دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه فولاد میانه

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه فولاد میانه

میلگرد کارخانه فولاد میانه

میلگرد کارخانه فولاد میانه که به آن میله تقویت کننده نیز می گویند، میله فلزی است که اغلب در ساخت و ساز برای ریختن بتن یا حمایت از دیوارها و ستون ها استفاده می شود. میلگرد می‌تواند صاف باشد، اگرچه اغلب با آج هایی ساخته می‌شود که بافت بزرگ‌تری برای چسبیدن بتن و پیوند قوی‌تری ایجاد می‌کن... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه فولاد میانه

میلگرد کارخانه فولاد میانه که به آن میله تقویت کننده نیز می گویند، میله فلزی است که اغلب در ساخت و ساز برای ریختن بتن یا حمایت از دیوارها و ستون ها استفاده می شود. میلگرد می‌تواند صاف باشد، اگرچه اغلب با آج هایی ساخته می‌شود که بافت بزرگ‌تری برای چسبیدن بتن و پیوند قوی‌تری ایجاد می‌کند که به جلوگیری از ترک خوردن و شکست بتن کمک می‌کند. درجات مقاومت نشان دهنده فشاری است که میلگرد فولادی می تواند تحمل کند. درجه و قطر معمولاً در واحدهای متریک ارائه می شود.

خواص میلگرد

هدف از بکار بردن میلگرد کارخانه فولاد میانه تقویت بتن است که مانع شکست بتن می شود. میلگرد از آلیاژها و درجات مختلف فولاد ساخته می شود. آنها با برآمدگی ساخته می شوند تا بتن ریخته شده روی میلگرد ها به راحتی به آنها بچسبد. میلگرد فولادی ضد زنگ مقاوم در برابر زنگ زدگی است و اغلب در ساخت و ساز ساختمان و راهروهای بتن ریخته شده استفاده می شود. میلگرد در همه نوع ساختمان کاربرد دارد. استحکام بتن ریخته شده بسیار قوی است و به خوبی در برابر فشار مقاومت می کند، اما در صورت قرار گرفتن در معرض تنش های کششی ممکن است شکست بخورد. به عنوان مثال، اگر یک تیر بتنی فقط در دو انتها نگه داشته شود، وسط در تنش تحت فشار قرار می گیرد. این تنش را می توان با تقویت بتن با میلگردهای فولادی این تنش را کاهش داد.

میلگرد کارخانه فولاد میانه کشش را جذب کرده و در نتیجه از ترک خوردن یا شکستن بتن جلوگیری می کند. میلگرد همچنین می تواند ضخامت بتن ریخته شده بر روی سطوحی مانند راهروها را کاهش دهد. بسیاری از مخلوط‌های مختلف مانند سنگدانه‌ها به سیمان برای تولید بتن اضافه می‌شوند که به ضخامت دال بتنی کمک می‌کند. هنگامی که میلگرد در بتن استفاده می شود، میلگردهای فولادی استحکام بیشتری ایجاد می کنند و امکان استفاده از دال بتنی نازک تری را فراهم می کنند.

فولادهای بتن مسلح (ABA)

فولادهای بتن مسلح از فولادی ساخته می شوند که عموما در کوره های بزرگ از ضایعات بازیافتی تولید می شود. سپس به صورت گرم نورد می شوند تا میلگردها و کلاف هایی به دست آید که می توانند به صورت سرد کشیده شوند.

میلگرد کارخانه فولاد میانه و کلاف‌های با قطر کوچک‌تر را می‌توان از سیم صاف، از طریق عملیات نورد سرد و آجدار ساخت. مش های جوش داده شده با جوش برقی این سیم ها روی دستگاه اتوماتیک ساخته می شود. خواص مکانیکی فولادهای تقویت کننده به عیار فولاد بستگی دارد.

انواع مختلف میلگرد کارخانه فولاد میانه عبارتند از

میلگرد کارخانه فولاد میانه یا در کارخانه مونتاژ شده، سپس به محل کار تحویل داده می شود. یا در محل نزدیک سازه یا مستقیما در قالب مونتاژ می شود. آرماتورها در قالب قرار می گیرند. به صورت مستقیم یا برش خورده در نقشه قابلیت اجرا دارند. یا به شکل پرده های جوش داده شده معمولا شبکه های صفحه مشبک مستطیلی که از سیم ها یا میله هایی تشکیل شده اند که با جوشکاری مونتاژ شده اند و مقاومت آنها در برابر برش مجموعه ها تضمین می شود. زیرا در کارخانه ساخته شده و در پانل ها تحویل داده می شوند. یا به صورت میلگردهای از پیش مونتاژ شده پانل در کارخانه و آماده برای قرار دادن در قالب تحویل داده می شود. اتصالات میله ها را می توان با گره زنی یا با جوش تضمین کرد.

ویژگی میلگرد کارخانه فولاد میانه

یک عنصر بتن مسلح و کنترل کننده ترک خوردن بتن است که مانع لغزش در بتن می شود. یعنی چسبندگی کامل بین دو ماده وجود دارد. چسبندگی میلگرد کارخانه فولاد میانه تابعی از شکل، سطح آنها و مقاومت بتن است. عملکرد بتن مسلح مستلزم یک "ارتباط" بین فولاد و بتن است که شامل چسبندگی آرماتور به بتن است. بنابراین ما فولادهایی تکامل یافته ساخته ایم که هم حد الاستیک بالا (HLE) و هم چسبندگی بالا (HA) دارند. چسبندگی بالا ناشی از ایجاد برآمدگی های توخالی است. حد الاستیک بالا را می توان با روش های مختلفی به دست آورد: با سخت کاری، کشش و یا نورد سرد میلگردها یا سیم های فولادی ملایم با عملیات حرارتی.

مزایا و معایب

استانداردها ویژگی هایی را بر هندسه سطح فولادها تحمیل می کند که چسبندگی فولاد به بتن را تضمین می کند. عدم شکنندگی (خم شدن): میلگرد کارخانه فولاد میانه باید در طول عملیات شکل دهی با اشکال پیچیده که شامل انحناها و خمیدگی ها می شود تطبیق داده شود. بنابراین فولاد باید خمش پذیری خوبی داشته باشد. فولاد در معرض خمش قرار می گیرد، روی میله ای که قطر آن مطابق با قطر فولاد ثابت می شود و در آزمایشات خم نمی شود. در صورت عدم وجود شکستگی یا ترک عرضی در ناحیه خم شدگی، آزمایش رضایت‌بخش است.

اندازه ابعاد ضخامت قیمت

شاخص اصلی قطر میلگرد کارخانه فولاد میانه درجه آن است.  بر این اساس از عبارات زیر استفاده می شود: میلگرد 10 میلگرد با مقطع 10 میلی متر، میلگرد 12 با مقطع 12 میلی متر. آرماتور A1 یک میله صاف است و در تولید بتنی پیش ساخته، سازه های یکپارچه و سازه های باربر جوشی استفاده می شود.  تولید شده بر اساس GOST 5781 از درجه های فولادی StZkp،  قطر پروفیل تقویت کننده A1 می تواند از 6 تا 40 میلی متر باشد.  آرماتور تا قطر 12 میلی متر هم به صورت میله و هم کلاف و با قطر بیش از 12 میلی متر فقط به صورت میلگرد تولید می شود. مجموعه ای از آرماتورهای این نوع نیز با آج تولید می شود.

همچنین طبق استاندارد GOST 5781 از درجه های فولادی 25 G2S و 35GS با قطر 6 تا 40 میلی متر تولید می شود.  در کویل کلیه اتصالات تا قطر 10 میلی متر تولید می شود.  قطرهای بالا فقط در میلگرد کارخانه فولاد میانه ساخته می شوند. آرماتور A4 (آرماتور AIV؛ آرماتور A600) آرماتور A5 (آرماتور AV؛ آرماتور A800) آرماتور A6 (آرماتور AVI؛ آرماتور A1000) تولیدات ارائه شده از اتصالات در زندگی روزمره بسیار نادر است.  آنها شبیه میلگردهای A3 هستند با این تفاوت که آج کمتری دارند. آنها همچنین بر اساس استاندارد GOST 5781 از درجه های فولادی 80C، 20xG2Ts تولید می شوند. اتصالات A4 استیل 23x2G2T قطر 10 تا 32 میلی متر اتصالات A5 فولاد 22x2G2AYU 22x2G2R و 22x2G2SR قطر 10 تا 32 میلی متر اتصالات A6 قطر 10 تا 22 میلی متر تولید می شوند.