دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

بهترین کارخانه های تولید کننده پروفیل

بهترین کارخانه های تولید کننده پروفیل
بهترین کارخانه های تولید کننده پروفیل
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۲۱۷۸
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۰ آبان ۱۴۰۰
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

قوطی پروفیل چیست؟

قوطی پروفیل یک مقطع فولادی تو خالی با سطح مقطع مربع و مستطیل شکل میباشد، تنوع در ابعاد سایز و اشکال این مقطع فولادی باعث میشود تا مصرف کننده بتواند بسته به کار خود انتخاب بهتری داشته باشد اما چه بهتر که مصرف کنندگان زمینه کار خود را با مشوران آهن یکتا درمیان بگذارند تا با اطمینان خاطر محصول خود را با سایز و ابعاد مناسب، بهترین کیفیت و کمترین قیمت با خیالی آسوده خریداری کنند.

کاربرد پروفیل

پروفیل از مصالحی است که در صنعت ساختمان سازی و ماشین سازی کاربرد بسیاری دارد.
پروفیل شامل دو نوع ساختمانی و صنعتی میباشد که پروفیل ساختماتی در ساخت درب و پنجره و پروفیل صنعتی در ساخت خودرو کاربرد دارد.

بهترین کارخانه های تولید کننده پروفیل

کارخانه های تولیدی پروفیل در ایران مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند. در این میان اگر شما بهترین کارخانه های تولید قوطی پروفیل را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت به شما معرفی میکنیم.

کارخانه پروفیل فولادی اصفهان تولید کننده محصولات متنوع فولادی در ایران

شرکت پروفیل فولادی اصفهان با داشتن بیش از 35 سال تجربه در تولید و عرضه پروفیل های فولادی در شهر اصفهان سهم بسزایی را داشته است. مجموعه کارخانه های این شرکت تولیدی در منطقه صنعتی درچه، مبارکه و اشترجان واقع شده است. این شرکت به عنوان یک واحد بزرگ تولیدی تاکنون توانسته بیش از 130 نوع محصول متنوع فلزی را تهیه و به بازار مصرفی عرضه نماید از جمله محصولات این شرکت می توان به انواع چارچوب فلزی، ناودانی، لوله، نبشی، تسمه، زهوار، کرومیت، پروفیل درب و پنجره، قوطی، کرکره، نوار برشی، ورق شیت، آبرو، پروفیل Z، تجهیزات گالوانیزه و سپری آهنی اشاره کرد.

از افتخارات این شرکت می توان به عضویت آن در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در سال 1394، عنوان واحد نمونه صنعتی در سال 1394، نشان بین المللی طلای کیفیت BID پاریس در سال 2014 و ثبت اختراع تیر فولادی با جان سینوسی در IUI سوئیس اشاره نمود. از سوی دیگر این شرکت ریاست سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل را از سال 1391 تاکنون را برعهده داشته و موفق به اخذ لوح سپاس از خانه صنعت و معدن استان در سال 1391 گردیده است.

این شرکت در سالهای 1388 تا 1390 به عنوان واحد نمونه استانی، واحد نمونه کشوری، تولید کننده نمونه و صادر کننده برجسته شناخته شده است. در سال 1386 این شرکت به عنوان نخبه صنعت و معدن و کارفرمای نمونه استان شناخته شد و دارای لوح سپاس از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و کانون مدیران ماشین ساز می باشد.

این شرکت از نظر جغرافیایی سهولت در دسترسی و ارسال بار به اقصی نقاط کشور را داشته و در مرکزیت ترانزیت داخلی کشور قرار گرفته است. مدیر عامل این واحد تولیدی آقای قاسمعلی جباری است. این شرکت در سایه همت مدیران با تجربه و تلاش کارکنان و مهندسان فنی و خلاق خود توانسته سبد متنوع محصولات خود را علاوه بر بازار داخلی به بازار های بین المللی نیز صادر نماید.

معرفی محصولات و تولیدات شرکت پروفیل فولادی اصفهان

سبد محصولات شرکت پروفیل فولادی اصفهان بسیار متنوع بوده و در انواع چهارچوب فلزی، نبشی، تسمه، لوله، ناودانی، کرکره، کرومیت، زهوار، نوار برشی، ورق شیت، پروفیل درب و پنجره، قوطی، سپری آهنی، تجهیزات گالوانیزه، زد و آبرو می باشد.

جهت مشاهده قیمت پروفیل اصفهان کلبک کنید.

کارخانه تهران شرق

شرکت نورد لوله و پروفیل تهران‌شرق در تاریخ ۳۱/۴/۱۳۸۰ در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی و هم‌چنین ساخت اسکلتهای سنگین فلزی پیش‌ساخته با مسئولیت محدود ثبت گردید و در ادامه با تغییراتی که در سطح مدیریت و سهامداران شرکت در سال ۱۳۸۶ ایجاد گردید، شرکت فوق ضمن تغییر از مسئولیت محدود به سهامی خاص با مدیریت آقای محمود صابری، در زمینی به مساحت ۱۶۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۸۰۰۰ مترمربع سالن‌های تولید و انبار و با ظرفیت ۳۰ هزارتن در سال شروع به فعالیت نمود و طی مدت کوتاهی با اضافه نمودن خطوط تولید، ظرفیت تولید کارخانه به ۲۲۰ هزارتن انواع لوله از قطر ۰٫۵ الی ۵ اینچ و با ضخامت ۱ تا ۵ میلیمتر ارتقاء یافت در سال ۱۳۹۰ با توجه به رضایتمندی مشتریان و استقبال صنایع داخلی از تولیدات این شرکت و هم‌چنین دستیابی به بازارهای صادراتی ، طرح توسعه کارخانه کلید خورد و همزمان با آماده سازی ۳۲ هزار مترمربع سالن‌های تولید و انبار در زمینی به مساحت ۵۳هزار مترمربع در شهرک صنعتی عباس آباد نسبت به خرید و نصب خطوط تولیدی پیشرفته به منظور ارتقاء ظرفیت تولید تا ۷۰۰ هزارتن انواع لوله‌های صنعتی، ساختمانی، آب و گاز شهری و هم‌چنین قوطی های صنعتی و ساختمانی تا سایز ۱۶۰×۱۶۰ میلیمتر و تا ضخامت ۸ میلیمتر اقدام نمود فاز اول طرح توسعه در بهمن‌ماه ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید و فاز بعدی نیز با راه‌اندازی خط ۲۴ اینچ به منظور تولید محصولات متنوع از ضخامت ۸ تا ۲۰ میلیمتر در سال ۹۴ به بهره‌برداری خواهد رسید که به امید به پروردگار متعال با تحقق این مهم، هدف اصلی این گروه بزرگ صنعتی که همانا تولیدات صادرات محور با برند تهران‌شرق و میامی فولاد شرق می‌باشد محقق گردیده و توسعه بازار در کشورهای آسیای میانه، عراق وافغانستان صورت پذیرد شایان ذکر می‌باشد به منظور حفظ ظرفیت پیش از طرح توسعه، در سال ۱۳۹۳شرکت نورد لوله و پروفیل میامی فولاد شرق تاسیس و با اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، در مکان قبلی شرکت نورد لوله و پروفیل تهران‌شرق واقع در منطقه صنعتی خاتون‌آباد پاکدشت، در حال تولید می‌ باشد.

محصولات کارخانه تهران شرق

  • پروفیل درب و پنجره
  • پروفیل مربعی
  • پروفیل مستطیلی
  • لوله
  • مقاطع باز

کارخانه پروفیل صدرا

شرکت صدرا پروفیل تهران در سال 1381 به منظور تولید لوله و پروفیل درز جوش فولادی تاسیس گردید. محصولات شرکت صدرا پروفیل تهران شامل لوله های صنعتی پروفیل های درب و پنجره، قوطی های مربع و مستطیل و چهار چوبی، نبشی، زد و مفتول نورد شده می باشد. این شرکت در سال 1389 به منظور افزایش و تنوع تولید و کسب رضایت مشتریان و عرضه محصولات به بازارهای خارجی اقدام به نصب و راه اندازی خطوط جدید نمود که در نتیجه ظرفیت تولید سالانه خود را به 180000 تن ارتقا داد.

کارخانه کیان پرشیا

شرکت کیان پرشیا فعالیت خود را از سال 1380 در زمینی به مساحت یازده هکتار، واقع در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران با هدف تولید انواع لوله‌­های قطور فولادی اسپیرال و درز مستقیم و مقاطع پروفیل فولادی جهت مصارف آب، نفت و گاز و صنعت ساختمان آغاز نموده است. لوله­‌های فولادی اسپیرال و قطور درز مستقیم شرکت کیان پرشیا دارای استاندارد تولید و کیفیت AWWA C200 آمریکا از شرکت MOODY انگلستان بوده و همچنین این شرکت دارای گواهی­نامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت کیفیت و نیز گواهی ISO/TS 29001:2010 در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی می­‌باشد. این شرکت با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته، توان تولید سالیانه 120 هزار تن انواع لوله­ فولادی اسپیرال در اقطار 400 تا 2500 میلی­متر (16 – 100 INCH) و همچنین ظرفیت تولید سالیانه 60 هزار تن انواع لوله­ فولادی در اقطار 200 تا 350 میلی­متر (8 – 14 INCH) و تولید سالیانه 120 هزار تن انواع لوله و پروفیل فولادی در اقطار 3/8 – 3 INCH را داراست.

دست آورد های شرکت کیان پرشیا

شرکت کیان پرشیا مفتخر به تولید ده­‌ها هزار تن (حدود 250 کیلومتر) لوله­ قطور اسپیرال مورد نیاز پروژه­های عظیم آبرسانی کشور در اقطار 24 تا 80 اینچ و تولید صدها هزار تن انواع دیگر محصولات فولادی بوده و همچنین لازم به ذکر است که، تولیدات این شرکت به کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، عراق و دیگر کشورهای منطقه صادر شده و در پروژه­‌های عمرانی این کشورها به کار رفته است. از پروژه‌­های انجام شده توسط این شرکت می­‌توان به تولید خطوط آبرسانی برای شرکت­‌های آب منطقه­‌ای؛ تهران، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، یزد، مازندران، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه، مرکزی اشاره کرد. این شرکت در پروژه­‌های مذکور با شرکت­‌های مشاور: مهاب قدس، تهران بوستن، خزر آب، توان آب و غیره؛ همکاری نموده و رضایت­مندی آنان را فراهم نموده است. در سایت آهن یکتا قیمت پروفیل کارخانه کیان پرشیا قابل مشاهده میباشد.

شرکت پروفیل صابری

شرکت نورد لوله و پروفیل صابری، یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید مقاطع فولادی است که در سال ۱۳۸۷ و با ظرفیت تولید نیم میلیون تن انواع مقاطع لوله و پروفیل‌ فولادی در سال، در شهرک صنعتی عباس‌آباد واقع در شرق تهران و در زمینی به متراژ حدودی ۳۱ هزار متر مربع تاسیس شد. شرکت پروفیل صابری با تولید انواع محصولات با کیفیت، متنوع و نزدیک به استاندارد‌های بین‌المللی، علاوه بر رفع نیاز‌های بازار داخلی، در بازار لوله و پروفیل‌ فولادی کشور‌های خارجی نیز فعالیت مناسبی داشته‌ و توانسته است سهم خود را در این بازا‌ر‌ها افزایش دهد. حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این کارخانه مشغول به کارند که نشان از فعالیت مناسب این مجموعه در زمینه اشتغالزایی می‌باشد.

محصولات شرکت پروفیل صابری

همانطور که اشاره کردیم محصولات شرکت پروفیل صابری از تنوع و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و توانسته است رضایت مشتریان را به دست بیاورد. از مهم‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع لوله
  • چارچوب‌ها
  • پروفیل‌های مربعی
  • پروفیل‌های مستطیلی
  • پروفیل‌ها در و پنجره
  • پروفیل‌های طرح دار

این کارخانه علاوه بر تولید محصولات اشاره شده، خدماتی مانند برشکاری و خم انواع ورق‌های فولادی را نیر انجام می‌دهد و همچنین قادر به تولید محصولات با ابعاد خاص و با توجه درخواست مشتری نیز می‌باشد. محصولات شرکت نورد لوله و پروفیل صابری در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی،‌ پل سازی، در و پنجره فولادی، سازه‌های فلزی، آب و فاضلاب، نفت و پتروشیمی، خودروسازی، مبلمان خانگی و شهری و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده واقع می‌شوند.

خط تولید شرکت نورد لوله و پروفیل صابری

محصولات ارائه شده توسط شرکت نورد لوله و پروفیل صابری، به روش نورد سرد و درز جوش به شیوه القایی تولید می‌شوند. خطوط برش ورق‌های این کارخانه نیز به صورت روزانه، توانایی برش حدود ۲۵۰ تن ورق فولادی و تبدیل آن به نوار‌های مخصوص را دارند. شیوه جوش این کارخانه بدین صورت است که لبه لوله‌های فرم‌گیری شده به یکدیگر نزدیک می‌شوند، سپس لبه‌های ورق فولادی ذوب شده، از درگاه جوش عبور می‌کند و توسط ماشین‌آلات و تجهیزات مخصوص، جوش خورده و به یکدیگر متصل می‌گردند. در نهایت لوله و پروفیل های تولید شده، به وسیله اره اتوماتیک در متراژ مشخص بریده می‌شوند و پس از دسته‌بندی در بازار عرضه می‌شوند.

جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس(سهامی خاص) در سال 1361 با مساحتی حدود 10 هکتار تأسیس و فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولیدکننده مصنوعات صنعتی از جمله لوله، قوطی و پروفیل در منطقه آغاز کرد. شرکت جهان پروفیل پارس با بیش از ربع قرن تجربه و مهارت در تولید مصنوعات فولادی، مصنوعات صنعتی و ساختمانی و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، کادر مهندسی و فنی با‌‌تجربه و نیز تأمین مواد اولیه مرغوب از شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان و سایر تولیدکنندگان معتبر خارجی، توسعه کمی و کیفی خود را ادامه می‌دهد. طرح توسعه این شرکت با گسترش خطوط لوله‌های ERW از 8 تا 56 اینچ جهت کاربردهای نفتی و گازی و با کیفیت استانداردهای جهانی نیز در دست انجام است. خطوط تولیدی این شرکت با ظرفیت اسمی بیش از 476000 تن در سال، علاوه بر تأمین بخش عمده نیاز داخلی، زمینه ساز صادرات به کشورهای منطقه نیز شده است که این میزان تولید در راستای طرح توسعه‌ای در سال جاری، تا دو برابر نیز افزایش خواهد یافت. کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، پرسنل مجرب و متخصص، احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم‌ترین نقاط برجسته شرکت جهان پروفیل پارس است. همچنین پذیرش سفارش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در تولید، این مجموعه را از سایر مجموعه های تولیدی مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیازهای بازار داخلی و خارجی باشد.

کارخانه کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان یکی از برترین تولیدکننده لوله و پروفیل در ایران می باشد که در سال 1370 فعالیت تولیدی خود را در تهران آغاز نموده است.

تولیدات این شرکت با ظرفیت 350000 تن در سال شامل لوله های سیاه و سفید آب، لوله های صنعتی، لوله های گاز، گاردریل، پروفیل های مربع و مستطیل و پروفیل درب و پنجره می باشد که جهت تولید این محصولات در کارخانه کیهان از آخرین تکنولوژی جوش القائی فرکانس بالا و گالوانیزه با میکرون بالا زیر نظر متخصصان با تجربه بهره برده می شود و محصولات پس از کنترل دقیق کیفیت از کارخانه خارج می گردند.

پیش از خرید پروفیل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سعی کنید از بهترین کیفیت پروفیل خریداری کنید، زیرا این محصول قرار است در صنایع تولیدی و … به کار گرفته شود و اگر در ابتدا با پرداخت هزینه‌ای کمتر اقدام به خرید پروفیل بی کیفیت کنید در آینده به علت تولید محصولات بد و بدون مشتری، زیان زیادی خواهید دید. بهترین راه برای خرید بهترین پروفیل با کیفیت، مراجعه به فروشگاه‌های فروش پروفیل باسابقه‌ای می‌باشد که با داشتن تجربه خوب و درخشان در این زمینه خیال شما را از بابت کیفیت پروفیل‌ها آسوده می‌کنند.

قیمت قوطی پروفیل

قیمت پروفیل با توجه به عوامل مختلفی از جمله حمل و نقل، نوسانات بازار ارز، میزان عرضه و تقاضا، جنس، ضخامت ، برند و قیمت ورق فولادی، روش تولید، وزن و ابعاد پروفیل و ... دچار نوسان می‌شود. امروزه با توجه به تنوع این محصول و کاربرد بسیار زیاد آن در صنایع مختلف، انتخاب و خرید پروفیل مناسب برای اغلب مشتریان امری دشوار است.

شرکت آهن استیل یکتا به عنوان مرجع قیمت پروفیل و تامین کننده معتبر و مطمئن این محصول در انواع مختلف از جمله پروفیل زد، پروفیل آبرو، پروفیل درب و پنجره و ... مورد نیاز مصارف شخصی و صنایع در بازار آهن می‌باشد. در وب سایت شرکت آهن استیل یکتا می‌توانید محصولات فولادی از جمله پروفیل تهران شرق را با بهترین قیمت خریداری کنید.

کارشناسان و متخصصین این مجموعه همواره در تلاشند که علاوه بر ارائه انواع متنوع پروفیل با بالاترین کیفیت‌ برای مصرف‌کنندگان در بازارآهن، آخرین و جدیدترین قیمت قوطی پروفیل را با توجه به نوسانات بازار در سایت آهن استیل یکتا منتشر ‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت مشاوره رایگان، کارشناسان ما در مجموعه آهن استیل یکتا با شماره 54071-021 آماده پاسخگویی به شما می‌باشند.