دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق اسید شویی فولاد مبارکه

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق اسید شویی فولاد مبارکه

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه چیست؟

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه از محصولات فولادی تخت به صورت رول یا ورق تولید می شود و از نورد فولادهای تخت نورد گرم بدون حرارت تولید می شود و ضخامت آنها بین 0.20-2.00 میلی متر متغیر است. مواد این ورق در ضخامت های بزرگ با عبور از بین غلتک ها یعنی با نورد کردن تولید می شود. پس از اولین نورد گ... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه چیست؟

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه از محصولات فولادی تخت به صورت رول یا ورق تولید می شود و از نورد فولادهای تخت نورد گرم بدون حرارت تولید می شود و ضخامت آنها بین 0.20-2.00 میلی متر متغیر است. مواد این ورق در ضخامت های بزرگ با عبور از بین غلتک ها یعنی با نورد کردن تولید می شود. پس از اولین نورد گرم، نورد سرد انجام می شود تا سطحی صاف به دست آید.

ورق اسید شویی فولاد مبارکه در ضخامت های مختلف و در اندازه های استاندارد بریده می شوند. ورق اسید شویی شکل تمیز شده ورق های کویل نورد گرم است. ورق هایی که سطوح آن ها در خط نظافت تمیز می شود، در صورت درخواست می توانند روغن کاری شوند. این محصول به صورت رول یا برش به ورق فروخته می شود. سطوح کویل های نورد گرم در نتیجه ساخت با اکسید آهن پوشانده می شود. در خط نظافت، سطوح اکسید شده مواد تمیز می شوند و برای نورد آماده می شوند، در این فرآیند تغییری در ضخامت ایجاد نمی شود. نام ماده ای که از خط خارج می شود اصولا با اسید تمیز شده اند که نام تجاری آن RP یا HRP است.

مناطق استفاده

خواص فیزیکی مواد تولید شده در سرتاسر رول یکنواخت است و مقادیر صافی، عرض و ضخامت سطح می تواند انتظارات مشتری را بر آورده کند. این نوع ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه در مناطقی مانند، صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی بادوام، ساخت ظروف آشپزخانه، تجهیزات رادیویی و تهویه، کالاهای سفید برای برآورده کردن انتظارات خاص مورد استفاده قرار می گیرند. گریدهای فولاد آلیاژ کم کربن در کاربردهایی که به استحکام، جوشکاری و شکل پذیری نیاز است استفاده می شود. فولادهای با خاصیت کشش بالا، مناسب برای پوشش لعابی که به صورت تک، دولایه یا تک، دو پخت استفاده می شود، در ساخت ظروف آشپزخانه ( قابلمه، رنده اجاق گاز و غیره) استفاده می شود. ورق های نورد گرم به دلیل مقیاس روی سطح، همیشه برای استفاده مناسب نیستند. این گریدهای نورد گرم، اسیدی و روغنی مخصوصاً برای فرآیندهای شکل دهی مانند خمش، کشش، کشش عمیق استفاده می شود.

این محصولات به کیفیت حساس در سطح نیاز ندارند، اما آنها را می توان در تمام کاربردهایی که نیاز به استحکام، سفتی و جوشکاری دارند استفاده کرد. به خصوص در بخش ماشین آلات، صنعت تامین خودرو، از ورق های اسید تمیز استفاده می شود. از آنجایی که تمیز کردن سطح ورق اسیدی راحت تر و مقرون به صرفه تر است. زیرا سازندگان و طراحان مواد ورق اسید شویی را ترجیح می دهند. فولادهای با استحکام بالا و مناسب برای شکل دهی سرد می توانند در تمامی کاربردهایی که نیاز به استحکام بالا، مقاوم و جوشکاری و شکل پذیری دارند استفاده شوند. همچنین با موفقیت در ساخت لوله های LPG، تولید پروفیل لوله استفاده می شود. این گریدهای فولادی که عموما می‌توانند برای کاربردهای صنعت ساختمان استفاده شوند، به‌ویژه به دلیل استحکام بالا، شکل‌پذیری و خواص جوش‌پذیری ترجیح داده می‌شوند.

مزایای استفاده از ورق اسید شویی فولاد مبارکه

ورق اسید شویی فولاد مبارکه که در اثر شستن با اسید پس از رول شدن در محیط گرم آماده استفاده می باشد ساختار بسیار مقاومی پیدا می کند. شما می توانید از طریق تماس با ما به این محصولات ورق که کشش هیچ تغییری در ضخامت آنها ندارد، دسترسی پیدا کنید. این مقاومت به قدری است که ورق خاصیت خود را مثل روز اول در برابر انواع مقاومت و خوردگی حفظ می کند.

برخی از زمینه های استفاده از ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه: پروفیل های ساختمانی، پوشش های سقف و اجراهای کاربردی از این نوع ورق استفاده می شود. شرکت ما با برش و تهیه در اندازه های مختلف به صورت ورق یا رول، خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. زیرا می توانید به راحتی انواع ورق HRP، DKP، گالوانیزه و مشکی داشته باشید. قیمت این محصولات که ماندگاری، صافی و دارای ضخامت کاربری وسیعی هستند، بسیار مقرون به صرفه است. ورق اسید شویی یکی از پرطرفدارترین محصولات در بخش تولید ورق است و در بخش های ساختمانی و خودروسازی کاربرد دارد. در ساخت رادیاتور، ظروف آشپزخانه با روکش لعابی، کالاهای سفید مانند تابه، قابلمه، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و انواع کالاهای خانگی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. 

نحوه اسید شویی

اگر قصد دارید روی ورق فلزی کار کنید، باید مطمئن شوید که ورق کاملاً عاری از هر نوع آلودگی باشد. ورق فلز با گذشت زمان زنگ می زند، به خصوص زمانی که بدون استفاده باشد. بنابراین لازم است قبل از جوشکاری شکل دهی سطح آن بررسی شود. زیرا اگر ورق زنگ زدگی داشته باشد، نفوذ جوش دشوار می شود. بنابراین راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید. اسید شویی یکی از بهترین روش هایی است که برای از بین بردن زنگ زدگی روی ورق استفاده شود.

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه یا ورقه های اسیدی از ورقه های سیاهی که توسط اسید هیدروکلریک (HCl) تمیز شده و پردازش می شود تا لایه زنگ زده آن حذف شود. پس از این فرآیند ورق براق تر شده و شبیه ورقه های روغنی می شود. هدف از این فرآیند آماده کردن ورق برای فرآیند نورد سرد است. این نوع ورق های فولادی به دلیل مقاومت و خاصیت ضد سایش برای کشتی سازی، ساخت رینگ و برخی دیگر از قطعات خودرو مانند شاسی مورد استفاده قرار می گیرند.

ابعاد ، اندازه ، ضخامت ، قیمت

ورق اسید شویی کارخانه فولاد مبارکه را به راحتی می توانید با سرد کردن خم کرده و تغییر شکل دهید و به صورت رول یا ورق ارائه دهید. این ورق که با لیزر در ضخامت ها و اندازه های دلخواه قابل برش می باشد در ضخامت های 0.02 تا 2.00 میلی متر تولید می شود. قبل از روانکاری، کویل ها به صورت گرم نورد می شوند و سپس به راحتی با اکسید آهن پوشانده می شوند. با وجود شرایط نامطلوب، استفاده از این نوع ورق سطح گسترده ای دارد زیرا تغییری در ضخامت آن ایجاد نمی شود. اگر در مورد محصولات ما نگرانی یا سوالی دارید، به ما اطلاع دهید همکاران مجرب ما به تمام سوالات شما با جزئیات پاسخ خواهند داد.