دسته بندی محصولات
برندها

قیمت پروفیل Z فولاد گستر حداد

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
پروفیل Z فولاد گستر حداد

قوطی پروفیل زد فولاد گستر حداد چیست؟

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد همانطور که از اسم آن پیداست به شکل Z است که در ضخامت، ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. زیرا از این پروفیل ها برای جبران اختلاف سطوح و جابجایی های مختلف در ارتفاعات مختلف در مناطق متفاوت استفاده می شود.

پروفیل های Z آلومینیوم در کجا استفاده می شو... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

قوطی پروفیل زد فولاد گستر حداد چیست؟

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد همانطور که از اسم آن پیداست به شکل Z است که در ضخامت، ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. زیرا از این پروفیل ها برای جبران اختلاف سطوح و جابجایی های مختلف در ارتفاعات مختلف در مناطق متفاوت استفاده می شود.

پروفیل های Z آلومینیوم در کجا استفاده می شود؟

از اندازه های مختلف و متفاوت قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد در زیرسازی پوشش های پارکت، فرش یا سرامیک استفاده می شود. در عین حال، پروفیل های آلومینیومی z در کارهای گچ کاری با سوراخ یا بدون سوراخ برای ایجاد زاویه در پوشش های مختلف در گوشه ها استفاده می شود.

ابعاد ، اندازه ، ضخامت

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد در اندازه های مختلف بنا به درخواست مشتری تولید می شوند. زیرا می توان آن را با کد RAL به صورت سوراخ دار، بدون سوراخ، روکش آنودایز یا رنگ الکترواستاتیک در ساختمان ها، منازل مسکونی، بیمارستان ها، مراکز تجاری استفاده کرد. پروفیل های آلومینیومی Z با ضخامت دیواره 0.80 میلی متر تا 100 میلی متر در پرس های اکستروژن آلومینیومی، در تمامی سایزها تولید می شوند.

قوطی پروفیل زد سازه فولادی، سازه فولادی سبک و غیره در اندازه ها و اشکال مختلف مورد استفاده در نصب زیرسازی در ساختمان ها در خطوط تولید با تکنولوژی روز تولید می شود. در ابعاد و اندازه های مختلف، برش بدون سوراخ، علامت گذاری جوهر افشان بر روی پروفیل، تولید سفارشی طبق سلیقه مشتری و شرکت ها و در اندازه ها و ابعاد می باشد. به لطف نقشه های سه بعدی پروفیل های بارگذاری شده در خطوط تولید کاملاً اتوماتیک و با ظرفیت بالا با کنترل کامپیوتری، می توان سوراخ هایی را در محور مورد نظر پروفیل ها ایجاد کرد.

مزایا و معایب استفاده از پروفیل زد

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد عموماً به این دلیل ترجیح داده می شوند که با آلیاژ آلومینیوم 6063 یا آلیاژ آلومینیوم 6064 تولید شوند. این پروفیل با انواع آنودایز شده سیاه روشن، آنودایز زرد روشن رنگ می شود. برای افزایش طول عمر، ظاهر زیبایی و افزایش مقاومت در برابر اکسیداسیون (خوردگی) پوشش داده می شود. پروفیل آلومینیومی z مطابق با پروژه های طراحی و ترسیم شده که در فرآیندهای مکانیکی مانند سوراخکاری، ناودانی و نبشی در اشکال مختلف ساخته می شود تا برای نصب بر روی سطوح مختلف، در راستای پوشش مناسب باشد.

از آنجایی که ابعاد فلنج پایینی و فلنج بالایی قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد را می توان متفاوت از یکدیگر تولید کرد، سهولت مونتاژ و افزایش استحکام را در ساختمان های بلند فراهم می کند. این مزیت نه تنها حجم اضافه بار و حمل و نقل را کاهش می دهد، بلکه فرصتی برای طرح ریزی به صورت تیرهای پیوسته را می دهد.

اگر پروفیل های Z با روکش های گالوانیزه استفاده شود، نیازی به سندبلاست و رنگ آمیزی ندارند. به این ترتیب مزیت هایی از نظر حمل و نقل، بهره برداری، زمان و به تبع آن کاهش را هزینه فراهم می کند. مصالح را می توان مستقیماً از کارخانه تولیدی به آدرس محل پروژه و کارگاه ارسال کرد. زیرا از اتلاف وقت در محل ساخت و ساز جلوگیری می کند و از نظر فضا نیز مزیتی را ایجاد می کند که یکبار ارسال شود و در کارگاه مونتاژ شود.

از محصولات قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد در چه مواردی استفاده می شود؟

محصولات قوطی پروفیل زد در ساخت و ساز، سازه فولادی، سازه فولادی سبک، خودروسازی، برق-الکترونیک، کالاهای فلزی، انرژی، نما، سقف کاذب و غیره استفاده می شود. به عنوان یک عنصر حامل یا کمکی در سازه های صنعتی و ساختمان های فولادی در بخش ها ترجیح داده می شود. این پروفایل ها عبارتند از: پروفیل Z، پروفیل ZEE، پروفیل پرلین Z، پروفیل تسمه Z، پروفیل سقف، پروفیل نما، پروفیل سازه فولادی سبک. همچنین پروفیل ساختمانی فولادی، پروفیل ساختمان فولادی سنگین، پروفیل Z سوراخ دار، پروفیل Z کششی، پروفیل سازه ای ساخت سفارشی از این دسته هستند. پروفیل ساختمان فولادی پروفیل ساختمانی پیش ساخته، پروفیل لاشه، پروفیل خرپایی، پروفیل سقف فولادی و غیره نیز تحت نام پروفیل Z مورد استفاده قرار می گیرد. 

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد را می توان به عنوان پروفیل های پرلین، کمربند و نما به عنوان محصولات کمکی در سازه های صنعتی فولادی سنگین که در معرض باد، باران، برف، شرایط طبیعی استفاده نمود. زیرا بارهای شدید ناشی از عوامل جوی در سازه را کاهش می دهد. به عنوان ستون حامل، تیر و خرپا سقف در سازه های فولادی غیر صنعتی مانند ساختمان های فولادی سبک استفاده می شود. انتخاب پوشش و مکانیکی در خواص مواد مطابق با پروژه های طراحی و ترسیم شده که این پروفیل ها طبق سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. این پروفیل ها را می توان با توجه به بارهای وارده سنگین یا سبک استفاده کرد.

قیمت پروفیل زد 

از آنجایی که قوطی پروفیل زد فولاد گستر حداد ظرفیت حمل بار بسیار بالایی دارند می توان آنها  را از ورق های فلزی گالوانیزه و مشکی تولید کرد. زیرا این پروفیل ها سبک تر، مقرون به صرفه تر و زیبایی شناختی تری نسبت به جایگزین های خود ارائه می دهند. در مقایسه با سازه های تولید شده با پروفیل نورد سنگین، مزیت مصالح و سبک بودن و قیمت آن تا 40 درصد را کاهش می دهد. علاوه بر این، سازه های فولادی را قابل اطمینان تر، سریع تر و مقرون به صرفه تر کرده است. زیرا در سهولت تولید، عرضه، حمل و نقل و مونتاژ را فراهم می کند. به همین دلیل مزیت های جدی را از نظر هزینه برای تولید کننده فراهم می کند.

چرا باید از قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد استفاده نماییم؟

قوطی پروفیل زد کارخانه فولاد گستر حداد یک سیستم قابل اعتمادتر و قابل ترجیح هستند، زیرا در سقف ها و نماها شکسته یا خورد نمی شوند. سیستم های ساختمانی فولادی که انتخاب کشورهای در حال توسعه می باشد از مناسب ترین سیستم های ساختمانی کشورها می باشد. جدای از این، به دلیل سهولت حمل و نقل، افزودن و حذف قطعات و مواد سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت، بیشتر ترجیح داده می شود. بازنگری یا تعویض قطعات تغییر شکل یافته در اثر عوامل خارجی بسیار آسان است.