دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ناودانی ایرانی کارخانه شکفته مشهد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ناودانی ایرانی کارخانه شکفته مشهد

ناودانی کارخانه شکفته مشهد چیست؟

ناودانی کارخانه شکفته مشهد معمولا برای ایجاد تقسیم کننده برای مناطقی مانند پارکینگ ها، انبارها، کارگاه ها و سایر سازه های فلزی استفاده می شود. ناودانی ها به صورت عمودی از صفحه پایه تقسیم کننده تا صفحه بالایی اجرا می شوند. گل میخ ها که به عنوان اتصال دهنده بین روکش های گالوانیزه و کنده های چوبی استفاده م... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ناودانی کارخانه شکفته مشهد چیست؟

ناودانی کارخانه شکفته مشهد معمولا برای ایجاد تقسیم کننده برای مناطقی مانند پارکینگ ها، انبارها، کارگاه ها و سایر سازه های فلزی استفاده می شود. ناودانی ها به صورت عمودی از صفحه پایه تقسیم کننده تا صفحه بالایی اجرا می شوند. گل میخ ها که به عنوان اتصال دهنده بین روکش های گالوانیزه و کنده های چوبی استفاده می شود، در مقایسه با گل میخ چوبی، کانال ناودانی فولادی می تواند وزن بالاتری را تحمل کند. همچنین به طور قابل توجهی سفت و محکم است، در حالی که تفاوت وزن بین ناودانی چوبی و کانال فولادی ناچیز است. بدیهی است که قرار دادن یک کانال ناودانی فولادی در جای خود برای استفاده مطلوب به طور قابل ملاحظه ای دشوار می شود. زیرا به جوشکاری، سندبلاست یا پرچ کردن نیاز دارد.

در صورت نیاز به مقاوم سازی سقف، می توان از کانال ناودانی کارخانه شکفته مشهد فولادی در تیرها به عنوان ماده ضروری، سبک استفاده کرد. کانال فولادی به طور شکل باور نکردنی سبک تر است و در چنین کاربردهایی بیشتر از چوب دوام می آورد. زیرا زوال و پوسیدگی چوب را نخواهد داشت و در نتیجه عمر طولانی تری می کند. کانال های ناودانی فولادی اغلب در رابطه با تیرهای I (آی) و سایر عناصر فولادی برای مونتاژ ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی مانند انبارها و کارگاه ها استفاده می شوند. اگر کسی خواهان سازه‌ای با کیفیت بی‌نظیر باشد، سازه‌های فولادی  به سختی شکست می‌خورد.  بسیاری تصمیم می گیرند از کانال ناودانی فولادی در مقایسه با سایر عناصر فولادی برای سازه های بیرونی که نیاز به مقاومت در برابر باد و باران دارند استفاده می شود.

ناودانی کارخانه شکفته مشهد

مزایا و معایب ناودانی کارخانه شکفته مشهد

گزینه های ناودانی کارخانه شکفته مشهد نورد گرم و نورد سرد طیف وسیعی از ویژگی های مفید را ارائه می دهند. نورد سرد و گرم ناودانی را تبدیل به یک وسیله استاندارد برای بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی تبدیل می کند. مزایای کانال ناودانی فولادی عبارتند از: جوش پذیری عالی، مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت های ماشینکاری پیشرفته، خمش و شکل پذیری بهتر. به دلیل اینکه ما تمام محصولات را با راه حل هایی بهتر برای شما عرضه می کنیم معایب آن زیاد به چشم نمی خورد و می توان گفت هیچ معایبی در آن وجود ندارد.

کانال فولادی نورد گرم ASTM A36 و نورد سرد

کانال های ناودانی کارخانه شکفته مشهد  فولادی نورد گرم و سرد برای انواع کاربردهای سازه های صنعتی از جمله کاربردهای سازه ای، ساخت عمومی، ساخت، نگهداری و تعمیرات هستند. از آنجایی که برش، جوش، فرم دهی و ماشین کاری آسان است، کانال فولادی ASTM A36 انتخاب ارجح برای متخصصان صنایع در سراسر جهان است. ما کانال‌های ناودانی فولادی نورد گرم و سرد ممتاز را برای مشتریان در سرتاسر ایران عرضه می‌کنیم.  محصولات فولادی باکیفیت مورد نیاز خود را دریافت کنید و پروژه خود را به موقع و با کم ترین هزینه به اتمام برسانید.  ما خرید کانال های ناودانی فولادی را با ارائه راه حل های متعدد برای شما آسان می کنیم.

کانال ناودانی کارخانه شکفته مشهد فولادی نورد گرم دارای شکل ساختاری فولادی در شکل C با گوشه های گرد داخلی است که برای تمام کاربردهای سازه ای ایده آل است. شکل این محصول برای استحکام بیشتر در زمانی که بار پروژه عمودی یا افقی است ایده آل است. علاوه بر این شکل فولادی به راحتی جوش، برش، فرم دهی و ماشین کاری می شود.

ویژگی های ناودانی شکفته مشهد

ویژگی های ناودانی کارخانه شکفته مشهد

فولاد ناودانی کارخانه شکفته مشهد C شکل نیز برای کاربردهای فضای باز مفید است. این فولاد دارای مقادیر اضافی نیکل، مس یا کروم است که آن را در برابر خوردگی مقاوم تر می کند.  ترکیب وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی آن را به گزینه ای برجسته برای برج ها، تجهیزات ساختمانی، تیرهای چراغ برق و بسیاری از اشیاء دیگر تبدیل می کند.  فولاد ناودانی C شکل برای استفاده در هر شرایط محیطی مناسب است.

کانال ناودانی فولادی در کجا استفاده می شود؟

کانال ناودانی کارخانه شکفته مشهد فولادی یکی از قطعات پرطرفدار در ساخت و ساز می باشد. جدا از این، ناودانی C و ناودانیU نیز در زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، به دلیل اینکه محور خمشی آن بر روی عرض فلنج ها متمرکز نیست، فولاد ناودانی سازه ای در مقایسه با تیر های I یا تیر فلنج پهن قوی نیست. از آن در چارچوب پنجره ها، درها و پایه ها و تکیه گاه ها برای گوشه های ساختمان، دیوارها و نرده ها استفاده می شود. همچنین لبه های محافظ برای دیوارهای جدا کننده( تیغه ها) و از عناصر تزئینی برای سازه هایی مانند: سیستم سقف کاذب استفاده می شود. از قاب یا مواد قاب برای ساخت و ساز، ماشین آلات استفاده می گردد.

از کانال ناودانی کارخانه شکفته مشهد فولادی می توان برای ایجاد لبه های ایمن برای پنجره ها و درها در ساختمان های فلزی و چوبی استفاده کرد. کانال ناودانی فولادی به طور منظم برای ساخت قاب درب های سردخانه ها و همچنین درب ضد حریق تجاری استفاده می شود. فولاد ناودانی یک بخش توسعه معمولی است و معمولاً با استفاده از فولاد نورد گرم با سطح پهن و مسطح و خارهایی در نقاط عمود بر دو طرف تولید می شود.  لبه بیرونی به صورت نوک تیز تولید می شود، در حالی که سطح داخلی شامل گوشه های گرد است. در حالی که سطح پهن و مسطح آن برای اتصال فولاد و پشتیبانی بسیار به صرفه است. در بزرگترین ساختار خود، فولاد ناودانی برای اتصال سکوها و سایر قطعات بزرگ استفاده می شود و قادر به جذب خمش و سایر نیروهایی است که می تواند به تیرهای I و H تیرهای سخت تر آسیب برساند.

قیمت ناودانی شکفته مشهد

ابعاد ، اندازه ، ضخامت ، قیمت

اگر شرکت ما ناودانی کارخانه شکفته مشهد را انتخاب کنید ما ناودانی را در اندازه ها و ابعادهای مختلفی به شما ارائه می دهیم. سفارشات ما به گونه ای است که بعد از ثبت سفارش شما بر حسب تعداد محصولات می توانیم از آن تولید کنیم. همچنین به دلیل سفارشات متنوع قیمت ها نیز متفاوت می باشد. همچنین قیمت ها براساس ابعاد و ضخامت متفاوت نیز متغیر می باشد.