دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ورق سیاه فولاد اکسین اهواز

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ورق سیاه فولاد اکسین اهواز

کارخانه فولاد اکسین اهواز

شرکت فولاد اکسین اهواز با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور به ثبت رسید.

کارخانه فولاد اکسین خوزستان درسال1388 با استفاده از به روز ترین تکنو... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۴
  • حسین دارابی
    ۲ سال پیش

    سلام روز بخیر برای خرید ورق اکسین باید چی کار کنم ؟

    • مدیر سایت
      ۲ سال پیش

      سلام برای خرید و اطلاع قیمت روز ورق اکسین میتونید با شماره شرکت ۰۲۱۵۴۰۷۱ تماس حاصل فرمایید

  • میرزایی
    ۲ سال پیش

    سلام قیمت های ورق اکسین داخل سایت بروزه ؟

    • مدیر سایت
      ۲ سال پیش

      سلام بله ، شما میتوانید سفارش خود را داخل سایت یا به صورت تلفنی ثبت کنید .

ارسال نظر شما

کارخانه فولاد اکسین اهواز

شرکت فولاد اکسین اهواز با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور به ثبت رسید.

کارخانه فولاد اکسین خوزستان درسال1388 با استفاده از به روز ترین تکنولوژی دنیا تولید انبوه خود را در زمینه ورق به راه انداخت.و اکنون با تولید محصولات خاص در زمینه ابعاد وخواص مورد نظری مشتری درمسیر رشدقدم برمیدارد.ظرفیت تولید کارخانه فولاد اکسین اهواز امروزه حدودا 5/1 میلیون تن در سال میباشد.عمده محصول تولیدی مهم کارخانه فولاد اکسین ورق سیاه میباشد .ضخامت های مختلف شامل : 8 / 10 / 12 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 در عرض های 2 متری میباشد.

شرکت فولاد اکسین اهواز با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، امروزه با تولید محصولات فولاد اکسین بخصوص ورق سیاه اکسین در ابعاد (ورق عریض) ، در مسیر رشد و تعالی قدم بر می دارد.

ورق سیاه کارخانه اکسین

در فرایند تولید مقاطع فولادی، یکی از مقاطعی که به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم در صنعت ساختمان سازی و صنایع گوناگون کاربرد بسیاری دارد ورق نامیده میشود. این مقطع فولادی در تولید فولاد به صورت نورد گرم و نورد سرد تولید میشود و نسبت ضخامت به دیگر ابعاد آن کمتر است. آنچه از فرایند نورد گرم بوجود می آید، در بازار آهن به ورق سیاه (hot rolled sheet) شهرت دارد.

مشخصات محصول فولاد اکسین اهواز

ورق فولاد اکسین اهواز: ورق سیاه 8 فابریک 2000 ، ورق سیاه 10 فابریک 2000 ، ورق سیاه 12 فابریک 2000 ، ورق سیاه 15 فابریک 2000 ، ورق سیاه 20 فابریک 2000 ، ورق سیاه 25 فابریک 2000 ، ورق سیاه 30 فابریک 2000 ، ورق سیاه 35 فابریک 2000 ، ورق سیاه 40 فابریک 2000 ، ورق سیاه 50 فابریک 2000

قیمت ورق سیاه اکسین اهواز

از انواع ورق های فولادی می توان به ورق های گالوانیزه، ورق های سیاه، رنگی و ورق های اسید شویی اشاره کرد. قیمت ورق سیاه اهواز به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به ویژگی ها و میزان ضخامت ورق های اکسین این نوع ورق کاربرد بسیاری در صنایع مختلف مانند کشتی سازی , لوله سازی , ساختمان سازی ، خودرو سازی و ساخت برخی قطعات ماشن آلات خاص دارد. هم چنین استانداردهای کارخانه فولاد اهواز با توجه به نوع استفاده از ورق سیاه استانداردهای متفاوتی برای تولید ورق اکسین اهواز وجود دارد.

قیمت ورق سیاه اکسین اهواز

قیمت ورق سیاه اکسین اهواز به عامل های مختلفی بستگی دارد. با توجه به ویژگی و ضخامت ورق های اکسین این نوع ورق کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد که شامل : کشتی سازی _ لوله سازی _ ساختمان سازی _ خودرو سازی و..... کارخانه فولاد اکسین اهواز تولید کننده انواع ورق سیاه در بازار است که شامل گریدهای  میباشد.St52 و St37

قیمت ورق اکسین اهواز به دلیل تقاضای زیادی که دارد تاثیر مستقیم بر بازار فولاد دارد. ورق سیاه به دلیل تولید به روش نورد گرم قیمت پایین تری نسبت به بقیه ورقها دارد .قسمتی از تولیدات کارخانه اکسین به کشورهای خارجی از جمله آلمان_ هلند_بلژیک_ عراق و ..... صادر میشود

کارخانه فولاداکسین اولین تولید کننده ورق های فولادی عریض تا 5/4 متر در خاورمیانه است.

محصولات تولیدی فولاد اکسین خوزستان

ورق اکسین در ضخامت های 5 تا 150 میل و عرض 1100 تا 4500 میل و طول های 2500 تا 24000 میلیمتر وارد بازار میشود .

 استاندارد های مهم کارخانه اکسین اهواز 

محصولات اکسین تست های آزمایشگاهی شامل کشش، خمش، ضربه و فشار را پشت سر میگذارند.

ورق ضد سایش اکسین : در دسته ورق های آلیاژی قرار گرفته و در برابر سختی و سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد. قیمت ورق های ضد سایش 5 برابر قیمت دیگر محصولات فولادی میباشد.عمده تولید کارخانه اکسین اهواز ورق های 6*2 و 12*2 میباشد .

تفاوت ورق اکسین با سایر ورق ها

اگر تا به حال هنگام خرید و فروش ورق سیاه توجه کرده باشید، مشتریان درخواست ورق سیاه کارخانه فولاد مبارکه، فولاد اکسین و فولاد کاویان را دارند، چرا که هرکدام دارای کاربرد منحصر به فردی در صنعت میباشند که با توجه به این ویژگی مشتری خرید می نماید کارخانجات تولید کننده ورق سیاه در ایران مجهز به تکنلوژی روز بوده و صفر تا صد محصول را خودشان تولید می نمایند. کارخانه فولاد مبارکه تنها کارخانه ای است که اسلب را تولید و پس از نورد به ورق تبدیل می نماید. کارخانه های فولاد خوزستان و فولاد همرزگان اسلب تولید میکنند و کارخانه های دیگر اسلب را خریداری نموده و پس از نورد به ورق تبدیل میکنند.. لازم به ذکز است بدانید فولاد مبارکه تنها کارخانه ای است که صفر تا صد تولید را انجام میدهد.کارخانه کاویان مشابه کارخانه اکسین میباشد، تفاوت کارخانه اکسین با کارخانه کاویان در عرض 2 متری ورق هایی میباشد که کارخانه اکسین تولید میکند و امکان تولید تا عرض 4.5 متری نیز وجود دارد، اما طولید در عرض های متفاوت طبق سفارش مشتری صورت میگیرد.ورق های کارخانه اکسین از با کیفیت ترین ورق ها میباشد. این کارخانه دارای محدودیت نیست و با توجه به سفارش مشتری در ابعاد مختلفی ورق تولد میکند.

تفاوت ورق اکسین با سایر ورق ها

فروش ورق اکسین اهواز 

کارخانه فولاد اکسین اهواز تولید کننده انواع ورق سیاه در بازار می باشد. از ورق های سیاه تولیدی این کارخانه می توان به ورق اکسین ST37 و ورق اکسین ST52 اشاره کرد. انواع ورق اکسین با توجه به نوع استفاده در بازار در سایز های متفاوت تولید می شود. فروش ورق اهواز نیازمند تجربه وتخصص است تا بدین وسیله مشتریان از خرید خود راضی باشند. برای خریداری ورق اهواز، ابتدا به این نکته توجه کنید که به دلیل نوسانات زیادی که در بازار آهن وجود دارد آگاهی از بروزترین و آخرین قیمت ورق سیاه الزامی است که این امکان در وب سایت ما مهیا شده است.

فروش محصولات فولاد اکسین اهواز

فروش محصولات اکسین اهواز به صورت رول و یا شیت‌های برش خورده انجام می شود. محصولات اکسین دارای ضخامت های متفاوتی هستند که پر استفاده‌ترین آنها ورق سیاه 2 میل می باشد. برای انتخاب ورق سیاه متناسب با نیازتان می توانید با تلفن های تماسی که در انتهای همین مطلب در اختیار شما قرار داده شده است، تماس حاصل فرمایید. پس از انتخاب محصول مدنظرتان و با تکمیل سفارش محموله به سرعت به آدرس شما ارسال می شود. شما می توانید قیمت ورق سیاه فولاد اکسین اهواز ، وزن ورق سیاه فولاد اکسین اهواز را در سایت آهن یکتا جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

استاندارد ورق اکسین چیست ؟

محصولات کارخانه اکسین اهواز مطابق با استانداردهای روز بین المللی تولید و عرضه می شوند. این شرکت از زمان تولید تا کنون موفق به کسب استانداردهای جهانی شده است که در ادامه می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید :

استاندارد ورق اکسین چیست ؟

نکات قبل و بعد از خرید ورق اکسین

نکات قبل از خرید ورق اکسین چیست : قبل از خرید باید در مورد ویژگی های ورق موردنظر خود و کارخانه تولیدی اطلاعات کافی کسب کنید. همچنین باید بدانید که آلیاژ و درجه کیفی موردنیاز شما چیست.
نکات بعد از خرید ورق اکسین : باید در مورد هزینه باربری و تجهیزات مناسب برای تخلیه, اطلاعات کافی داشته باشید.

کاربرد ورق سیاه اکسین اهواز

ورق سیاه در صنایع های مختلف گسترده است. یکی از کاربردهای اصلی این ورق، تهیه مواد خام برای بسیاری از محصولات صنعتی، مخازن، تولید ماشین آلات صنعتی و انواع پروفیل ها است. این ورق ها در تولید مخازن خاص، تانک و ساخت سازه ها و ماشین آلات عظیم به طور گسترده استفاده می شود. صنایع عظیمی کشتی سازی، خودرو سازی، رینگ چرخ، ساختمان سازی، تولید تجهیزات کشاورزی، ساخت صنایع سنگین فلز نیز از این ورق ها استفاده می کنند. و از دیگر کاربرد های ورق سیاه که به صورت گسترده می باشد می توان به پروژه های عظیمی مانند ساخت سوله های عظیم، مخازن عظیم ، ساخت سازه های مختلف و ساخت پتروشیمی اشاره کرد.
این ورق ها در ضخامت های مختلفی و استاندارد تولید می شوند و موارد استفاده آن در صنعت متنوع است. این دو فاکتور را نیز در انتخاب ورق باید در نظر گرفته شود. ورق سیاه ST44 برای ساخت سیلندر گاز و تانکر استفاده می شود. این ورق به نام ورق سیاه ST52 شناخته می شود و از آن برای برخی از لوله های نفتی خاص نیز استفاده می شود.

کاربرد ورق سیاه اکسین اهواز

از ورق های دیگری که در صنعت و ساختمان کاربرد زیادی دارد، ورق ST33 است که با نام ورق ST37 شناخته می شود. ورق سیاه با توجه به ضخامت هایی که دارند، به دو صورت رول یا برش خورده (شیت)در بازار عرضه می شوند. درصورتی که ضخامت ورق کمتر از 15 میلی متر باشد، به صورت رول و در صورتی که از این مقدار بالاتر باشد، به صورت برش خورده به فروش می رسد. هنگام كاربرد ورق سياه به نوع استاندارد ضخامت و ورق آن توجه داشته باشید.
این ورق‌ ها دارای آلیاژ و ضخامت های متفاوتی هستند که خواص مکانیکی متنوعی را دارا هستند. بالا بودن درصد کربن در ورقه فولادی موجب سخت تر شدن ورق سیاه می شود. به همین دلیل در صنایع مختلف دارای تقاضای زیادی و محبوبیت خاصی برای این محصول در بازار فولاد وجود دارد.

آهن استیل یکتا نماینده پخش ورق اکسین میباشد و محصولات کارخانه را در کمترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان میرساند. شما میتوانید محصولات کارخانه را با مشاوره با کارشناسان ما تهیه فرمایید. ورق سیاه کارخانه اکسین اهواز با گرید های st37 و st52 عرضه میشود. برای بهترین نتیجه لازم نیست که الزاما از گران ترین ورق استفاده کنیم. زیرا با توجه به آنالیز تولیدی، کاربرد های متفاوتی دارند.