دسته بندی محصولات
برندها

قیمت ناودانی ایرانی کارخانه ناب تبریز

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
ناودانی ایرانی کارخانه ناب تبریز

کانال ناودانی کارخانه ناب تبریز چیست؟

مانند سایر فولاد های توخالی، کانال ناودانی کارخانه ناب تبریز از ورق فولادی به شکل های C یا U نورد می شود. از یک سطح پهن و دو فلنج در کناره ها تشکیل شده است. فلنج ها می توانند موازی یا مخروطی باشند. کانال های ناودانی فولادی به طور گسترده در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود. مقاطع کانال های ناودانی... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

کانال ناودانی کارخانه ناب تبریز چیست؟

مانند سایر فولاد های توخالی، کانال ناودانی کارخانه ناب تبریز از ورق فولادی به شکل های C یا U نورد می شود. از یک سطح پهن و دو فلنج در کناره ها تشکیل شده است. فلنج ها می توانند موازی یا مخروطی باشند. کانال های ناودانی فولادی به طور گسترده در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود. مقاطع کانال های ناودانی فولادی عمدتاً در بازارهای ساختمانی صنعتی، تجاری و معماری استفاده می شود. کانال های ناودانی فولادی می تواند چراغ ها، ابزارهای تولیدی یا سایر موارد را حمایت کند.

استفاده از کانال های ناودانی کارخانه ناب تبریز با فولاد ضد زنگ در بسیاری از صنایع بطور زیادی رایج شده است. زیرا آنها در اندازه ها، درجه ها، طول ها و قیمت های مختلف در دسترس هستند. قابلیت ها و گستره محصولات کارخانه ناب تبریز نقش بسزایی در افزایش این بازار دارد. کانال های ناودانی فولادی ضد زنگ پاسخی به هر نوع طراحی و ساخت مورد نیاز برای محیط های خورنده یا خشن هستند. موارد استفاده از این کانال های ناودانی فولادی شامل سکوها، حمایت کننده های پایه های ساختمان ها، ریل ها، تابلو های راهنما و موارد دیگر است. 

ناودانی کارخانه ناب تبریز

ناودانی کارخانه ناب تبریز دارای فولادی سبک تر و تا حدودی انعطاف پذیرتر است، اما در شرایط خاص تمایل به خم شدن دارد ولی عکس العمل پیچشی کمتری ارائه می دهد. فولاد صاف سفتی بهتری را نسبت به آهن شکل داده شده ارائه می دهد. همچنین زمانی که به صورت طولی استفاده می شود کمی قوی تر از آهن متمرکز استفاده شده با همان ضخامت است. ناودانی کارخانه ناب تبریز تامین کننده فولاد و فلز مورد اعتماد شما است. یک شرکت تامین کننده با خدمات کامل است که نیازهای شما را درک می کند. موجودی محصولات فولادی ما شامل طیف گسترده‌ای از شکل‌های فولادی و انتخاب گسترده‌ای از آلیاژها است. 

ویژگی های ناودانی ناب تبریز

ویژگی ها در ناودانی کارخانه ناب تبریز

در پایه و تکیه گاه برای نرده ها، گوشه های ساختمان و دیوارها استفاده می شود. همانطور قاب یا مواد اولیه قاب برای ماشین آلات ساختمانی و همچنین در اجزای تزئینی برای سازه های سبک مانند قاب کانال سقف کاذب و در لبه های محافظ برای دیوار های جدا کننده قابل استفاده است.

مزایا و معایب

مزایای زیادی برای استفاده از ناودانی کارخانه ناب تبریز ضد زنگ برای پروژه شما وجود دارد. فولاد ضد زنگ از نظر زیبایی شناسی مطلوبی است و دارای خواص کاربردی بسیاری است. این ویژگی ها عبارتند از: مقاومت در برابر خوردگی، شکل پذیری و دوام بالا، کیفیت سطح تمیز و صاف، مقاومت بالا در دمای بالا و پایین، دارای عمر طولانی و هزینه بسیار مناسبی هستند. در صورت استفاده از این ناودانی فولادی سازه‌های شما را بادوام‌تر خواهد شد. هزینه‌های جانبی سازه‌های کربنی را حذف می‌کنید و سازه فولادی ضد زنگ عمر بسیار طولانی خواهد داشت.  اجازه دهید شرکت ما ناودانی کارخانه ناب تبریز با استفاده از کانال های ناودانی فولادی ضد زنگ در زیباسازی و صرفه جویی در هزینه ها شما را همراهی کند، تا بتوانید طراحی های مقرون به صرفه ای در سازه داشته باشید.

مزایا و معایب ناودانی

از معایب ناودانی ناب تبریز می توان به نکات زیر اشاره نمود که هر کدام با راه حل هایی پیشنهاد می شوند: عمدتاً سه نوع راه چاره برای کدگذاری با شرایط مختلف وجود دارد. رنگ سیاه یا بدون استفاده از مواد ضد زنگ اغلب استفاده نمی شود، زیرا فولاد به راحتی بدون هیچ گونه لایه محافظ زنگ می زند. استفاده از گالوانیزه در بسیاری از موارد رایج است زیرا پوشش روی در برابر خوردگی محیطی و آب و هوایی مقاومت می کند، در حالی که استفاده از مواد پلیمری به عنوان محافظ و عایق بهتر عمل می کند. شما می توانید هر نوع را با توجه به پروژه خود انتخاب کنید.

ابعاد ، اندازه ، ضخامت ، قیمت

محصولات تولید شده در شرکت ما دارای گواهینامه ISO 9001 می باشند. در صورت سفارش در حجم بالا تخفیف خوبی در قیمت ها خواهید گرفت. همچنین هر اندازه و ابعادی که مد نظر شما باشد در کارخانه تولید و برش داده خواهد شد. در نهایت وقتی سفارش آماده تحویل شد محصول در محل مورد نظر شما تخلیه خواهد شد. ناودانی کارخانه ناب تبریز تعداد سفارش کانال های ناودانی فولادی ASTM با هر اندازه تولید می کند. قیمت ناودانی بر اساس کیلوگرم در هر متر می باشد. به این دلیل قیمت با توجه به آلیاژ بکار رفته متفاوت می باشد. بطور متوسط زمانی که 8 سانتی متر اندازه داشته باشد و طول آن 6 متر باشد قیمت واحد آن 17200 تومان است. ولی با اندازه و ابعاد مختلف قیمت های متفاوتی بر حسب سفارش شما دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

ناودانی کارخانه ناب تبریز یک محصول همه کاره است که در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شود. قسمت داخلی آن به شکل C با پشتی صاف و دو ورق فولادی در طرفین دارد که ناودانی را تشکیل داده اند. انواع مختلف ناودانی با توجه به اینکه در ضخامت های مختلفی تولید می شود در این صورت فاصله داخلی کانال کم می شود و فاصله بیرونی ناودانی زیاد می شود. ساختار آن را مانند قوطی های  فولادی مستطیل شکل سفت تر و محکم تر  می کنند. انواع مختلف ناودانی دارای دهانه ها یا سوراخ هایی برای اهداف پیچ و مهره ای هستند و دیگر مدل های آن ممکن است برای افزایش بیشتر استحکام، یک برآمدگی جزئی به انتهای آن اضافه کنند. ضخامت و اندازه آن نیز سفارشی است و از 8 سانتی متر شروع می شود تا 16 سانتی متر می رسد.

برنامه های کاربردی کانال ناودانی کارخانه ناب تبریز در فولاد نورد گرم و نورد سرد ASTM A1008

ناودانی کارخانه ناب تبریز با فولاد نورد گرم در انواع مختلفی از کاربردهای صنایع استفاده می شود، از جمله: ساخت عمومی، ساخت، تعمیرات، قاب ها، کفی تریلر ها، سیستم های سقف کاذب، پشتیبانی سازه ها. کانال ناودانی U نورد سرد که به نام کانال ناودانی نورد سرد (CRC) نیز شناخته می شود که خاصیت های قوی،  استحکام و سختی بیشتری را ارائه می دهد که فولاد نورد گرم فاقد آن است. محصولات کانال فولادی ASTM A1008 نورد سرد برای این کاربردها بکار می رود: مهاربندی سازه، پل سازی، طرح قاب بندی را پشتیبانی می کند.