دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق آلومینیوم آجدار آلومینیوم پارس

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق آلومینیوم آجدار آلومینیوم پارس

ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس چیست؟

ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس که به آن صفحه آلومینیومی موجدار و صفحه آلومینیومی راه راه نیز می گویند، صفحات فشاری از نوع آجدار هستند که توسط نورد سرد خم می شوند. ورق آلومینیوم راه راه مناسب برای استفاده در ساختمان های صنعتی و عمرانی، انبارها، ساختمان های خاص، سقف های با سازه های بلند، سطوح دیوار، ت... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس چیست؟

ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس که به آن صفحه آلومینیومی موجدار و صفحه آلومینیومی راه راه نیز می گویند، صفحات فشاری از نوع آجدار هستند که توسط نورد سرد خم می شوند. ورق آلومینیوم راه راه مناسب برای استفاده در ساختمان های صنعتی و عمرانی، انبارها، ساختمان های خاص، سقف های با سازه های بلند، سطوح دیوار، تزئینات دیوارهای داخلی و خارجی و ... می باشد. ورق را می توان با رنگ های مختلف پوشش داد تا نیاز بیشتری را برای کاربرد برآورده کند، بنابراین، ورق آلومینیوم موجدار آلومینیومی روکش شده است که توسط صنایع بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و معایب ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس

ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس دارای مزایای سبک وزن، استحکام بالا، رنگ غنی و آسان برای ساخت، ضد زلزله، آتش سوزی، جلوگیری از باران و سایر ویژگی ها است. هزینه ورق آلومینیومی آجدار کمی بالا است، اما 80٪ ضایعات را تشکیل می دهد، بنابراین زباله ها قابل بازیافت هستند و ارزش آن بالا است. طول عمر ورق آلومینیوم آجدار ده سال یا حتی بیست سال است. عرض آن در بازار به طور کلی 600-1200 میلی متر است که به ساخت سقف و پانل های نگهدارنده دیوار اختصاص دارد. به دلیل پلاستیسیته خوب، بهتر می تواند نیازهای انواع مدل سازی معماری، ظاهر زیبا، دوام رنگ، حفاظت از محیط زیست را برآورده کند.

انواع مختلفی از ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس وجود دارد. ارتفاع و عرض قله‌ها و فرورفتگی‌ها را می‌توان برای نیازهای خاص، و همچنین شکل موج‌دار، که ممکن است از شکل‌های ساده نیم‌دایره تا طرح‌های کمی مربعی متفاوت باشد تولید کرد. آلومینیوم همچنین می تواند برای شرایط آب و هوایی خاص درمان شود یا در رنگ های مختلف رنگ آمیزی شود. برخی از ورق ها دارای سوراخ های از پیش سوراخ شده برای نصب راحت هستند، یا دارای برش هایی هستند که نیازهای مختلف را برآورده می کنند. ورق های سقف آلومینیومی سطح ناهموار روی سقف ایجاد می کنند. ممکن است به نظر برسد که سقف در حالت موجی قابل مشاهده است که می تواند در زمان های مختلف روز تغییر کند. این ظاهر می تواند برای صاحبان خانه کمی خسته کننده باشد.

ویژگی ها

سازندگان به دلایلی از ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس برای پروژه های اساسی استفاده می کنند. اولین مورد این است که آلومینیوم موجدار نسبتاً در برابر آب و هوا مقاوم است و حتی بدون نگهداری و توجه دقیق می تواند دوام بیاورد. دوم این است که این محصول معمولاً ارزان تر از مواد جایگزین است. علاوه بر این، نصب آن بسیار آسان است، که انجام آن را برای افرادی که می‌خواهند پروژه‌ای مانند انبار یا پناهگاه برای حیوانات مزرعه را به سرعت تکمیل کنند، جذاب می‌کند.

در کشورهای در حال توسعه، آلومینیوم آجدار در مناطق روستایی برای انواع ساختمان‌ها، از جمله خانه‌ها، انبارها، آلونک‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود. در مناطقی که منبع چوبی در دسترس ندارند، گاهی اوقات آلومینیوم موجدار در دسترس ترین انتخاب برای مصالح مسکن است، حتی اگر در بخش عایق کاری وجود نداشته باشد. همچنین برای افراد آسان است که سازه های ساخته شده از آن را خودشان تعمیر کنند، زیرا ورق های پاره شده یا آسیب دیده را می توان به سادگی کنده و جایگزین کرد.

برخی از طراحان ظاهر ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس را دوست دارند و ممکن است آن را در طرح کلی طراحی بگنجانند تا به بافت و جذابیت بصری اضافه کنند. سقف آلومینیومی راه راه نیز می تواند به عنوان یک تعمیر موقت استفاده شود تا سقف تعمیر یا نصب شود و با هزینه کم از عناصر محافظت کند. مردم همچنین آن را با ظاهری ناهموار و از راه دور مرتبط می دانند که ممکن است برای برخی از پروژه های ساختمانی مطلوب باشد و زمانی که از مواد بازیافتی ساخته شده باشد، می تواند سازگار با محیط زیست نیز باشد، که ممکن است ویژگی مهمی برای برخی سازندگان باشد. آلومینیوم آجدار طیف وسیعی از کاربردها را دارد.

آلیاژهای ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس

با پروفیل کردن آلومینیوم، استحکام ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس افزایش می یابد و همچنین برای انحراف باد خوب است. مواد ارائه شده می تواند ساده، گچ بری یا با سطح رنگی با حداقل مقادیر باشد. آلیاژهای متداول 1050 و 3003 هستند، این آلیاژها همچنین می توانند با یک مانع رطوبت اعمال شده در کارخانه عرضه شوند که ترکیبی از Surlyn® و پلی اتیلن است، این امر در هنگام استفاده از این مواد به عنوان پوشش فلزی برای صنایع عایق به ویژه نیروگاه های نفت، گاز و نیرو رایج است. به عنوان یک جایگزین، می‌توانیم یک محصول آکوستیک ارائه کنیم که دارای وینیل انبوه و آماده چسبانده شده به سطح زیرین آلومینیوم موجدار است. هنگامی که مقاومت در برابر آتش مهم است، می توانیم فولاد ضد زنگ آجدار را عرضه کنیم. برگه های اطلاعات ایمنی و برگه های اطلاعات فنی را می توان در صورت درخواست ارائه کرد.

طول و عرض

طول استاندارد برای ورق آلومینیوم آجدار پارس 8، 10 و 12 فوت است. بسته به سبک سقف، عرض بسیار متفاوت است. عرض به سادگی در بالای صفحه، از لبه به لبه، اندازه گیری می شود تا عرض پوشش ورق را نشان دهد.. دو عرض رایج 26 و 36 اینچ هستند. سایر عرض های استاندارد شامل 24 و 39 اینچ است. هنگام محاسبه پوشش با استفاده از عرض و طول سقف راه راه، به خاطر داشته باشید که هر قطعه باید چندین اینچ همپوشانی داشته باشد.

اندازه گیری ابعاد ، ضخامت ، قیمت

اندازه گیری مهم دیگر برای ورق آلومینیوم آجدار صنایع پارس ضخامت است. محدوده ضخامت معمولی 0.4mm تا 1.20mm می باشد. این در گیج ها بیان می شود که عدد کمتر نشان دهنده ورق ضخیم تر و عدد بالاتر نشان دهنده ورق نازک تر است. گیج های فلزی سقف آجدار استاندارد شامل گیج 18، 20، 22، 24 و 26 می باشد. ورق فلزی آجدار 2-1/2 x ½ اینچ احتمالاً رایج ترین پانل موجدار در بازار امروز است و سال هاست که به عنوان استاندارد آجدار استفاده می شود. معمولاً برای سازه راه راه و تقریباً ساده استفاده می شود. بعد 2-1/2 اینچ نشان دهنده فاصله قله یک ضربه تا قله ضربه بعدی است و ارتفاع کلی آن ½ است. قیمت ورق آلومینیوم آجدار بر حسب ضخامت می باشد که متغیر است.