروری است. هنگامی که از میلگردهای مسلح در پروژه های ساختمانی بتنی استفاده می شود، بتن مسلح ایجاد می شود. چه پروژه شامل ستون ها، دیوارها یا دال های کف باشد، استفاده از میلگردها می تواند به جلوگیری از ایجاد ترک هایی که می تواند باعث شکست پروژه شود، کمک کند. در حالی که تمام بتن ترک خواهد خورد، با استفاده از میلگردهای تقویت شده، می توان میزان ترک خوردگی و محل وقوع ترک را کنترل کرد و در عین حال مقاومت ساختاری بیشتری را برای پروژه فراهم کرد.

هنگام انتخاب میلگردهای تقویت کننده، میلگردهای فولادی ضد زنگ به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی بهترین انتخاب ممکن است. میلگرد فولادی ضد زنگ که بتن را به میزان قابل توجهی در برابر ترک و شکست مقاوم می کند، استحکام کششی بیشتری را ایجاد می کند. به همین دلیل است که در پروژه های بتنی سازه ای بسیار مهم است زیرا در مقایسه با فایبر گلاس تقویت کننده، مفتول فولادی یا هر محصول دیگری که امروزه در بازار موجود است، پشتیبانی قوی تری ارائه می دهد زیرا خود مقاومت سازه ای را تامین می کند.

ویژگی میلگرد کارخانه فولاد فایکو

میلگرد فولاد فایکو به طور گسترده در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود و در حالی که هر پروژه ای که از بتن استفاده می کند به میلگرد نیاز ندارد، معمولاً در ساخت بنایی و ساختمان ها استفاده می شود زیرا ضمن جذب کشش، مقاومت بتن را تامین می کند. در نتیجه از شکسته شدن دال ها جلوگیری می شود، سازه ها دوام پیدا می کنند و در برابر خوردگی محافظت می شود. در حالی که اندازه میلگرد هنگام استفاده از میلگردهای تقویت کننده در پروژه های ساختمانی مهم است، کیفیت آن نیز در ملاحظات اساسی است. خوشبختانه، استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شوند و بر خواص مکانیکی، شیمیایی و فیزیکی میلگردها برای اطمینان از ثبات و ایمنی در تمام پروژه های ساختمانی که در آنها استفاده می شود، حاکم است.

در مورد فولاد و استحکام کششی قوانین و الزامات مختلفی در کشور وجود دارد. این موارد باید رعایت شوند تا اطمینان حاصل شود که سازه های بتنی برای استفاده ایمن هستند. میلگرد فولادی ضد زنگ باید مطابق با استاندارد BS 6744 ساخته شود تا برای پروژه های ساختمانی مناسب باشد. میلگرد فولادی ضد زنگ نیز باید دارای مقاومت 500 نیوتن بر میلی متر مربع و مقاومت کششی نهایی 550 نیوتن بر میلی متر مربع باشد. میله ها را می توان به طول دلخواه برش داد و طبق کدهای شکل BS 8666 خم شد.

چرا اندازه های مختلف ضروری است؟

میلگرد کارخانه فولاد فایکو در بتن به یک سازه یکپارچگی می بخشد. اگرچه بتن به خودی خود از نظر فشاری قوی است، اما عملاً استحکام کششی ندارد و بنابراین، در نهایت بتن به راحتی شکسته و خم می شود. انتخاب وزن و اندازه میلگرد مناسب برای اطمینان از شیوه های ساخت و ساز ایمن حیاتی است.

مزایای میلگرد فایکو

هنگام استفاده از میلگرد کارخانه فولاد فایکو، استحکام کششی آن (یا استحکام تسلیم) یک نکته حیاتی است. این اندازه گیری است که استحکام کلی فولاد را نشان می دهد. میلگرد سنگین باید از فولاد با عملکرد بالا با آرماتور درجه 500 ساخته شود که دارای استحکام کششی یا استحکام تسلیم 500 N/mm2 (یا Mpa) است. طبق استاندارد 4449:2005، حداکثر استحکام تسلیم مجاز 650 مگاپاسکال (یا N/mm2) است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تغییر اندازه میلگرد با افزایش قطر آن، آن را دو برابر نمی‌کند. در حالی که استحکام تسلیم قطعا افزایش می یابد، این عیار فولاد است که بر استحکام آن تأثیر بیشتری می گذارد.

بسته به نوع پروژه ای که روی آن کار می کنید، اندازه های مختلف میلگرد کارخانه فولاد فایکو ضروری خواهد بود. یک میلگرد با قطر کمتر 8 یا 10 میلی متر ممکن است برای پروژه های خانگی و مقیاس کوچکتر مانند پاسیوها یا راهروهایی که حداقل بار را تحمل می کنند و در نتیجه تنش کششی پایینی ایجاد می کنند کافی باشد. ضمناً هنگام ساخت ستون ها، پایه ها یا دیوارها باید از میلگرد 8 میلی متر یا بیشتر استفاده شود و برای پی و پی ساختمان میلگرد با قطر حداقل 10 میلی متر بهترین انتخاب برای به حداقل رساندن ته نشینی است. وقتی صحبت از مهندسی عمران می شود، پروژه های مقیاس بزرگ مانند ساخت تونل یا پل، میلگرد با قطر بالاتر ضروری است، به خصوص اگر به دهانه طولانی نیاز باشد. نصب اندازه صحیح میلگرد برای موفقیت کلی پروژه ضروری است و میلگرد باید به طور مساوی در طول پروژه تعویض شود.

اندازه گیری

در هنگام قرار دادن میلگرد کارخانه فولاد فایکو قبل از ریختن بتن باید دقت بیشتری شود. مقاومت تسلیم بتن ممکن است به شدت در معرض خطر قرار گیرد در صورتی که قرارگیری آن نادرست باشد. اندازه گیری دقیق بسیار مهم است زیرا اشتباهات تنها یک یا دو سانتی متری هنگام فاصله گذاری میلگردها می تواند مقاومت کششی بتن را تا 20٪ کاهش دهد. نه تنها این، بلکه انتخاب اندازه نادرست میلگرد ممکن است منجر به کاهش آرماتور تا 35٪ شود و این می تواند به این معنی باشد که برای یکپارچگی و استحکام سازه، آرماتور ناکافی ارائه می شود.

معایب میلگرد فایکو

یکی از معایب اصلی میلگرد کارخانه فایکو این است که، در سازه های بتنی که پوشش کوچک است و تحت تأثیر رطوبت و نمک خارجی قرار می گیرد، آرماتور تحت واکنش قرار می گیرد و شروع به خوردگی می کند. اینها می توانند مقاومت بتن را کاهش داده و در نهایت منجر به شکست شوند. در دماهای بالاتر، آرماتور فولادی ممکن است مایع شود. این انگیزه ای است که پشتیبان فولاد بسته شده و جوش داده نشده است. هزینه تقویت با فولاد بالا است. این امر باعث افزایش هزینه ساخت خواهد شد. در دماهای بالاتر، آرماتور فولادی ممکن است ذوب شود. به همین دلیل است که آرماتورهای فولادی بسته شده و جوش داده نمی شوند.

اندازه ابعاد ضخامت و قیمت

شما می توانید محصولات ما را در سایزهای 8 – 10 – 12 – 14 – 16 – 18 – 20 – 22 -25 – 32  انتخاب نمایید. می توانید با مراجعه به سایت ما از ضخامت و وزن میلگردها اطلاع یابید. همچنین به دلیل تنوع محصولات قیمت آنها نیز متفاوت است که می توانید برای اطلاع از آن با ما در ارتباط باشید.