دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه پرشین فولاد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه پرشین فولاد

میلگرد کارخانه پرشین فولاد

در حالی که بتن می تواند به تنهایی مقاومت فشاری قوی از خود نشان دهد، مقاومت کششی کمی دارد که این ضعف بتن با استفاده از میلگرد کارخانه پرشین فولاد با مقاومت کششی بالا افزایش می یابد. به این ترتیب سازه های بتن مسلح پدید می آیند. اما برای اینکه سازه ساخته شده استحکام پیش بینی شده در طراحی را داشت... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه پرشین فولاد

در حالی که بتن می تواند به تنهایی مقاومت فشاری قوی از خود نشان دهد، مقاومت کششی کمی دارد که این ضعف بتن با استفاده از میلگرد کارخانه پرشین فولاد با مقاومت کششی بالا افزایش می یابد. به این ترتیب سازه های بتن مسلح پدید می آیند. اما برای اینکه سازه ساخته شده استحکام پیش بینی شده در طراحی را داشته باشد، باید اتصال مناسب یا به عبارتی چسبندگی بین بتن و میلگرد ایجاد شود. این رابطه گیره مانند را پایبندی می نامند. به لطف چسبندگی، این دو ماده مکمل یکدیگر هستند. بین بتن و میلگرد نباید لغزش وجود داشته باشد. در صورتی که میلگرد از بتن جدا شود، مصالح نمی توانند با هم کار کنند و عملکرد مورد انتظار حاصل نمی شود. برای افزایش چسبندگی به جای میلگردهای تخت از میلگردهای آجدار استفاده می شود. طول گیره به طول مورد نیاز برای ایجاد چسبندگی کامل بین میلگرد و بتن اشاره دارد.

اگر طول گیره کافی نباشد، چسبندگی فوق الذکر تامین نشده و میلگرد از بتن جدا می شود. طول همپوشانی طول قسمت های همپوشانی دو میلگرد اضافه شده به یکدیگر است. هنگام محاسبه طول گیره، دو طول Lb=0.12*(fyd/fctd)*ø و Lb=20*ø محاسبه شده و با گرفتن بزرگتر از این مقادیر، روند ادامه می یابد. در اینجا fyd مقاومت تسلیم طراحی میلگرد، fctd مقاومت کششی طرح بتن و ø قطر میلگرد است.

میلگرد آجدار کارخانه پرشین فولاد

اندازه، ابعاد، ضخامت، قیمت

قطر: بین 8 تا 60 میلی متر قطر، طول: استاندارد 12 متر (در صورت درخواست، طول های مورد نظر بین 6 تا 18 متر)، بسته بندی: در قالب کراوات استاندارد ~ 2000 - 2500 کیلوگرمی (بسته بندی 500-5000 کیلوگرم بر اساس درخواست مشتری قابل تهیه است). قیمت این نوع میلگردها براساس ضخامت و ابعاد و اندازه هر کدام متفاوت می باشد.

قیمت میلگرد پرشین فولاد

مواد اولیه میلگرد کارخانه پرشین فولاد چیست؟

ماده اولیه اصلی میلگرد کارخانه پرشین فولاد آهن و فولاد سنگ آهن است. برای اینکه یک معدن به عنوان سنگ معدن در نظر گرفته شود، بهره برداری و استفاده از آن باید اقتصادی باشد. مطلوب است که عیار ترکیبی سنگ آهن مورد استفاده در صنعت فولاد حداقل 57 درصد آهن باشد. میلگرد انواع مختلفی دارد. این آهن ها با توجه به خواص مواد در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی ها و میلگرد چگونه باید قرار بگیرد؟

DIN دقیقا مشخص می کند که میلگرد کارخانه پرشین فولاد چگونه باید در بتن قرار گیرد. این امر، به عنوان مثال، در مورد فواصل بین میلگردها، بلکه در مورد پوشش بتنی یا نحوه خم شدن میله ها نیز صدق می کند. فاصله نوارها نه تنها مهم است که چه مقدار فولاد در بتن وجود دارد، بلکه فاصله بین تک تک میلگردها نیز مهم است. اگر خیلی کوچک باشد، بتن تازه را نمی توان به درستی قرار داد و متراکم کرد. این نیز اتصال کافی را تضمین می کند. پوشش بتنی مورد نیاز به طرق مختلف تضمین می شود. به عنوان مثال، با اسپیسرهایی به شکل پایه های کوچک ساخته شده از سیمان پلاستیکی یا فیبر. در مورد دیوارها، اینها به بیرون آرماتور بسته می شوند. در مورد دال ها قبل از وارد شدن آرماتور، اسپیسرها روی قالب قرار می گیرند.

گاهی اوقات لازم است که میلگرد کارخانه پرشین فولاد خم شود. به عنوان مثال برای قلاب ها، حلقه ها و آویزها یا برای میله های مورب و سایر میله های منحنی. خم شدن مشکل بزرگی نیست، اما قوانین خاصی باید رعایت شود. در غیر این صورت خطر ریزش بتن یا تخریب سازه بتنی در ناحیه خم وجود دارد. با خم شدن صحیح می توان از ایجاد ترک در میله نیز جلوگیری کرد. اسپیسر فاصله ای است که برای محافظت از میلگرد اسپیسر از خوردگی استفاده می شود که در اثر عوامل خارجی مانند باران، رطوبت و رطوبت رخ می دهد. تنظیم صحیح پوشش بسیار مهم است زیرا خوردگی به طور جدی بر استحکام میلگرد تأثیر می گذارد. علاوه بر این، پوشش عایق حرارتی میلگرد را در مواقع آتش سوزی فراهم می کند. به علاوه عناصر سازه ای که پوشش کافی ندارند در هنگام زلزله آسیب بیشتری می بینند.

ویژگی های میلگرد پرشین فولاد

مزایا و معایب

اگرچه بتن مسلح برای عملکرد به ترک نیاز دارد، ترک های بتن نباید خیلی بزرگ باشند. پس نه تنها خطر زنگ زدگی میلگرد کارخانه پرشین فولاد به دلیل ورود رطوبت وجود دارد، بلکه بسیار بیشتر است. اعم از ترک تا شکست کامل سازه. مثلاً ریزش ساختمان. اکنون واضح تر است که چرا رابطه بین بتن و فولاد باید در هر قسمت از سازه درست باشد. این وظیفه یک مهندس سازه است که این را به طور دقیق محاسبه کند و سپس از طرح هایی برای تعیین نحوه اجرای آرماتور استفاده کند. سپس کارگر در محل ساخت و ساز باید از طرح های تقویت کننده برای توزیع صحیح فولاد در بتن استفاده کند.

استفاده از شمع در میلگرد کارخانه کارخانه پرشین فولاد

به طور کلی، شمع میلگردی است که برای پاسخگویی به نیروهای برشی در تیرهای بتن مسلح استفاده می شود. این آهن می تواند به طرق مختلف خم شود. این خم ها در محدوده مقررات TS500 توضیح داده شده است. اگرچه استفاده از شمع به اندازه قبل نیست، اما به جای آن از عناصر دیگری استفاده می شود. با این حال، استفاده از شمع همچنان در برخی مناطق مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد میلگرد پرشین فولاد

انتخاب های زیادی در مورد بتن مسلح وجود دارد. تشک های تقویتی برای اجزای مسطح مانند دیوارها یا سقف های ساخته شده از بتن مسلح استفاده می شود، در حالی که رکاب ها و میله ها ابزار انتخابی برای ستون ها، تیرها، پایه های نواری یا لنگه ها هستند. دومی ها اغلب در قفس های تقویت کننده پردازش می شوند. در اینجا براکت ها و میله ها یا به هم جوش داده می شوند و یا با کمک سیم صحافی به هم متصل می شوند. چنین قفس تقویتی می تواند به شکل گرد یا مستطیل باشد، درست مانند ستون بتن مسلح. اگر چنین ستونی از بالا به طور یکنواخت بارگذاری شود، میلگردها نیز به طور مساوی در سطح مقطع توزیع می شوند.