دسته بندی محصولات
برندها

قیمت نبشی کارخانه آریان فولاد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
نبشی کارخانه آریان فولاد

ویژگی ها در نبشی کارخانه آریان فولاد

استفاده از نبشی کارخانه آریان فولاد کاربرد های زیادی در ساخت و ساز دارد و مورد استفاده اکثر پیمانکاران قرار می گیرد. متریال مورد استفاده در مرحله ساخت اولین نبشی ها باید ساختاری ضد زنگ و بادوام داشته باشند. یکی از مهمترین محصولات مورد استفاده در ساختمان با سازه تیرآهن می باشد. نبشی هایی که اغلب در ص... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ویژگی ها در نبشی کارخانه آریان فولاد

استفاده از نبشی کارخانه آریان فولاد کاربرد های زیادی در ساخت و ساز دارد و مورد استفاده اکثر پیمانکاران قرار می گیرد. متریال مورد استفاده در مرحله ساخت اولین نبشی ها باید ساختاری ضد زنگ و بادوام داشته باشند. یکی از مهمترین محصولات مورد استفاده در ساختمان با سازه تیرآهن می باشد. نبشی هایی که اغلب در صنعت کشتی ترجیح داده می شوند، به راحتی شکل می گیرند و به راحتی قابل نصب هستند. در هر سایزی که مورد نیاز هر بخش باشد، قابل تولید است.

این محصول برای استفاده در بخش های مختلف صنایع نیز مناسب است. استفاده از نبشی در سازه های سبک معماری در خانه مثل سقف آشپزخانه و زیر سازی سقف کاذب و کناف داخل پذیرایی و داخل اتاق ها نقش مهمی ایفا می کند. نبشی یکی از محصولاتی است که در قسمت های بدنه و اسکلت های اولیه ماشین ها با خاصیت ضد زنگ استفاده می شود. نبشی ها از پرطرفدارترین محصولات در احداث کارخانجات صنایع غذایی هستند.

نبشی کارخانه آریان فولاد

انواع نبشی کارخانه آریان فولاد

محصولات نبشی کارخانه آریان فولاد محصولاتی هستند که اتصالات در گوشه ها را قادر می سازند و در استحکام بیشتر گوشه ها موثر هستند. آهن های نبشی انواع مختلفی دارند، که محصولات آهنی و فولادی هستند که عموماً به شکل L تولید می شوند و به دلیلL  شکل بودن به آنها آهن ال می گویند. انواع مختلفی از آهن نبشی دار با اندازه های متفاوت وجود دارد. می توان گفت که محصولات نبشی با توجه ابعاد و اندازه و آلیاژ مورد استفاده شده دارای قیمت های متفاوتی هستند، زیرا بسته به موارد اشاره شده می توان از با کیفیت ترین نبشی استفاده کرد. انواع نبشی ای که در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود، در مناطق مشابه هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس سلیقه خود می توانید به انواع پروفیل های نبشی کارخانه آریان فولاد با مناسب ترین قیمت ها دست پیدا کنید و با توجه به پروژه های خود انتخاب کنید. هر محصولی را که ترجیح می دهید، می توانید انتخاب های خود را مطابق با آن انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که پروفیل نبشی را می توان به قوی ترین و با کیفیت ترین روش اجرا کرد.

مشخصات نبشی آریان فولاد

ابعاد ، اندازه ، ضخامت

 ورق های نبشی کارخانه آریان فولاد در اندازه های مختلف موجود می باشند. در این فرآیند ابعاد با توجه به اندازه گیری ها تغییر می کند و نسبت های وزنی افزایش می یابد. پرکاربردترین این محصول که ده ها سایز مختلف دارد به شرح زیر می باشد.

 دارای وزن 2.42 کیلوگرم در 40 * 40 * 4 میلی متر است

 دارای وزن 2.97 کیلوگرم در 40 * 40 * 5 میلی متر است

 دارای وزن 5.72 کیلوگرم در 60 * 60 * 6 میلی متر است

 دارای وزن 6.83 کیلوگرم در 70 * 70 * 6 میلی متر است

 دارای وزن 23.5 کیلوگرم در 130*130*7 میلی متر است

 دارای وزن 33.80 کیلوگرم در 150 * 150 * 15 میلی متر است.

 دارای وزن 26.60 کیلوگرم در 150 * 90 * 15 میلی متر است

 این پروفیل در اندازه های بزرگتر نیز موجود است. یکی از ارکان های مهم انتخاب این پروفیل ها توجه به نیاز و مناطق کاربری هست.

مزایا و معایب

شاید لازم باشد به طور کلی مزایای نبشی کارخانه آریان فولاد بررسی شود. اگر از پروفیل های زاویه دار استفاده شود، خطوط هم صاف تر و هم محکم تر می شوند. معمولا در گوشه ها و مرکز اسکلت ها و اطراف ستون های اصلی استفاده می شود. این مناطق می توانند بیشتر در معرض خطر باشند. به همین دلیل استفاده از آن باعث می شود که در برابر ضربه احتمالی، شکستگی در ناحیه ایجاد نشود. به این دلیل باید از این نبشی ها استفاده شود. زمانی که قرار است آهن نبشی ساخته شود، باید از مواد با کیفیتی استفاده کرد که تولید آن توسط یک برند خوب شناخته شده باشد. از آنجایی که پروفیل ها از آهن ساخته شده اند و در محیط های مرطوب زنگ می زنند.  برای محیط هایی که ممکن است این اتفاق بیفتد، استفاده از ورق های پلاستیکی یا ورق های فولادی ضد زنگ توصیه می شود.

پروفیل نبشی کارخانه آریان فولاد ضد زنگ چیست؟

پروفیل نبشی کارخانه آریان فولاد ضد زنگ نامی است که به آن دسته از مصالحی گفته می شود که تولید آنها از مواد ضد زنگ استفاده شده باشد. این پروفیل ها با قالب نبشی 90 درجه خم می شوند. ورق های نبشی ضد زنگ از نظر فرآیند تولید مشابه فولاد تخت ضد زنگ هستند. ابتدا مواد اولیه و ضایعات قراضه مطابق با فرمول مواد با کیفیت مطلوب در کوره ذوب می شوند. سپس در شمش های فولادی ضد زنگ مذاب ریخته می شود.  پس از مرحله ریخته‌گری، شمش های فولاد با اندازه‌های مختلف از قالب‌های مختلف عبور داده می‌شوند تا پروفیل نبشی شکل بگیرد. زوایایی که در قالب ها به شکل دلخواه نورد می شوند، بر اساس طول های درخواستی بریده شده و آماده حمل می شوند.

قیمت نبشی کارخانه آریان فولاد

کجا از L ضد زنگ استفاده می شود؟

مانند سایر مواد ضد زنگ، پروفیل های نبشی کارخانه آریان فولاد ضد زنگ در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل های استیل به دلیل مقاومت مکانیکی و خوردگی بالا از دلایل تولیدات ضد زنگ هستند. ورق های نبشی دار ضد زنگ تقریباً در هر بخش استفاده می شوند. به اختصار به چند زمینه که از آن استفاده می شود اشاره کنیم. ماشین سازی: آهن های نبشی دار ضد زنگ در بخش تولید ماشین آلات استفاده می شود.  این استفاده در بدنه اصلی دستگاه است که معمولاً به آن شاسی دستگاه می گویند. شاسی ها عموما از پروفیل ساخته می شوند. استحکام پروفیل ها و استفاده از آن به عنوان یک تیر تکیه گاه بین این قطعات به وجود می آید.

صنعت کشتی: آهن های نبشی کارخانه آریان فولاد ضد زنگ نیز که اغلب در صنعت کشتی سازی استفاده می شوند. به خصوص به دلیل مقاومت بالای آن در برابر خوردگی، پروفیل های باکیفیت به طور گسترده در صنعت کشتی سازی استفاده می شود. برای پشتیبانی از ستون های اصلی در اسکلت کشتی استفاده می شود. مقاومت در برابر خوردگی با کیفیت بسیار بالا عامل اصلی انتخاب فولاد ضد زنگ در این بخش است.