دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق عرشه فولادی گالوانیزه هفت الماس

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق عرشه فولادی گالوانیزه هفت الماس

ورق عرشه فولادی هفت الماس

کارخانه بزرگ ورق عرشه فولادی هفت الماس انتخاب مناسبی را برای هر پروژه ساختمانی به مشتریان ارائه می دهد. در دسترس بودن فوری محصولات عرشه فولادی به شما این امکان را می دهد که در زمان و هزینه کار خود بدون افت کیفیت صرفه جویی کنید. محصولات هفت الماس دارای بالاترین استانداردهای فولاد ساختمانی هستند.

اگر در... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ورق عرشه فولادی هفت الماس

کارخانه بزرگ ورق عرشه فولادی هفت الماس انتخاب مناسبی را برای هر پروژه ساختمانی به مشتریان ارائه می دهد. در دسترس بودن فوری محصولات عرشه فولادی به شما این امکان را می دهد که در زمان و هزینه کار خود بدون افت کیفیت صرفه جویی کنید. محصولات هفت الماس دارای بالاترین استانداردهای فولاد ساختمانی هستند.

اگر در صنعت ساخت و ساز بودید و دوست داشتید یک سازه ساختمانی بزرگ بسازید، پس حتما نام ورق عرشه فولادی را شنیده اید و حتماً در مورد چیستی و نحوه استفاده از آن در ساخت و ساز برای مقرون به صرفه تر کردن و افزایش چرخه عمر ساختمان سردرگم شده اید. این متن به شما کمک می کند تا اشکال و انواع مواد عرشه فولادی را که با نیازهای شما مطابقت دارد، بررسی کنید و در مورد یکی از بهترین کارخانه های عرشه فولادی اطلاعات کسب کنید.

ویژگی ورق عرشه فولادی هفت الماس

صنایع ورق عرشه فولادی روکش‌های گالوانیزه، عرشه‌های مقاوم در برابر خوردگی طولانی‌مدت را فراهم می‌کنند که اکثر الزامات صنعت ساختمان را برآورده می‌کند. مقرون به صرفه ترین پوشش برای عرشه فلزی رنگ خاکستری اولیه روی فولاد لخت است. به طور معمول، این پوشش محافظت موقت کافی از فلز پایه عرشه فلزی در طول ساخت و ساز را فراهم می کند.

ما خدمات فوری، محصولات با کیفیت بالا و حرفه ای را در مدت زمان کم به شما ارائه می دهیم.

ویژگی ورق عرشه فولادی هفت الماس

اندازه، ضخامت و ابعاد ورق عرشه فولادی

عرشه نوع A 1/1 اینچ عمق و 36 اینچ عرض دارد که به عنوان دنده باریک نیز شناخته می شود. از عرشه نوع   A  برای تعمیرات و وصله ها استفاده کنید زیرا انواع مقرون به صرفه تری از عرشه سقف نوع B هستند. تامین کننده ورق عرشه فولادی هفت الماس، همچنین دارای F-deck یا دنده میانی است. عرشه نوع F 2-1/1  اینچ عمق و 36 اینچ عرض دارد. از عرشه نوع F برای تعمیرات و وصله ها استفاده کنید زیرا انواع مقرون به صرفه تری از عرشه نوع B هستند.

 اندازه، ضخامت و ابعاد ورق عرشه فولادی

نوع B به دلیل نسبت استحکام، قیمت آن به محبوب ترین عرشه برای سقف های جدید تبدیل شده است. عرشه نوع B نیز 1-1/2 اینچ عمق و 36 اینچ عرض دارد. محکم، سبک و آسان برای نصب است. از پوشش سقف B عمدتاً در شرایط دهانه کوتاه تا متوسط از 3 فوت تا 12 فوت استفاده کنید. نوع N یک عضو ساختاری با دهانه بلند را فراهم می کند. در عمق 3 اینچی، عرشه N مطابق با مشخصات ساختارهایی است که اعضای نگهدارنده باید در فاصله زیادی از هم قرار گیرند.

دکینگ فلزی چیست؟

عرشه فلزی ورق فلزی راه راه است که به عنوان عرشه سقف سازه یا عرشه کف کامپوزیت استفاده می شود و توسط تیرها یا تیرچه های فولادی پشتیبانی می شود. هدف از عرشه فلزی حمایت از غشای عایق سقف یا پشتیبانی و اتصال با بتن برای ایجاد یک عرشه فلزی کامپوزیت است. این یک محصول ایده آل برای ساختمان های چند طبقه و سکوی عالی برای سقف یا کف بتنی است.

مزایای ورق عرشه فولادی هفت الماس

ورق عرشه فولادی هفت الماس دارای تجربه گسترده ای در صنعت عرشه سقف فولادی، ارائه خدمات بی نظیر و محصولات با کیفیت بالا است. به‌عنوان یک ارائه‌دهنده برتر عرشه سقف فولادی، ما مفتخریم که طرح‌های مقرون‌به‌صرفه و دانش بی‌نظیر صنعت را ارائه می‌کنیم. همه اینها در طول سال‌ها به ما کمک کرده تا شهرت استثنایی ایجاد کنیم.

چیزی که ما را از سایر توزیع کنندگان متمایز می کند، کارکنان مجرب و متعهد ما و ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن است. با خدمات عرشه فولادی ورق عرشه فولادی هفت الماس، می توانید ضرب الاجل های خود را رعایت کنید و از تاخیرهای پرهزینه کاری جلوگیری کنید. برای کمک به شما در تمام جنبه‌های پروژه عرشه فولادی هفت الماس، موجودی گسترده‌ای از لوازم جانبی عرشه سقف فولادی مانند توقف ریزش، پرکننده‌های عرشه سقف و بسته‌های انتهایی را در اختیار دارد. همین امروز با ما تماس بگیرید و به تیم ما اجازه دهید تا به شما در یافتن لوازم جانبی سقف فولادی مورد نیاز برای تکمیل هر پروژه کمک کند.

ورق عرشه فولادی هفت الماس

انواع و پروفیل های سقف فلزی

در کنار پشتیبانی برتر مشتری، صنایع ورق عرشه فولادی هفت الماس با افتخار چهار نوع عرشه سقف فولادی رایج را برای معماران، سازندگان فولاد، پیمانکاران سقف، پیمانکاران عمومی و سازندگان در ایران عرضه می کند. با کمک صنایع ورق عرشه هفت الماس، مواد عرشه فلزی را به سرعت ارسال خواهید کرد، بنابراین پروژه شما می تواند در زمان صرفه جویی کرده و هزینه بودجه را به حداقل برساند. برای قیمت سریع و آسان سقف فولادی امروز با ما تماس بگیرید.

کدام عرشه سقف فولادی برای پروژه من مناسب است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه ورق عرشه فولادی مناسب را برای پروژه خود انتخاب کنم؟ با ابزار شناسایی عرشه فولادی صنایع ورق عرشه فولادی هفت الماس، می توانید سقف فولادی مناسب برای هر پروژه ای را بیابید. به سادگی راهنمای هر عرشه سقف فولادی موجود را ردیف کنید تا ببینید کدام محصول برای پروژه شما مناسب است. اگر در هر نقطه ای برای شناسایی عرشه سقف فولادی برای پروژه شما به کمک نیاز دارید، تیم ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. ما تجربه گسترده ای در راهنمایی مشتریان خود در هر پروژه عرشه سازی داریم و می توانیم توصیه هایی برای عرشه سقف ارائه دهیم که به طور خاص برای نیازهای شما طراحی شده است.

برای سفارش ارسال سریع سقف عرشه فولادی با صنایع ورق عرشه فولادی هفت الماس تماس بگیرید. اگر به ارسال سریع سقف فولادی نیاز دارید، با کارشناسان ورق عرشه فولادی هفت الماس تماس بگیرید. هفت الماس تضمین می کند که مواد مورد نیاز برای کار خود را در کمترین زمان ممکن دریافت می کنید. ما تحویل فوری و قابل اعتماد در کمترین زمان ممکن و خدمات استثنایی به مشتریان ارائه می دهیم. همین امروز با چت آنلاین یا تماس با ما برای دریافت قیمت فوری با ما در تماس باشید.