دسته بندی محصولات
برندها

قیمت نبشی کارخانه شکفته مشهد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
نبشی کارخانه شکفته مشهد

نبشی کارخانه شکفته مشهد چیست؟

نبشی کارخانه شکفته مشهد یک محصول نورد شده است. این محصول در مقطع L شکل می باشد. با توجه به روش تولید، محصول به 2 نوع تقسیم می شود: زاویه نورد گرم به دست آمده، در نورد چنین نبشی هایی  ضخامت دیواره که نسبت به شکل سرد بیشتر است، بنابراین می توان از آنها در تولید سازه های حساس استفاده کرد. نبشی سرد ساخته... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

نبشی کارخانه شکفته مشهد چیست؟

نبشی کارخانه شکفته مشهد یک محصول نورد شده است. این محصول در مقطع L شکل می باشد. با توجه به روش تولید، محصول به 2 نوع تقسیم می شود: زاویه نورد گرم به دست آمده، در نورد چنین نبشی هایی  ضخامت دیواره که نسبت به شکل سرد بیشتر است، بنابراین می توان از آنها در تولید سازه های حساس استفاده کرد. نبشی سرد ساخته شده از محصولات نورد بر روی ماشین های شکل دهی شده استفاده می شود. از نبشی ها برای کاهش وزن سازه های فلزی استفاده می شود، زیرا آنها از محصولات نورد نازک ساخته شده اند.

ابعاد ، اندازه ، ضخامت ، قیمت

قیمت پروفیل های نبشی کارخانه شکفته مشهد بسیار متفاوت است. پروفیل های نبشی زاویه ای به صورت زوایای متساوی الاضلاع یا به صورت غیر مساوی تولید می شوند.  ابعاد پروفیل های متساوی الاضلاع بر اساس استاندارد EN10056-1: 1998 تعیین می شود.  مقادیر تحمل در استانداردهای EN10056-1: 1994 است.  وضعیت سطح در استاندارد EN10163-3 2004 است. طول، مقادیر تحمل وزن و استانداردهای وضعیت سطح این پروفیل ها یکسان است.  ابعاد نمونه را در اینجا ارائه کردیم. ابعاد پروفیل های متساوی الاضلاع می توانند به شکل L 25*25*3، 25*25*4 و 150*150*35 باشند. در پروفیل های با اضلاع غیر مساوی، ابعاد می تواند 100*65*7، 100*65*8، 200*100*15 باشد.

قیمت نبشی شکفته مشهد

در حالی که نبشی کارخانه شکفته مشهد در گذشته به شکل L تولید می شد، امروزه هر دو طرف به صورت متساوی الاضلاع تولید می شوند. سطح آنها ظاهری مات دارد، این محصولات مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. به این ترتیب می توان گفت که فلزی محافظ، ترمیم کننده و دارای عمر طولانی است که ارزش استفاده را دارد. با این حال، می توان در مورد اضلاع و مقیاس های مساوی صحبت کرد. این نبشی ها در ابعاد گوناگون تولید می شوند و جهت استفاده در مکان های مختلف برای کاربری های متفاوت مورد توجه قرار می گیرند. امروزه استفاده گسترده از انواع ورق های نبشی که از نظر شکل دارای ساختارهای متفاوتی هستند، تقریباً در تمامی مناطق ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و معایب

ضخامت نبشی در امتداد بخش بدون تغییر باقی می ماند، که نصب را ساده می کند. محصولات سرد تحت بارهای استاتیک قوی تر از فلز اصلی هستند. این روش تولید مقرون به صرفه تر است و عملیات جوشکاری و نصب تک تک اجزا را در هنگام مونتاژ به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. و کیفیت آنها در بهترین حالت است. عیب اصلی چنین گوشه هایی عدم امکان استفاده از آنها در سازه های فلزی با بارهای سنگین است.

ویژگی ها در نبشی ها

نبشی ها از فولاد آلیاژ شده یا استحکام معمولی ساخته شده اند. محصولات فولادی آلیاژ شده را می توان در سازه هایی با بارهای متغیر و ثابت استفاده کرد. علاوه بر این، چنین فولادی به تغییرات دما حساس نیست و می تواند در مناطق با رطوبت بالا استفاده شود. به عنوان مثال، برای یک دسته از دال های باربر و تقویت سازه های قاب بتنی می توان از آن استفاده نمود. برای ایجاد خاصیت ضد خوردگی، پوشش های ویژه ای روی محصولات اعمال می شود که شامل رنگ های مقاوم در برابر خوردگی و تغییرات شیمیایی است، اما متداول ترین روش استفاده از گالوانیزه است.

ویژگی های نبشی شکفته مشهد

در چه جاهایی از آن استفاده می شود؟

نبشی کارخانه شکفته مشهد به طور گسترده در صنایع غذایی، شیمیایی و پزشکی استفاده می شود. نبشی ها را می توان از آلومینیوم، سایر فلزات غیر آهنی و فولاد ضد زنگ ساخت. فقط محصولاتی را انتخاب کنید که برای انطباق با استانداردهای تعیین شده آزمایش شده اند. این به شما امکان می دهد نبشی که قیمت و کیفیت آن در بهترین حالت ممکن است.

در صنایع غذایی، نبشی کارخانه شکفته مشهد ترجیح داده می شوند. زیرا مهم ترین هدف در این صنایع رعایت بهداشت است. که استفاده از فولاد ضد زنگ را برای صنایع غذایی ضروری می کند. پروفیل های نبشی دار ضد زنگ در بسیاری از زمینه ها در صنایع غذایی استفاده می شود.  برای مثال می توان از پروفیل نبشی ای در تیغه های دستگاه های همزن استفاده کرد. علاوه بر این، آهن های نبشی نیز برای اهداف پشتیبانی در دیگ ها و انبارها در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. ما تمامی مدارک لازم و گواهینامه های کیفیت محصولات فلزی عرضه شده را به مشتریان ارائه می دهیم. شرایط ساخت و تحویل نبشی فولادی از 15 تا 45 روز و حجم سفارش از 15 تا 60 تن متغیر است.

انواع نبشی کارخانه شکفته مشهد

نبشی کارخانه شکفته مشهد در دو نوع: نبشی با اضلاع مساوی و نبشی با اضلاع غیر مساوی تولید می شوند. یک محصول در صورتی متساوی الاضلاع در نظر گرفته می شود که هر یک از ضلع های آن دارای ابعاد یکسان باشند.  به عنوان مثال، یک پروفیل نبشی 50*50 متساوی الاضلاع در نظر گرفته می شود، زیرا  هر طرف 50 میلی متر است. در یک گوشه نابرابر، ابعاد دیوارهای جانبی نابرابر است. چنین نبشی هایی، به لطف بخش نامتقارن،می تواند در مناطق مختلف استفاده شود و کارایی های متفاوتی را ارائه دهد.

مشخصات نبشی شکفته مشهد

مشخصات فنی

نبشی کارخانه شکفته مشهد با ضلع های مساوی، با طول های 6، 9، 10، 11.7 و 12 متر، ضخامت 3تا 20 میلی متر و عرض آن 20-250 میلی متر ساخته می شوند. نبشی های نابرابر دارای ابعاد زیر هستند: عرض 16 - 200 میلی متر و ضخامت 2-16 میلی متر. وزن محصول یک مقدار معینی است. نبشی فلزی که ابعاد آن غیر استاندارد است مثلاً بیش از 12 متر طول دارد به سفارش ساخته می شود. نبشی به دلیل طراحی آن نشانگر خوبی از سختی است که در ساخت و ساز مهم است. الزامات نبشی های با ضلع های مساوی در GOST 8509-93، برای نبشی هایی با ضلع نابرابر در GOST 8510-93 طراحی شده است. نبشی 25 * 25یک محصول همه منظوره است.

این محصول نبشی کارخانه شکفته مشهد را می توان به عنوان یک نمایه راهنما یا یک عنصر اتصال در هنگام نصب دیوار خشک، اشکال مختلف حجمی، کمدهای کشویی و سایر مبلمان استفاده کرد. با کمک آن، ساختارهای چند سطحی ایجاد می شود. وزن تقریبی یک متر 1.46 کیلوگرم است. شما می توانید نبشی فلزی را با قیمت های مختلف خریداری کنید. قیمت تمام شده محصول به سازنده و درجه فولاد بستگی دارد.