دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ناودانی ایرانی فولاد نصر آذربایجان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ناودانی ایرانی فولاد نصر آذربایجان

کارخانه فولاد نصر آذربایجان

مجموع کارخانه فولاد نصر آذربایجان تولیدکننده سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی درسال می باشند. همچنان خطوط ذوب آهن و ریخته گری این مجموعه با ظرفیت 5۰۰ هزار تن در سال مشغول به فعالیت هستند. شرکت فولاد نصر در زمینی به مساحت ۸۳ هزار متر مربع از سال 1۳۹۲ تا کنون به تولید انواع مقاطع فولادی م... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

کارخانه فولاد نصر آذربایجان

مجموع کارخانه فولاد نصر آذربایجان تولیدکننده سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی درسال می باشند. همچنان خطوط ذوب آهن و ریخته گری این مجموعه با ظرفیت 5۰۰ هزار تن در سال مشغول به فعالیت هستند. شرکت فولاد نصر در زمینی به مساحت ۸۳ هزار متر مربع از سال 1۳۹۲ تا کنون به تولید انواع مقاطع فولادی مشغول می باشد. نخستین فاز این کارخانه ذوب و نورد تیرآهن های سنگین بوده و در حال حاضر ۴5۰ نفر نیرو انسانی به صورت مستقیم و 5 هزار نفر غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند.

محصولات کارخانه فولاد نصر

ناودانی کارخانه فولاد نصر

ناودانی از قطعات پرکاربرد در ساختمان سازی می باشد که دارای مقاومت زیاد ، حجم کم ، مقاومت بالا در مقابل ضربات، امکان نصب سریع در سازه ها، طول عمر بالا و همین طور کاهش وزن کلی اسکلت فلزی در پروژه های مختلف ساخت ساز به عنوان قاب و پایه مورد استفاده قرار میگیرند .ناودانی های تولیدی در شرکت نصر آذربایجان از نورد گرم فولاد در دو وزن سنگین و سبک تولید می گردد. مواد اولیه ناودانیU  شکل شمش فولادی st37 و st52می باشند. این محصولات دارای دو بال با سطوح های خارجی و داخل عمود بوده و در ساخت مصالح ساختمانی و دکل های برق کاربرد ویژه ای دارند.

∗مهم ترین ویژگی ناودانی قدرت و ثبات آن نسبت به وزنش می باشد.∗

ناودانی کارخانه فولاد نصر

دسته بندی ناودانی بر اساس مواد سازنده

یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت ناودانی جنس آن‌هاست. ناودانی‌ از لحاظ جنس به اشکال های متفاوتی مانند آلومینیوم، گالوانیزه و استنلس استیل تقسیم می‌شود.

ناودانی های آهنی به دو نوع مشبک و ساده تقسیم می شوند که نوع ساده آن نیز دو نوع ساختمانی و صنعتی دارند.

قیمت ناودانی کارخانه فولاد نصر

کاربرد ناودانی

 مشخصات ابعاد و وزن ناودانی

ردیف

سایز

ضخامت (میلی‌متر)

وزن ناودانی (کیلوگرم)

1

6

6

5

2

6.5

5.5

7

3

8

6

8.6

4

10

6

10.6

5

12

7

13.5

6

14

7

16

7

16

7.5

19

8

18

8

22

9

20

8.5

25.3

10

22

9

29.4

 

قیمت ناودانی

قیمت ناودانی ها مانند تمامی قطعات فولادی تحت تاثیر قیمت فولاد و ارز قرار می گیرند. همچنین قیمت ناودانی بستگی به کیفیت مواد اولیه، نوع استانداردساخت، روش تولید و وزن و ابعاد آنها نیز متفاوت است.

* هنگام خرید ناودانی به خصوصیات فنی و جنس دقت نمایید تا ناودانی های مناسب با پروژه خود را انتخاب کنید.*