دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

بررسی قیمت تیرآهن اصفهان و مقایسه آن با تیرآهن کرمانشاه

بررسی قیمت تیرآهن اصفهان و مقایسه آن با تیرآهن کرمانشاه
بررسی قیمت تیرآهن اصفهان و مقایسه آن با تیرآهن کرمانشاه
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۵۸۸
  • تاریخ انتشار‌ : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

در سال های اخیر، میزان ساخت و ساز در کشور ایران با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. در پی این مسئله، استفاده از مصالح و تجهیزات مختلف رواج یافته و همین موضوع باعث شده تا شاهد افزایش تولید این محصولات نیز باشیم. یکی از قسمت های مهم هر مجتمع، تیرآهن های به کار رفته در قسمت ها و نقاط مختلف آن می باشد. تیرآهن به عنوان یکی از اجزای اصلی و بسیار مهم هر ساختمان به شمار رفته که وجود آن تاثیر بسیار زیادی را در استحکام یک ساختمان دارد. البته در بازار های امروزی کشور ایران، تنوع گسترده ای از تیرآهن ها وجود دارد که این مسئله موجب شده تا سازندگان ساختمان ها، نتوانند به راحتی به خرید یک تیرآهن با کیفیت بپردازند.

در سال های اخیر، شرکت ها و کارخانجات بسیار زیادی وارد عرصه تولید تیرآهن ها شده اند. اما در این بین تفاوت قیمتی میان محصولات ارائه شده این مراکز، باعث شده تا هر مجموعه توانایی لازم را برای موفقیت نداشته باشد، چرا که برای مثال قیمت تیرآهن اصفهان، تفاوت های زیادی را با قیمت تیرآهن کرمانشاه دارد. به همین دلیل نیز، نیاز است تا اطلاعات زیادی را در این رابطه کسب کنید. قطعا کسب اطلاعات لازم در این زمینه موجب می شود تا بتوانید سطح کیفی خرید خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهید.

تیرآهن اصفهان را  شناسایی کنید و با قیمت تیرآهن اصفهان آشنا باشید

به طور کلی، نیاز بیش از نیمی از تیرآهن های کشور ایران را شرکت تیرآهن اصفهان تامین می کند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و گسترده ترین مجموعه های تولید کننده تیرآهن به شمار رفته و می توان قیمت تیرآهن اصفهان را به عنوان یک قیمت رقابتی معرفی کرد. شرکت تیرآهن اصفهان توانسته است با بزرگترین مراکز تولیدکننده تیرآهن، رقابت چشمگیر و قابل توجهی را داشته باشد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، کارخانه ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروشنده تیرآهن شناخته می شوند. از این رو شما می توانید با تکیه بر اعتبار این مراکز، به راحتی نسبت به خرید تیرآهن موردنظر خود اقدام نمایید.

نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان

نحوه تشخیص تیرآهن های اصفهان

همان طور که گفته شد، قیمت تیرآهن اصفهان موجب شده تا افراد سودجو بسیار زیادی، وارد عرصه فروش این محصول شوند. این مسئله موجب شده تا خرید و فروش این محصول با قیمت های خارج از عرف نیز صورت بگیرد. برخی اوقات نیز تیرآهن های دیگری با نام تیرآهن اصفهان وارد بازار های کشور می شوند. از این رو نیاز است تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه شناسایی این محصول داشته باشید.

یکی از نشانه های تیرآهن متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان، آرم ESCO بر روی بدنه محصولات این شرکت است. همچنین تمامی تیرآهن های تولید شده توسط این شرکت طبق استاندارد های IPE تولید می شوند. بنابراین اگر تیرآهن خریداری شده از سوی شما، دارای استاندارد IPE نبود، متعلق به شرکت تیرآهن سازی اصفهان نمی باشد. همچنین کیفیت بسیار بالای این تیرآهن ها در سایز های مختلف به عنوان مشخصه بارز آن به شمار می روند. چرا که تنها تیرآهن متعلق به این شرکت، از طریق روش های مختلف صادر می شود.

تیرآهن کرمانشاه را شناسایی کنید و با قیمت تیرآهن کرمانشاه آشنا شوید

یکی دیگر از کارخانجات معتبر که فعالیت با سابقه ای را در زمینه تولید تیرآهن کرمانشاه داشته است، کارخانه جهان فولاد غرب است. به طور کلی قیمت تیرآهن اصفهان با قیمت تیرآهن کرمانشاه یک بازار رقابتی را در بازار های مصالح کشور ایجاد کرده است. این دو کارخانه با هدف بر طرف کردن نیاز مردم کشور ایران در این زمینه، سالانه به تولید بخش عظیمی از تیرآهن کشور می پردازند. بر اساس آمار های منتشر شده، کارخانه تیرآهن کرمانشاه، بیش از 30000 تن در سال به تولید تیرآهن می پردازد. لازم به ذکر است که افراد سودجو بسیار زیادی در بازار های کشور ایران وجود دارند که شرایط خرید تیرآهن کرمانشاه را سخت کرده اند.

نحوه تشخیص تیرآهن کرمانشاه

همان طور که می دانید، کیفیت تیرآهن های متعلق به شهر کرمانشاه بسیار بالا بوده و همین مسئله سبب شده تا در ارائه قیمت تیرآهن کرمانشاه، تفاوت های زیادی به چشم بخورد. به همین دلیل افراد سودجو با فروش تیرآهن متعلق به شرکت های دیگر، قصد دارند تا از درآمد بیشتری در این زمینه بهره مند شوند. اما شرکت جهان فولاد غرب با قرار دادن مشخصات لازم در محصولات خود، شرایط ایده آلی را برای خرید شما فراهم کرده است. اولین نشانه تیرآهن کرمانشاه، علامت JFCO می باشد. این نشان بر روی تمامی تیرآهن های تولید شده توسط این شرکت به چشم می خورد. علاوه بر این موضوع، شما می توانید با توجه به جدول اشتال، به راحتی نسبت به خرید این تیرآهن اقدام نمایید.

علاوه بر موارد ذکر شده، تیرآهن های متعلق به شهر کرمانشاه دارای استاندارد های خاصی هستند که تمامی تیرآهن ها از آن بهره مند نیستند. برای مثال استاندارد IPB و IPE به عنوان دو نشان بارز برای شناسایی تیرآهن های شهر کرمانشاه به شمار می روند. توجه داشته باشید که اگر تیرآهن های موردنظر شما فاقد استاندارد های ذکر شده باشند، قطعا متعلق به شرکت جهان فولاد غرب نمی باشند.

فرق تیرآهن اصفهان با کرمانشاه

فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن کرمانشاه

همان طور که می دانید، شرکت ذوب آهن اصفهان و جهان فولاد غرب به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان تیرآهن شناخته می شوند. از این رو طبیعی است تا رقابت بزرگی در میان این دو شرکت وجود داشته باشد و شاهد رقابت در قیمت تیرآهن اصفهان با قیمت تیرآهن کرمانشاه باشیم. یکی از تفاوت های بارز این دو تیرآهن، تفاوت قیمت تیرآهن اصفهان نسبت به تیرآهن کرمانشاه می باشد. به طور کلی، نوع آلیاژ های به کار رفته در ساختار تیرآهن موردنظر شما، تاثیر مستقیمی را در میزان کیفیت آن خواهد داشت. وزن تیرآهن های مربوط به شهر اصفهان به دلیل آلیاژ های خاصی که در ساختار آن به کار رفته، بیشتر می باشد. همین مسئله نیز موجب شده تا بسیاری از مردم کشورمان، تیرآهن های متعلق به شرکت ذوب آهن را به عنوان تیرآهن برتری نسبت به سایر تیرآهن ها بشناسند. اما در جبهه مقابل، تیرآهن های متعلق به شهر کرمانشاه به دلیل داشتن وزن کمتر، از قیمت های کمتری نیز بهره مند می باشند.

بنابراین می توان دریافت که تفاوت آلیاژ های به کار رفته این دو شرکت در ساخت و تهیه تیرآهن ها، موجب ایجاد تفاوت های مختلف در این دو محصول شده است. توجه داشته باشید که فرق بزرگ این دو تیرآهن در وزن آن ها می باشد. به همین دلیل نیز بسیاری از مردم کشور ایران، بازار تیرآهن های متعلق به شهر اصفهان را بهتر می دانند. بنابراین این موضوع تاثیر مستقیمی را در میزان فروش تیرآهن های اصفهان داشته است.

جمع بندی

در سال های اخیر، مراکز و شرکت های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران به تولید و فروش تیرآهن ها از روش های مختلف پرداخته اند. برخی از این مراکز توانسته اند با بهره گیری از جدیدترین روش ها و متد های روز دنیا، تاثیر مستقیمی را در بازار این محصولات بگذارند. برخی دیگر نیز با نداشتن اطلاعات کافی، در این زمینه موفق نبوده اند. پیشنهاد می کنیم تا خرید تیرآهن موردنظر را حتما از مراکز معتبر و ارزنده ای انجام دهید. در این شرایط قطعا می توانید به شکل بهتری نسبت به خرید تیرآهن مورد نظر خود اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مجموعه ما همواره در پی کمک رسانی به شما بوده تا بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرید.