دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

میلگرد برنجی چیست و چه ویژگی دارد ؟

میلگرد برنجی چیست و چه ویژگی دارد ؟
میلگرد برنجی چیست و چه ویژگی دارد ؟
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۲۰۵۸
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

میلگرد برنجی


میلگرد برنجی نامی آشنا در حوزه آهن آلات برای همه ماست .
همانطور که از نام آن پیداست جنس این نوع میلگرد از برنج است. برنج خود آلیاژی است که از ترکیب مس و روی ساخته شده است.
میلگرد برنجی دارای مشخصه هایی از قبیل اسحکام بالا، سختی زیاد و رسانایی است که موجب شده در بین استفاده کنندگان ، محبوبیت ویژه ای داشته باشد.
یکی از کاربردهای این نوع میلگرد ، استفاده برای مبدل های حرارتی است. البته استفاده های دیگری نیز در مواردی چون چرخ دنده ها، بست ها، بخش های مهندسی خودرو ، صنایع لوستر سازی و دیگر موارد اسنچنینی دارد.
از دیگر موارد استفاده آن میتوان استفاده بعنوان مواد مصرف شونده در جوشکاری با اشعه اکسی استیلن را نام برد.

قیمت میلگرد برنجی


شما میتوانید در جداول درج شده در بخش قیمت میلگرد برنجی در سایت آهن یکتا ، قیمت انواع میلگرد برنجی با مشخصه های مختلف را مشاهده نموده و در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره جهت خرید از کارشناسان فروش دارید با شماره های درج شده در بخش تماس با ما با کارشناسان و مشاوران آهن یکتا در ارتباط باشید.


ویژگی های انواع میلگرد برنجی


رنگ فلز برنج به کار برده شده در این نوع میلگرد، به طلایی میزند و به همین دلیل برای استفاده در انواع دکوراسیون بسیار مناسب است.
در جاهایی کاربرد دارد که اصطکاک کم باشد مانند استفاده در مغزی قفل ها در ساخت سازهای موسیقی مورد استفاده قرار میگیرد مقاومت بسیاری در برابر کدر شدن دارد و شفافیت خود را براحتی از دست نمیدهد. خاصیت میکروب کشی دارد و علت آن مس به کار برده شده در آن است.

جستجو مطالب و خبر ها