دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق روغنی روی اندود کاوه

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق روغنی روی اندود کاوه

کارخانه روی اندود کاوه

مجتمع فولادی روی اندود که واقع در شهر صنعتی کاوه(شهرستان ساوه) فعالیت خود را از سال 1346 با تاسیس شرکت آهن پوش با هدف فلز کاری و فرمینگ انواع ورق های فولادی آغاز کرد. و یکی از تولید کنندگان اصلی ورق گالوانیزه از سال 1373 تاکنون در کشور با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته و با ظرفیت سالانه 150 هز... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

کارخانه روی اندود کاوه

مجتمع فولادی روی اندود که واقع در شهر صنعتی کاوه(شهرستان ساوه) فعالیت خود را از سال 1346 با تاسیس شرکت آهن پوش با هدف فلز کاری و فرمینگ انواع ورق های فولادی آغاز کرد. و یکی از تولید کنندگان اصلی ورق گالوانیزه از سال 1373 تاکنون در کشور با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته و با ظرفیت سالانه 150 هزار تن می باشد. شرکت روی اندود علاوه بر واردات ورق های رنگی و محصولات آرسلور میتال قزاقستان، با عرضه کردن محصولات فولاد مبارکه اصفهان امکان تامین سایر نیازهای مشتریان را نیز فراهم نموده است. کلیه محصولات ارائه شده به صورت شیت، کویل و انواع فرمینگ جهت مصرف در صنایع مختلف به بازار عرضه می گردد. با افزایش میزان مصرف ورق های گالوانیزه و همچنین تخصصی شدن مصارف آن ،مدیران این شرکت را برآن داشت تا با احداث کارخانه مجتمع فولادی روی اندود کاوه و توسعه آن به منظور افزایش سطح کیفی و کمی محصولات خود، گامی بزرگ در جهت تامین نیاز کشور بردارد. این مجموعه با ساخت و نصب خطوط گالوانیزه با ظرفیت سالانه 150،000 تن گالوانیزه گرم و رنگی با ظرفیت 100،000 تن در زمینی به مساحت 30،000 متر مربع در کارخانه خط تولید گالوانیزه آن به بهره برداری رسیده است.

محصولات کارخانه روی اندود کاوه

ورق روغنی کارخانه روی اندود کاوه

ورق روغنی ورق هایی هستند که با روش نورد سرد تولید می شوند. و در این فرآیند ورق های فولادی با ضخامت های بالا توسط دستگاه نورد به ضخامت های پایین تر تبدیل می شود. به دلیل استفاده از نورد سرد کیفیت ظاهری ورق ها بسیار عالی می باشد، از این رو از این نوع ورق ها بیشتر در کاربردهایی که ورق ظاهر جسم را تشکیل می دهد استفاده می شود.

ورق روغنی کارخانه روی اندود کاوه

فرم دار و ورق روغنی مجتمع فولادی روی اندود

دو مورد از مهم‌ترین تولیدات شرکت فولادی روی اندود کاوه ورق‌های روغنی و مدل‌های فرم دار هستند. در واقع ورق فرم دار این شرکت در اشکال ذوزنقه‌ای، شادولاین سفال و در دو طرح ژنوا و پالمو در بازار به فروش می‌رسد. این ورق‌ها معمولاً برای پوشش سقف شیب‌دار بخصوص در مناطق مرطوب و سر در منازل، ویلاها و سازه‌های گردشگری، سایه‌بان، پارکینگ و... استفاده می‌شود. این ورق‌ها از طرفی امکان نصب سریع و آسان، وزن کم تر نسبت به متریال‌های دیگر و ایمنی بالا را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورند.

کاربرد ورق های روغنی روی اندود

روش تولید ورق روغنی روی اندود

اسیدشویی: در این روش باید ورق سیاه با اسید شسته شود تا آلودگی ها و پولک های سطحی که باعث ایجاد یک لایه سیاه در سطح ورق شده است, پاک شوند.

روش آنیل کاری: این روش فولاد قابلیت انعطاف پذیری پیدا میکند. آنیل کاری به دو روش انجام می شود: پیوسته، بچینگ در این روش ورق ها برای در امان ماندن از اکسید شدن در معرض هوای اطراف, در ابتدا با روغن پوشانده شده و بعد توسط کوره های هوای داغ گرمادهی می شود و به شکل کویل در می آید0

روش نورد کاری: این روش مهمی در تولید ورق روغنی می باشد. اولا به خاطر انجام عملیات نورد سرد روی ورق ها، در بازار به نام ورق نورد سرد شناخته میشود و دوما تفاوت ورق روغنی با سایر ورقهای فولادی حاصل همین روش نورد سرد است. در روش نورد سرد، ورق سیاه از بین غلتکهایی عبور داده می شوند تا با عمل نیروهای فشاری و کششی، ضخامت ورق ها کاهش یافته و برای کاربرد در صنایع های مختلف خواص فیزیکی خاصی پیدا کنند. و یکی از مهمترین آنها ایجاد مقاومت بالا و یکنواخت در کل سطح ورق و ظاهری یکدست و صاف است. اما پس از انجام این روش، فولاد سختی خود را حفظ کرده است و قابلیت شکل پذیری کافی را دارا نمی باشد و باید وارد روش های بعدی شود.

روش پرداخت یا تمپررولینگ: در این روش با انجام یک نورد سرد سطحی، با دمای خیلی پایین، سطح ورق ها یکنواخت و صیقلی میشوند. 

خواص ورق روغنی روی اندود

خواص ورق روغنی روی اندود

یکی از مهمترین ویژگیهای ورق روغنی که باعث شده در صنعت اعم از ساختمان یا خودروسازی یا لوازم خانگی، استقبال خوبی از آن شود میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. قابلیت حفظ استحکام در شکل و ابعاد و عدم تغییر ساختار فیزیکی بر اثر انقباض و انبساط
  2. دارا بودن ظاهری خوب, یکنواخت و صیقلی در کل سطح ورق
  3. قابلیت رنگ پذیری بالا و در نتیجه تنوع در رنگ
  4. قابلیت تولید در سطح وسیع و ارزان و باکیفیت
  5. قابلیت مقاومت بالا در برابر فشارهای وارده

مشخصات فنی ورق روغنی روی اندود

گرید                                   ST12-ST13-ST14

ضخامت (mm)                               0.3-3.00

عرض (mm)                                   1000-1250

وزن کلاف (ton)                            1 – 7

استانداردها                                  DIN 1623-1/ EN 10130 /JIS G 3141/ ASTM A 366      

مزایای ورق روغنی روی اندود

قیمت ورق روغنی کارخانه روی اندود

قیمت ورق روغنی کارخانه روی اندود

با توجه به نوسانات بازار آهن، قیمت محصولاتی چون ورق روغنی همواره ثابت نمیباشد و دارار بالا پایین فراوانی است زیرا عواملی از جمله مواد اولیه، قیمت ارز، هزینه حمل و نقل، قیمت ورق سیاه، میزان تقاضا در بازار جهانی بر قیمت این مقطع فولادی تاثیر گذارند.
از معروف ترین کارخانه های تولید کننده ورق روغنی میتوان به کارخانه های زیر اشاره کرد: