دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق گالوانیزه کارخانه هفت الماس

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق گالوانیزه کارخانه هفت الماس

ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق‌های فولادی با پوشش گالوانیزه محصولاتی آشنا هستند که بطور گسترده و تاثیرگذاری در زندگی روزمره ایفای نقش می‌کنند. این ورق‌ها تاریخچه طولانی از کاربرد در انواع صنایع از قبیل صنایع ساختمانی، عمرانی، الکتریکی، خودروسازی و لوازم خانگی و … را به خود اختصاص می‌دهند. شرکت صنایع هفت الماس به... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق‌های فولادی با پوشش گالوانیزه محصولاتی آشنا هستند که بطور گسترده و تاثیرگذاری در زندگی روزمره ایفای نقش می‌کنند. این ورق‌ها تاریخچه طولانی از کاربرد در انواع صنایع از قبیل صنایع ساختمانی، عمرانی، الکتریکی، خودروسازی و لوازم خانگی و … را به خود اختصاص می‌دهند. شرکت صنایع هفت الماس به‌واسطه سال‌ها تجربه عملی در زمینه فولاد و بخصوص فرآیند تولید فولاد با پوشش گالوانیزه از اقبال عمومی و تخصصی خاصی در بازار مصرف داخلی و بین المللی برخودار است. تولید انواع محصولات مطابق با استاندارد های جهانی و در برخی موارد ایجاد بستر تولید برخی ورق‌های پوشش‌دار با مصرف خاص، این شرکت را متمایز از رقیبان نموده است.

ورق گالوانیزه محصول تولیدی صنایع هفت الماس سهامی خاص می باشد. این شرکت در سال 1380 تاسیس گردید و در سال 1382 مورد بهره برداری قرار گرفته است. ظرفیت تولید مجموعه 10 هزار تن ورق گالوانیزه سالیانه می باشد. ورق گالوانیزه شرکت هفت الماس 15 درصد از نیاز بازار داخلی را تامین کرده و حدود20 % تا 40 %  درصد از کل ظرفیت تولیدی به بازارهای جهانی عرضه می گردد. محصولات گالوانیزه صنایع هفت الماس شامل ورق برش خورده، کویل یا کلاف، ورق فرم دهی شده به شکل ذوزنقه ای یا سینوسی و اسلیت گالوانیزه می باشد.

کارخانه صنایع هفت الماس

صنايع هفت الماس قزوین در آزاد راه کرج - قزوین، کیلومتر 80، روبروی شهرک محمدیه واقع است. این شرکت در سال 1375 تاسیس گردید. البته راه اندازی و بهره برداری از صنایع هفت الماس به طور رسمی در سال 1382 اتفاق افتاد. تولید این مجموعه عظیم بالغ بر سالیانه 900 هزار تن از انواع ورق های گالوانیزه و سرد فولادی است. این شرکت در تولیدات خود گستره ضخامت ورق از 0.3 الی 2 میلی متر و عرض 1000 تا 1250 میلی متر را پوشش می دهد.

   تولیدات صنایع هفت الماس قزوین در حال حاضر جوابگوی 20% نیاز کشور است و حدود 40% کالاهای این شرکت به کشورهای خارجی صادر می شود. این مجموعه صنعتی در پی موفقیت هایی که کسب کرده است به عنوان دومین تولید کننده برتر ورق گالوانیزه کشور انتخاب شده است. شرکت هفت الماس موفق به کسب گواهی نامه کیفیت با عنوان ISO 9001:2008 در تولید ورق گالوانیزه می باشد. با توجه به راه اندازی فاز اول خط تولید که از طریق نورد سرد تولید می شود

در سال 1387 به ظرفیت 800 هزار تن در سال رسید. به ورقی که دارای یک لایه پوشش هم سطح فلز باشد ورق گالوانیزه گفته می شود این ساده ترین تعریف می باشد که می توان برای ورق گالوانیزه ارائه داد. ترکیبات مواد اولیه بدون شک در کیفیت این کالا تاثیر گذار است و حتی اگر شکسته شود زنگ نمی زند.

ورق گالوانیزه هفت الماس قزوین

کلاف گالوانیزه هفت الماس دارای وزن 25-5 تن، ضخامت ورق 5/2-2/0 میلی متر و عرض ورق در حدود  1250-700 میلی متر می باشد. ورق گالوانیزه این شرکت دارای ضخامت 8/1-2/0 میلی متر می باشد. عرض آن 1250-700 میلی متر بوده و طول آن حداکثر 12 متر است. برای تولید ورق های گالوانیزه فرم داده شده هفت الماس، ورق های ورودی دارای عرض 1250 -700 میلی متر بوده است و عرض ورق خروجی در محدوده 11850 -772 میلی متر و ضخامت ورق 5/1 تا 3/0 میلی متر می باشد.

تولید این ورق از نوع گالوانیزه گرم پیوسته بوده و محافظت سطحی آن از نوع کروماته و روغنی می باشد. ضخامت پوشش سطحی این ورق بین 60 تا 270 گرم بر متر مربع است. ورق گالوانیزه تولیدی تحت استانداردهای ISO9001:2008، DIN 17162/1 ،NFA 36-321 ،BS 2989 ،BS EN 10327 ،JIS 3302  وASTM A653-95  تهیه و تولید می گردد. ترکیبات شیمیایی ورق های گالوانیزه این شرکت شامل 12/0 کربن، 6/0 منگنز، 1/0 فسفر، 045/0 گوگرد، 5/0 سیلیسیم و 3/0 تیتانیوم می باشد. این ورق گالوانیزه دارای انواع اسپنگل شامل بدون گل، گل متوسط، گل ریز و گل درشت است.

مراحل تولید ورق گالوانیزه هفت الماس به روش گالوانیزه پیوسته

ورق های گالوانیزه شرکت هفت الماس در فرآیند گالوانیزه پیوسته و مداوم تولید می گردد. این روش در ابتدا کلاف های ورودی طی فرآیند جوشکاری به یکدیگر جوش داده می شوند و سپس در واحد شستشو آلودگی و انواع چربی  از روی ورق نورد سرد زدوده می شود. دو نوع روش برای پوشش دهی ورق گالوانیزه  شرکت هفت الماس مورد استفاده قرار می گیرد. روش اول غوطه وری ورق در حمام مذاب با حداقل 99 درصد روی می باشد و نوع دیگر غوطه وری در حمام مذاب با حداقل 99 درصد روی و آنیل برای ایجاد ترکیب آهن– روی با 12-8 درصد آهن است. این ورق دارای کیفیت متمایز چسبندگی پوشش روی به فلز پایه می باشد که سبب شده تا به عالیترین عملکرد سخت ترین شرایط کاری را داشته باشد. فرآیند تولید به روش پیوسته سبب ایجاد پوشش مناسب از روی با چسبندگی و پیوستگی  کافی بر روی ورق پایه می گردد.

موارد مصرف ورق گالوانیزه هفت الماس در صنایع های متفاوت

با توجه به اینکه ورق گالوانیزه تولیدی شرکت هفت الماس دارای پوشش ضد خوردگی مناسبی می باشد و عملکرد مناسبی را در سخت ترین شرایط از خود نشان داده است، می توان در صنایع متفاوتی استفاده نمود. موارد استفاده این نوع ورق بسیار گسترده بوده و در صنعت های مختلف مانند خودرو، سیمان، صنایع پوششی، سیم و کابل برق و تاسیسات، الکترونیک و کامپیوتر و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. از ورق گالوانیزه تولیدی شرکت هفت الماس در صنعت ساختمانی برای ساخت دیوارهای پیش ساخته و بناهای سبک و انواع کانکس و کانتینر استفاده می شود.

به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و ایجاد شوره های سفید رنگ می توان از آن در ساخت بشکه ها و سیستم های هواساز و ظروف و تانکرها و کانال های هدایت هوا نیز استفاده نمود. برای ساخت انواع ساندویچ پانل، کابینت آشپزخانه، سیلو، لوازم خانگی و انواع قفسه ها از این نوع ورق استفاده می گردد. در تاسیسات شهری از ورق گالوانیزه تولیدی شرکت هفت الماس برای تهیه گاردریل، علائم راهنمایی و رانندگی، انواع تابلوهای تبلیغاتی و غیره استفاده می گردد.

قیمت ورق گالوانیزه شرکت هفت الماس طی یک ماهه اخیر در بازار فولاد

با توجه به التهابات بازار طی یک ماهه اخیر که ناشی از فراز و فرود قیمت دلار در بازار آهن بوده است قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس نیز تحت تاثیر آن دستخوش نوسان گردیده است. ورق گالوانیزه این شرکت با ابعاد3-2/0 میلی متر است. نکته قابل توجه این است که قیمت های اعلام شده از سوی سایت رسمی صنایع هفت الماس بدون احتساب ارزش افزوده می باشد.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت گالوانیزه

ورق گالوانیزه تولید شده بسته به مراحل تولید قیمت گذاری می شوند. عوامل موثر بر قیمت گالوانیزه

مزیت استفاده از گالوانیزه در صنایع گوناگون

با توجه به توضیحات فوق در زمینه مزایا و کاربرد های ورق گالوانیزه در صنایع گوناگون یکی از سایت های فعال در زمینه ی مشاوره و فروش ورق گالوانیزه سایت آهن یکتا می باشد.