دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

خرید فولاد اکسین توسط فولاد خوزستان

خرید فولاد اکسین توسط فولاد خوزستان
خرید فولاد اکسین توسط فولاد خوزستان
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۵۴۱
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

خرید فولاد اکسین توسط فولاد خوزستان

جلسه پدافند غیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حضور سردار جواد مشیدی و امین ابراهیمی مدیر عامل و جمعی از مسوولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. سردار جواد مشیدی در این جلسه گفت: محدودیت‌ های برقی در صنعت فولاد کشور و شرکت فولاد خوزستان برای دستیابی به اهداف و چشم‌ انداز تولید تهدید به شمار می‌آید.
رشد و تعالی کارکنان در یک سازمان از لازمه‌ های پیشرفت است. برای این امر باید کارکنان و خانواد‌هایشان تعالی‌ یافته و صیانت شوند و پس‌ از آن برای رفاه و آسایش، فرهنگ، سبک زندگی و ایمان کارکنان و خانواده‌ ها که گران‌ سنگ‌ ترین عنصر در هر شرکت هستند، برنامه‌ ریزی مدونی شود.
مشیدی با اشاره به نیاز کارآفرینی در جامعه گفت: می‌توان در زمینه کار آفرینی با یافتن جوانان توانمند و آموزش آنان، بینش و مهارت آنان را در شرکت افزایش داد. برای دستیابی به تحول، نیاز به آموزش دانش، بینش و مهارت در بدنه سازمان است.
مشیدی با اشاره به لزوم پیوستن شرکت فولاد اکسین به شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر همه باهم همدل، هم‌صدا، هماهنگ و هم‌افزا باشند و به یکدیگر کمک کنند، به‌ زودی شاهد پیوستن فولاد اکسین به این شرکت خواهید بود.
وی با اشاره به تهدیدهای فضای سایبری گفت: دشمنان در فضای مجازی  مرتبا به دنبال هک و ایجاد مشکل برای سازمان‌های اقتصادی کشور هستند. برای مقابله نیاز به تقویت سیستم‌های ایمنی فضای مجازی با توجه به توان نیروهای داخلی است.
مشیدی در ادامه بیان کرد: برای بهبود شرایط موجود نیاز است که مسوولان با اطلاع از مشکلات و موانع به کمک شرکت‌های تولیدی بیایند و به‌صورت حضوری پیگیر مشکلات باشند.
همچنین مدیرعامل فولاد خوزستان در این جلسه با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای شرکت در خصوص تولید در سال ۹۹ گفت: تولید ۳میلیون و ۷۸۰هزار تن شمش فولاد، ۵میلیون و ۷۶۰هزار تن گندله و ۳میلیون و ۹۰۰هزار تن آهن‌اسفنجی در سال قبل محقق شد. همچنین فروش این شرکت در سال گذشته ۳میلیون و ۶۰۰هزار تن محصول اصلی در بازارهای داخلی و خارجی و صادرات بیش از یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول به کشورهای مختلف است.
امین ابراهیمی حاصل همکاری مشترک فولاد خوزستان با مجموعه فولاد اکسین برای صادرات محصول نهایی و ورق‌های فولادی را 9/4 میلیون دلار ارز آوری برای مجموعه عنوان کرد.
وی در بخش تامین قطعات و تجهیزات یدکی کارخانه برافزایش سهم داخلی تدارکات باهدف کاهش مصارف ارزی تاکید کرد. مدیرعامل فولاد خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی، کاهش حوادث و بهبود شاخص‌های زیست‌ محیطی و بهینه‌ سازی مصرف انرژی از عمده‌ترین اهداف در سال ۱۴۰۰ است. ابراهیمی در پایان سخنان خود اظهار کرد: تلاش برای تملک سهام فولاد اکسین، فرآیند شرکت فولاد خوزستان در تکمیل زنجیره ارزش فولاد را بهبود می‌بخشد.