دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

راهنمای کامل و جامع خرید آهن آلات

راهنمای کامل و جامع خرید آهن آلات
راهنمای کامل و جامع خرید آهن آلات
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۳۷۵
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای خرید آهن آلات کی می باشد؟ شما هم به دنبال خرید آهن آلات ارزان قیمت هستید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را تا آخر با دقت بالایی مورد مطالعه قرار دهید.

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده در صنایع مختلف به دنبال راهنمای خرید آهن آلات مختلف هستند. آنها سعی دارند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهند. آهن آلات از تنوع بالایی برخوردار می باشند که از مهمترین آنها می توان به ورق های سیاه ، گالوانیزه و لوله های مانیسمان و استیل اشاره کرد. مجموعه ی پیش روی شما یکی از بهترین مراکز فروش انواع آهن آلات می باشد. بنابراین با خیال راحت و با کمترین بودجه ی در اختیار خود می توانید سفارش تان را ثبت کنید.

راهنمای خرید تیرآهن

تیرآهن از مهمترین و محبوب ترین انواع آهن آلات عرضه شده در بازار می باشد. تیرآهن ها در واقع همان پروفیل هایی هستند که می توانند نیروی حاصل از تنش های مختلف را تحمل کنند. از زمان های بسیار دور تیرآهن کاربرد بالایی را در صنعت ساختمان سازی داشته است. در طراحی و ساخت تیرآهن ها از فرایند نورد گرم استفاده می کنند. استفاده از تیرآهن در صنعت ساخت و ساز می تواند مزایای زیادی را داشته باشد. مهمترین مزایای استفاده از تجهیزات آهنی یاد شده عبارتند از:

  • مناسب برای استفاده در ارتفاع های بلند
  • نصب و اجرای بسیار راحت
  • مناسب برای استفاده در سازه های پیش ساخته
  • قابلیت اتصال قطعات مختلف به یکدیگر
  • امکان توسعه حتی بعد از اتمام سازه

توجه داشته باشید که تیرآهن ها معمولا از مقاطع H و I تشکیل شده اند. شما می توانید با توجه به نوع ساخت و سازتان، بهترین انواع تیرآهن های موجود در بازار را خریداری کنید. تیرآهن ها در برابر نیرو و بار وارده بر ساختمان از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین بسیاری از مهندسان ترجیح می دهند که در ساخت و سازهای مرتفع مدنظر شان از سازه های مذکور استفاده نمایند. همچنین فراموش نشود که استفاده از تیرآهن در صنعت ساخت و ساز می تواند تاثیر مستقیمی را در قیمت تمام شده ی ساختمان ها داشته باشد. شما می توانید قیمت مربوط به انواع تیرآهن های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید مناسب ترین انواع تیرآهن را تهیه و خریداری نمایید.

راهنمای خرید ورق سیاه آهن

راهنمای خرید ورق سیاه

اگر شما هم به دنبال راهنمای خرید ورق سیاه هستید، پیشنهاد می شود که مطالب ارزنده ای را در خصوص ورق های یاد شده کسب نمایید. ورق سیاه را می توانید به شکل فابریک و رول در بازار مشاهده نمایید. ورق های سیاه رول، حالت خمیدگی پیدا کرده اند، بنابراین در تمام صنایع مدنظرتان نمی توانید از این ورق ها استفاده کنید. ورق های فابریک حالت صاف دارند بنابراین بدون هیچ گونه شکستگی می توانید از این تجهیزات در صنایع مختلف بهره مند شوید. لازم به ذکر خواهد بود که کاربرد و کارایی مربوط به ورق های سیاه فابریک بیشتر از ورق های سیاه رول است. در نتیجه قیمت ورق های سیاه فابریک نیز بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر ضخامت متعلق به ورق های سیاه رولی پایین تر می باشد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال بررسی قیمت مربوط به ورق های سیاه هستند. آنها سعی دارند ورق های سیاه باکیفیت مورد نیاز خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند.

ورق های سیاه از کاربرد و موارد استفاده ی بالایی برخوردارند. از مهمترین کاربرد این ورق ها می توان به استفاده در صنعت کشتی سازی، تجهیزات نظامی و دریایی، ساخت انواع مخزن و تانک، ورق های پانچ و گاردریل، ساخت انواع پروفیل های باز یا بسته، ناودانی، نبشی، تیر ورق و غیره اشاره کرد. ورق های سیاه را بسیاری از افراد با اسم ورق های گرم می شناسند. شما می توانید متنوع ترین انواع ورق های سیاه را از وب سایت آهن یکتا پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. همچنین می توانید بهترین انواع ورق های یاد شده را هم اکنون در سبد خریدتان بیفزایید.

راهنمای خرید ورق استیل

ورق های استیل یکی از بهترین محصولات عرضه شده در وب سایت ما آهن یکتا می باشند. برای طراحی ورق های یاد شده از آلیاژهای متفاوتی استفاده می شود. همین امر نیز سبب می گردد که ورق های استیل از خواص مکانیکی منحصر به فردی برخوردار باشند. برای طراحی و تولید ورق های یاد شده از فلز های کروم، کربن، آهن و ورق های فولادی استفاده می کنند. ورق های استیل را امروزه بسیاری از افراد با اسم ورق های فولادی ضد زنگ نیز می شناسند. ورق های یاد شده از مقاومت بی نظیری در برابر ضربه و خوردگی برخوردار هستند. همچنین ورق های استیل را می توان در دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • ورق های استیل نگیر: این مدل از ورق های استیل دافع آهنربا هستند.
  • ورق های استیل بگیر: ورق های یاد شده از خاصیت مغناطیسی برخوردارند و می توانند آهنربا را به خود جذب کنند.

ورق استیل هایی که از کروم طراحی می شوند، خاصیت مغناطیسی پیدا می کنند. این مدل از ورق ها از کارایی و کاربرد بسیار بالایی برخوردارند. همچنین قیمت مربوط به ورق های استیل بگیر بسیار بالاتر از ورق های استیل نگیر می باشد. ورق های استیل با توجه به انواعی که دارند، کاربرد متفاوتی را نیز خواهند داشت. شما می توانید با دقت بالایی انواع ورق های استیل و کاربرد مربوط به آنها را بررسی کرده و سپس خریدتان را نهایی کنید. برای مثال ورق های استیل 304 مناسب برای صنایع ساخت و ساز می باشد. از سوی دیگر ورق های استیل 420 مناسب برای ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه هستند. امروزه برای طراحی بدنه ی هواپیما، موتورها، کامیون، خودروها، تانکرهای سوخت، سقف های کاذب، کابینت ها، کانکس ها و غیره از ورق های یاد شده استفاده می کنند.برای مشاهده راهنمای کامل خرید ورق استیل کلیک کنید

شما می توانید با دقت بالایی خواص مربوط به ورق های استیل را نیز بررسی نمایید. در این صورت می توانید با آگاهی بالاتری خریدتان را انجام دهید. مهمترین و اصلی ترین خواص مربوط به ورق های استیل عبارتند از: قابلیت بازیافت، خاصیت ضد زنگ، داشتن استحکام و سختی بالا. دیگر وقت آن رسیده است که ورق های استیل مورد نیاز خود را هم اکنون از وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری نمایید.

راهنمای خرید ورق گالوانیزه 

یکی از مهمترین انواع آهن آلات مورد استفاده در بسیاری از صنایع را ورق های گالوانیزه شکل داده اند. منظور از ورق های گالوانیزه در واقع ورق های سیاه می باشند که در طی فرایند نورد سرد به روغن آغشته شده و به شکل ورق های مذکور تهیه می گردند. طی فرایند نورد سرد سطح ورق های یاد شده با فلز روی پوشش داده می شوند. ورق های یاد شده از لحاظ کیفیت ساخت، ضخامت، نوع کاربرد و ابعاد با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. همچنین امروزه برندهای بسیار متعددی در زمینه تولید و طراحی ورق های گالوانیزه فعالیت می کنند. شما می توانید شناسه های مربوط به ورق های گالوانیزه را مورد بررسی قرار داده و سپس خریدتان را شکل دهید.

از مهمترین مشخصه های مربوط به ورق های گالوانیزه می توان به مقاوم بودن در برابر خوردگی و زنگ زدگی اشاره کرد. سایر ویژگی های مربوط به ورق های مذکور عبارتند از: ظاهری براق دارند، باکیفیت هستند، شکل دهی و فرم دهی بالایی را دارند، قابلیت جوشکاری، هزینه ی تولید ورق های یاد شده پایین می باشد، هزینه های تعمیر و نگهداری ورق های گالوانیزه مناسب است. همین امر نیز سبب شده تا ورق های گالوانیزه کاربرد گسترده ای را در طراحی انواع لوازم خانگی، بدنه خودرو، سقف های شیروانی و غیره داشته باشند.

 افرادی که به دنبال راهنمای خرید ورق گالوانیزه مورد نیاز خود هستند، می توانند فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهند. همچنین شما می توانید قبل از نهایی نمودن سفارش تان، قیمت مربوط به ورق های مذکور را مورد بررسی قرار دهید. با افزایش قیمت آهن ، شاهد افزایش قیمت ورق های یاد شده نیز هستیم. با این حال ورق های گالوانیزه از محبوبیت بسیار بالایی در نزد کارفرمایان و صنعتگران برخوردارند. 

راهنمای خرید لوله استیل

راهنمای خرید لوله استیل

صنعتگرانی که به دنبال راهنمای خرید لوله استیل هستند، بهتر است که با مشاوران ما از وب سایت آهن یکتا در ارتباط باشند و راهنمایی های لازم را به دست آورند. خرید لوله های استیل یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از کارفرمایان در روزهای اخیر می باشد. لوله های استیل همانطور که از اسم این محصولات نیز مشخص است، از جنس استیل می باشند. همچنین برای افزایش مقاومت لوله های استیل در برابر زنگ زدگی از فلز نیکل استفاده می شود. بنابراین لوله های مذکور مقاوم ترین لوله ها در برابر خوردگی هستند. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص لوله های استیل وجود دارد، کاربرد گسترده ی مربوط به این تجهیزات می باشد. شما می توانید تحت هر شرایط آب و هوایی به راحتی از لوله های مذکور استفاده نمایید.

بارزترین مشخصه های مربوط به لوله های استیل عبارتند از: صد در صد قابل بازیافت هستند، دوام بسیار بالایی را دارند، داشتن کاربرد گسترده، ضد زنگ می باشند، ضد خوردگی در شرایط آب و هوایی مختلف، تغییر رنگ و شکل نمی دهند، بسیار مقاوم هستند، مقاومت بالا در برابر دماهای بالا و پایین، قابلیت تعویض. توصیه می شود که کاربرد و موارد استفاده از لوله های استیل را نیز بررسی کنید. مهمترین کاربرد لوله های استیل عبارتند از: مناسب برای استفاده در سیستم آبرسانی، طراحی نرده برای راه پله ها، صنایع دکوراتیو، ساخت حفاظ، استفاده در سیستم تصفیه آب و فاضلاب، طراحی لوله برای پرده ها، استفاده در کارخانه های مواد غذایی و دارو، مناسب برای سیستم انتقال آب و مواد شیمیایی، طراحی انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی.

لوله های استیل همانطور که ملاحظه کردید از کارایی و کاربرد بسیار گسترده ای برخوردارند. همین امر نیز سبب شده تا میزان تقاضا برای خرید لوله های مذکور در سال های اخیر افزایش قابل توجهی را داشته باشد. شما نیز می توانید از شرکت های عرضه کننده لوله های استیل، مناسب ترین و بهترین انواع تجهیزات مذکور را خریداری کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز می توانید با همکاران ما در آهن استیل یکتا در ارتباط باشید.

راهنمای خرید لوله مانیسمان 

کارفرمایانی که به دنبال راهنمای خرید لوله مانیسمان هستند، می توانند در گام اول راجع به مشخصات لوله یاد شده اطلاعاتی را به دست آورند. در این صورت می توانند با آگاهی بالاتری سفارش خود را به ثبت برسانند. لوله های مانیسمان به شکل درزدار و بدون درز تهیه و طراحی می شوند. توجه داشته باشید که برای تولید لوله های مانیسمان از استانداردهای متعددی استفاده می شود . از مهمترین این استانداردها می توان به استاندارد ANSI B36 APL5L و استاندارد ANSI اشاره کرد. همچنین لوله های مانیسمان در ابعاد شش و 12 متری با قطر های 1.2 و 36 میلیمتری تولید می گردند.

از پرفروش ترین انواع لوله های مانیسمان می توان به لوله های رده 20، رده 40، رده 60، رده 80، رده 120 و رده 160 اشاره کرد. هر یک از لوله های مذکور مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی را دارند. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع فعالیت خود در صنعت، مناسب ترین و بهترین انواع لوله های مانیسمان را تهیه نمایید. امروزه برای طراحی لوله های استخراج و انتقال صنعت نفت و گاز، شرکت های پتروشیمیایی و پالایشگاه ها از لوله های یاد شده استفاده می کنند. همچنین از مهمترین کاربرد مربوط به لوله های مانیسمان می توان به استفاده در ساخت مبدل های حرارتی و سیستم آبرسانی صنعتی و کشاورزی اشاره کرد. جالب است بدانید که لوله های مانیسمان درزدار مقاومت و استقامت پایین تری را در مقایسه با لوله های مانیسمان بدون درز دارند.

اکنون با توجه به اطلاعات در اختیار خود می توانید مناسب ترین و مقاوم ترین انواع لوله های مانیسمان را سفارش دهید. شما می توانید قیمت متعلق به لوله های مذکور را بررسی نموده و با خیال آسوده سفارش تان را ثبت کنید. توجه داشته باشید که لوله های مانیسمان در سال جاری بیشترین افزایش قیمت را در میان سایر آهن آلات به خود اختصاص داده اند. بنابراین توصیه می شود که هم اکنون لوله های مانیسمان مورد نیاز خود را خریداری کنید.