دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

بهترین تولید کنندگان ورق استیل

بهترین تولید کنندگان ورق استیل
بهترین تولید کنندگان ورق استیل
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۴۳۶
  • تاریخ انتشار‌ : ۰۶ مهر ۱۴۰۱
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

 ورق استیل چیست ؟

ورق استیل یا بطور کلی ورق استنلس استیل، ورقی از مقاطع فلز استیل میباشد. این ورق به صورت مربع و یا مستطیل شکل، در ابعاد مختلفی تولید میشود. استیل از عناصر مهمی از جمله اهن، نیکل و کروم تشکیل شده است. تغییر میزان مواد و نوع آلیاژ استفاده شده در طراحی و تولید این محصول سبب شده است که دارای کاربرد و مزیت های مختلفی باشد. ورق استیل دارای سطحی صاف ، براق، سیقلی و ضد زنگ میباشد و بخاطر ضد زنگ بودنش کاربرد زیادی را دارا می باشد.از جمله کاربرد ورق استیلمی توان به عرصه تولید صنایع غذایی، نفتی، پتروشیمی، گاز ، خودرو سازی ، دارویی، هواپیماسازی، تجیزات پزشکی و ازمایشگاهی اشاره نمود.

ورق استیل در دو نوع شیت و رول تولید و در بازار عرضه میشود. ورق های استیل با توجه به نوع آلیاژ و کلاس های مختلفی که دارد در صنایع و زمینه های مختلف مورد مصرف واقع می شوند.  برای مثال  ورق استیل ۳۰۴ که از پر کاربرد ترین ورق های استیل میباشد، به عنوان پرفروش ترین و پرتقاضاترین ورق استنلس استیل شناخته شده است.  این ورق بدلیل نداشتن خواص غیر مغناطیسی به استیل ۳۰۴ معروف است. صاف و سیقلی، بدون زنگ زدگی و ظاهر براق از خصوصیات مهم این محصول میباشد. هم چنین بدلیل داشت قابلیت شکل پذیری و جوشکاری بالا در همه صنایع مانند غذایی و نفتی و ...کار برد بخصوصی  دارد.

انواع ورق استنلس استیل

انواع ورق های استنلس استیل

ورق استیل ۳۰۹ ضد زنگ : یکی از الیاژ مهم ورق استیل بوده که بدلیل ضد زنگ بودن و قابلیت حرارت پذیری بیشتر و مقاوت در برابر خورندگی از فروش بالایی برخوردار می باشد. این نوع ورق های استیل در ساخت مبدل های حرارتی، قطعات ساخت اگزوز، قطعات کوره، قطعات موتور هواپیما یا جت و سایر وسایل حمل و نقل کاربرد بخصوصی دارند.

ورق استیل ۳۱۰:  این ورق به خاطر داشتن نیکل و کروم در برابر حرارت مقاوم می باشد. در ساخت مشعل های نفتی، سیم جوشکاری و الکترود، در کوره های پخت سیمان و قطعات کوره از ورق استیل 310 بهره مند می شوند. این نوع ورق اسیتل بدلیل مقاومت بالا در ساخت لوله های احتراق کاربرد دارد.

ورق استیل ۳۱۶ : این ورق بیشترین کاربرد در صنایع داشته و بعد از ورق ۳۰۴ از تقاضای بالایی برخوردار می باشد. وجود عنصر مولیبدن در ورق ۳۱۶ باعث استحکام بیشتر و خواص میکانیکی در دما های بالا می شود. هم چنین  در برابر اسید ها و کلرید ها مقاوم بوده و در کل به استیل ضد اسید معروف میباشد.

ورق استیل ۴۲۰ : این ورق داری خواص مخناطیسی بوده و در محیط های آبی و اسید های ناشی از مواد غذایی مقاومت بسیاری دارد. این ورق ها در دمای بالای ۴۲۷ درجه سانتی گراد مقاومت خود را از دست میدهند و در برابر خورندگی ضعیف میشوند. این ورق در ساخت آلات جراحی، تیغ های برش،کارد، چنگال و چرخ دنده های خودرو کاربرد دارد.

ورق استیل ۴۳۰  : این ورق یکی از پر کاربرد ترین استیل ها میباشد که در ساخت وسایل خانگی از جمله ترانسفورماتور، دودکش، صنعت خودرو سازی، پنل های سقفی، ماشین لباسشویی، یخچال و ...کاربرد دارد. این ورق در برابر گاز های گوگرد و اسید نیتریک و اسید های غذایی از  مقاومت خوبی برخوردار می باشد. 

 قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل بر اساس پارامترهای مختلف از جمله نرخ دلار، نوع گرید ورق استیل، متراژ و ... محاسبه می شود. به همین منظور نمی توان مبلغ ثابتی برای قیمت ورق های استیل مشخص نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از نرخ قیمت این محصول به صورت آنلاین از پشتیبانی وب سایت ما تماس برقرار کنید. مجموعه آهن یکتا به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین فعالان در زمینه عرضه انواع آهن آلات و ورق های استیل به فعالیت مشغول می باشد. شما می توانید برای خرید انوع مختلف ورق های استیل در قیمت مقرون به صرفه از وب سایت ما اقدام کنید. همانطور که می دانید مراکز مختلفی در زمینه طراحی و عرضه انواع ورق های استیل به فعالیت پرداخته اند. هر یک از این مراکز با هدف کسب سود بیشتر، نرخ های مختلفی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند.

برای خرید ورق استیل در نرخ پایین و ارزان، می تواند مجموعه آهن یکتا را در اولویت قرار دهید. برخی از کارخانه های تولیدی ورق استیل از تکنولوژی پیشرفته و بالایی بهره مند می شود. در این راستا می توان انواع ورق های استیل با کاربرد و کیفیت متنوعی را مشاهده نمود. ورق استیل به عنوان یکی از محصولات فولادی، دارای خواص مکانیکی متفاوتی می باشد. این محصول، بر پایه آهن تولید شده که فلز استفاده شده در تولید آن، فلز خالص استیل است. ورق های استیل موجود در بازار اغلب از کشورهای هند، تایوان، آفریقای جنوبی، چین و ... وارد می شود.

خواص انواع ورق های استیل

خواص انواع ورق های استیل

با توجه به اینکه ورق استیل از ویژگی ها و مزیت های بسیاری برخوردار می باشد، روز به روز شاهد افزایش تولید و فروش آن در بازار هستیم. از جمله مهمترین خواص و ویژگی های ورق های استیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابل بازیافت: قابل بازیافت بودن ورق استیل سبب محبوبیت آن نسبت به دیگر محصولات مشابه شده است. این ورق ها به صورت 100 درصد قابل بازیافت هستند و می توان گفت حدود 80 درصد از تولید ورق های استیل به روش بازیافت انجام می شود.
  • بالا بودن میزان سختی: میزان کربن استفاده شده در تولید این محصولات، سبب افزایش استحکام آنها شده است. به گونه ای می توان گفت هرچقدر میزان کربن در تولید ورق های استیل بیشتر باشد، میزان سختی آنها نیز بیشتر خواهد شد.
  • ضد زنگ: کروم یکی از مهمترین مواد تشکیل دهنده ورق های استیل می باشد. زمانی که کروم با اکسیژن ترکیب می شود، لایه ای از اکسید کروم تشکیل شده و این امر سبب می شود که ورق اسیتل از پوسیدگی در امان باشد.

فروش ورق استیل

میزان خرید و فروش ورق استیل با توجه به حجم استفاده از این ورق ها در صنایع مختلف، بسیار زیاد می باشد. با توجه به نوع عناصر استفاده شده در طراحی هر یک از انواع ورق های استیل، می توان کاربرد متقاوتی را از این محصول مشاهده کرد. فروش ورق های استیل امروزه به عنوان پرکاربردترین محصولات در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. ورق های استیل نسبت به دیگر محصولات مشابه هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. به همین منظور شاهد افزایش تقاضا و افزایش واردات ورق های استیل می باشیم. ورق استیل در ایران تولید نمی شود و به همین منظور برای تامین آن از دیگر کشوهای اروپایی و آمریکایی وارد می گردد. در حال حاضر مهمترین تامین کنندگان ورق های استیل کشورهای چین، تایوان و آفریقای جنوبی می باشد.

قطعا یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ورق استیل، کشور چین می باشد. چین همزمان بزرگترین تولیدکنندگان و مصرف کننده ورق های استیل و فولاد است. میزان صادرات ورق های استیل در کشور چین به حد بسیار بالایی رسیده است به گونه ای که می توان گفت منبع اصلی برای تامین ورق های اصلی به شمار می رود. شرکت آهن یکتا به عنوان بهترین عرضه کننده انواع ورق استیل، در اولویت انتخاب اغلب مخاطبان و خریداران واقع می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین اقدام نموده و از وب سایت ما انواع مدل ها و طرح های ورق استیل را تهیه کنید.

بهترین تولید کننده های ورق استیل کدامند؟

ساخت و تولید ورق استیل به صورت کاملا اتفاقی انجام شد. پس از مشاهده مزیت ها و ویژگی های بی نظیر این محصول شاهد افزایش سرعت تولید و عرضه آن در سراسر نقاط جهان شدیم. به گونه ای که استیل در زندگی انسان به یکی از پرکاربردترین و پرتقاضاترین لوازم شناخته شد. مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکننده بودن این محصول سبب فروش بالای آن بوده است. در حال حاضر نیز علاوه بر کیفیت بالا از نظر دنیای دکوراسیون و دیزاین به یکی از بهترین آیتم های انتخابی تبدیل شده است. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم امروزه بیشتر واردات ورق استیل از کشورهای آفریقا، چین و تایوان انجام می شود. در ادامه به برخی از تولیدکنندگان معروف ورق استیل خواهیم پرداخت:

سگال از آفریقای جنوبی: خدمت فعالیت این شرکت به 28 سال قبل برمیگردد. ورق های رنگی، ورق های گالوانیزه و ورق های نورد سرد و گرم از محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

یامتاس از ترکیه: شرکت یامتاس بیش از نیم قرن فعالیت خود در زمینه صنعت فولاد آغاز کرده است. به جرات می توان گفت یامتاس یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید و طراحی انواع ورق های استیل می باشد.

تزکان از ترکیه: این شرکت از سال 1982 به فعالیت شروع کرده و یکی از پیشتازان در تولید فولاد و ورق استیل می باشد. امروزه این کمپانی توانسته است ظرفیت تولید محصولات خود را به دو برابر برساند. از جدیدترین روش ها در خط تولید این شرکت می توان به گالوانیزه سنزیمیر اشاره نمود.

فولاد نام کین از ویتنام: این برند بیشتر در حوزه تولید ورق گالوانیزه و ورق رنگی به فعالیت مشغول می باشد. این کمپانی مجهز به آخرین تکنولوژی و ماشین آلات بوده و باکیفیت ترین محصولات را عرضه می کنند.

جستجو مطالب و خبر ها