دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

راهنمای جامع خرید ورق استیل

راهنمای جامع خرید ورق استیل
راهنمای جامع خرید ورق استیل
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۶۳۸
  • تاریخ انتشار‌ : ۰۶ تیر ۱۴۰۱
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

ورق استیل از کجا بخرم؟

قصد خرید ورق استیل را دارید؟ بهترین مرکز خرید این نوع از ورق های فلزی کجا است؟ آیا میدانید در خرید انواع ورق های استیل، لازم است چه باید و نبایدهایی را مد نظر قرار دهید؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این نوع از تجهیزات چقدر است؟ عوامل موثر در قیمت ورق های استیل شامل چیست؟ در ادامه در نظر داریم به برخی از نکات مهم در مورد انواع ورق های استیل و خرید آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.

ورق استیل کاربرد بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانید از مزیت این نوع از ورق های فلزی به خوبی بهره مند شوید لازم است باید و نبایدهای مربوط به خرید را جدی بگیرید. در حال حاضر شرکت های مختلفی در حوزه ی فروش ورق های استیل فعالیت دارند. از سوی دیگر سودجویانی نیز در تلاش هستند با ترفندهایی از طریق فریب خریدار، پول زیادی به جیب بزنند.  حتما برای خرید ورق استیل، شرکت های شناخته شده را انتخاب کنید. در این صورت قادر خواهید بود با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنید. ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در اولویت شما عزیزان باشیم. به منظور ثبت سفارش ورق استیل می تواند با ما آهن یکتا در تماس باشید.

انواع ورق استیل

انواع ورق استیل

ورق استیل با توجه به آلیاژ به کار رفته در آن تقسیم بندی می شود. ورق های استیل دارای چند سری هستند و هر یک از سری آنها نیز شامل انواع مختلفی می باشند. در حال حاضر رایج ترین نوع استیل ها در بازار  استیل سری 300 است. از جمله انواع ورق های استیل می توان موارد زیر را نام برد:

  • ورق های استیل سری 600
  • ورق های استیل سری 500
  • ورق های استیل سری 400
  • ورق های استیل سری 300
  • ورق های استیل سری 200

ورق استیل در بازار به صورت مات و براق به فروش می رسد.  ورق های استیل براق و نمونه های مات هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که کارخانه ی تولید استیل در ایران وجود ندارد و همه ی ورق های استیلی که در بازار به فروش میرسند، جزو محصولات وارداتی هستند. بنگاه های آهن فروشی مختلفی در زمینه ی خرید و فروش ورق های استیل فعالیت دارند. مراکز آهن مطمئن ترین گزینه برای خرید عمده ورق های استیل می باشد. ما به عنوان یکی از مهمترین شرکت های فعال در حوزه ی فروش ورق های فلزی، خدمات فروش  انواع ورق های استیل را برای شما در هر جای کشور که باشید، فعال کرده ایم. 

ورق استیل 304

ورق استیل به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین ورق های استیل نگیر است که به راحتی خم می شود. مقاومت آن در برابر خوردگی بسیار زیاد است. جوش پذیری عالی دارد. این نوع از ورق ها هم به صورت براق و هم مات به فروش می رسند. نام قدیمی ورق استیل 304، استیل 18.8 می باشد. برای تهیه ی این نوع از ورق های استیل از 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم استفاده شده است. از ویژگی های مهم ورق های استیل 304 می توان موارد زیر را نام برد:

  • عملیات حرارتی
  • شکل پذیری
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • شکل پذیری
  • جوشپذیری

رایج ترین کاربرد این نوع از ورق های استیل نیز در وسایل و لوازم خانگی می باشد. این آلیاژ برای تولید قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در لیست فروش ما می توانید اطلاعات کامل در مورد قیمت فروش استیل 304 به دست آورید.

ورق استیل براق

ورق استیل براق

ورق استیل براق نوعی از ورق استیل می باشد که دارای ظاهری درخشنده بوده و بیشتر در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از ورق های استیل را معمولا می توانید در لوازم آشپزخانه مشاهده کنید. براق بودن مهمترین خاصیت آنها می باشد که سبب متمایز شدن این نوع از ورق های استیل گردیده است. این نوع از ورق های فلزی از ترکیب استیل و البته برخی از عناصر تولید می شوند.  از ورق استیل براق به عنوان یکی از پرمصرف ترین ورق های موجود یاد می شود. این نوع از ورق ها کاملا ضد زنگ بوده و دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند. به دلیل اینکه انعطاف پذیری بالایی دارند می توان از آنها در اماکن مختلف بدون هیچ گونه محدودیت استفاده کرد. اگر قصد خرید این نوع از ورق ها را دارید حتما کیفیت و کاربرد آنها را بررسی کنید.

ورق استیل براق در مقایسه با سایر ورق ها ممکن است قیمت خرید بیشتری داشته باشد. هر چه فرایند تولید و اجزای تشکیل دهنده ی این نوع از ورق ها پروسه ی زمان بر باشد در این صورت همین عامل در قیمت خرید آنها تاثیر گذار خواهد بود. به منظور اطلاع از قیمت ورق استیل براق می توانید با ما در تماس باشید. 

مهمترین کاربرد ورق های استیل چیست؟

ورق های استیل در انواع مختلف تولید میشوند و کاربرد هریک از آنها نیز متفاوت است. در طول سالیان دراز، مهندسین با افزودن آلیاژ های گوناگون به استیل، انواع این ورق ها را تولید کرده اند. به عنوان مثال ورق های استیل که در تولید ظروف مورد استفاده قرار می گیرند با ورق های استیل به کار رفته در یک پروژه ی ساختمانی تفاوت زیادی دارند. به همین دلیل در خرید این نوع از تجهیزات باید متناسب با نیازهای موجود، ویژگی و نوع ورق استیل را به خوبی بررسی کنیم. از جمله مهمترین کاربرد ورق های استیل می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاربردهای ساختاری
  • دستگاه
  • پل ها
  • ستون های تقویت کننده

در صورتی که در انتخاب ورق های استیل دچار تردید هستید می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید. ما توصیه های لازم را متناسب با نیازهای شما برای خرید استیل ارائه خواهیم داد.

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل چقدر است؟ عوامل مختلفی در قیمت خرید انواع ورق های استیل تاثیر گذار است. به همین دلیل نمی توان یک نرخ ثابت در نظر گرفت. به منظور اطلاع از قیمت روز این نوع از ورق های فلزی می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید. راهنمای لازم توسط کارشناسان بخش فروش ما در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله مهمترین عامل تاثیر گذار در قیمت ورق استیل می توان نرخ دلار را در نظر گرفت. متاسفانه در شرایط فعلی نرخ دلار شاهد نوسانات جدی است. این امر نیز به نوبه ی خود در قیمت خرید تجهیزات و محصولات مختلف تاثیر گذاشته است.  البته از سوی دیگر شرایط را برای خرید دشوار ساخته که  همین مورد نگرانی های جدی  را به وجود آورده است.

به دلیل اینکه استیل دارای ویژگی های بسیار مطلوبی است، قیمت پیشنهادی برای خرید آن نیز تحت تاثیر همین موضوع قرار گرفته است. مقاوم بودن استیل در برابر زنگ زدگی  و خوردگی، ضد لک بودن آن، شرایط را برای استفاده از ورق های استیل در صنایع گوناگون بهبود بخشیده است. لازم به ذکر است که هرگاه قیمت ورق استیل بسیار کمتر از قیمت استاندارد آن در بازار به فروش برسد در این صورت حتما به کیفیت خرید خود شک کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد این نوع از ورق های فلزی با ارزش به قیمت ارزان به فروش برسند.

قیمت ورق استیل 316

قیمت ورق استیل 316 چقدر است؟ در خرید این نوع از ورق های فلزی علاوه بر توجه به بادوام بودن آنها مقرون به صرفه بودن نیز یکی از مهمترین فاکتورها است. متناسب با نوع ورق استیل، قیمت پیشنهادی برای آن می تواند متغیر باشد. در لیست فروش ما می توانید اطلاعات کامل در مورد قیمت درخواستی برای سفارش ورق استیل را مشاهده کنید. ما در تلاش هستیم که برای فروش انواع ورق های استیل یک نرخ بسیار مطلوب و معقول به خریداران خود پیشنهاد دهیم. ما ورق استیل 100% تضمینی را مد نظر داریم. به همین دلیل است که با ما میتوانید از کیفیت و کارایی ورق خریداری شده مطمئن باشید.

برای خریدهای عمده نیز تخفیف های ویژه ای مد نظر داریم. به منظور اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز می توانید با ما در تماس باشید. ورق استیل ضد 316 یکی از پرکاربرد ترین ورق های فلزی است که برای مقاصد گوناگون در صنعت کاربرد دارد.

بهترین مرکز خرید

ورق استیل را از کجا سفارش دهیم تا بتواند از کارایی آن راضی باشیم؟ در حال حاضر شرکت های مختلفی در حوزه ی فروش ورق های استیل فعالیت دارند. از سوی دیگر هر یک از آنها به منظور جلب رضایت خریدار، در تلاش هستند برخی تخفیف ها و امتیازها را برای فروش مد نظر قرار دهند. این امر چالش بزرگی را برای خریدار ایجاد کرده و تصمیم گیری به مراتب دشوار شده است. شرکت ما همان جای مطمئن برای خرید انواع ورق های استیل است.  کارشناسان بخش فروش ما سخت گیری زیادی در بررسی کیفیت ورق استیل مد نظر دارند. به همین دلیل است که ما توانسته ایم جزو یکی از بزرگترین شرکت های فروش ورق های فلزی در کشورمان باشیم. از مهمترین مزیت خرید ورق های استیل از ما می توان موارد زیر را نام برد:

  • تضمین 100 % برای خرید
  • امکان خرید عمده
  • تنوع زیادی از انواع ورق ها
  • امکان دریافت مشاوره ی رایگان
  • خرید به قیمت مناسب
  • امکان ارسال به سراسر کشور

 با ما خرید مطمئن و تضمینی را تجربه خواهید کرد.

جستجو مطالب و خبر ها