دسته بندی محصولات
برندها

قیمت هاش سبک و سنگین سایز 20

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
هاش سبک و سنگین سایز 20

 

تیر آهن سبک وسنگین سایز 20 : 

تیم تحقیقاتی و بازرگانی شرکت آهن استیل یکتا  ، در این مقاله قصد دارد شما کاربران گرامی را با مفهوم تیرآهن هاش و انواع آن آشنا کند. و همچنین اطلاعات ارزشمند دیگری نیز به شما ارایه خواهد داد.همراه ما باشید: تیرآهن هاش در واقع یکی از مصالح مهم ساختمانی می باشد . که معمولاً در قسمت ا... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

 

تیر آهن سبک وسنگین سایز 20 : 

تیم تحقیقاتی و بازرگانی شرکت آهن استیل یکتا  ، در این مقاله قصد دارد شما کاربران گرامی را با مفهوم تیرآهن هاش و انواع آن آشنا کند. و همچنین اطلاعات ارزشمند دیگری نیز به شما ارایه خواهد داد.همراه ما باشید: تیرآهن هاش در واقع یکی از مصالح مهم ساختمانی می باشد . که معمولاً در قسمت اسکلت های فلزی ساختمان سازی استفاده می شود . نقش بسیار مهمی هم در ساختمان سازی ایفا می‌کند. زیرا اسکلت اصلی ساختمان ها را این تیرآهن های هاش تشکیل می‌دهند، و البته که این نوع تیرآهن در فعالیت های عمرانی نیز نقش پر رنگی ایفا میکند .

مزیت استفاده ازتیرآهن هاش در ساختمان سازی:

تیرآهن هاش در واقع یکی از مهمترین المان هایی می باشد که در ساختمان سازی مورد اهمیت می‌باشد . در واقع وظیفه اصلی را در بین سازه ها در ساختمان سازی ایفا می‌کند . چرا که تمام حرکاتی که یک ساختمان درمقابله رانش زمین و یا حرکات زمین عمل می‌کند. و در مقابل این حرکات مقاومت می‌کنند تا ساختمان از بین نروند در واقع بر اساس همین تیرآهن هاش می باشد که بسیاری از تیرآهن هایی که در ساختمان ها برای مقاومت در برابر زلزله قرار داده میشود. براساس همین تیرآهن هاش میباشد این تیر آهن ها نقش بسیار مهمی را در ساختمان سازی ایفا می‌کند. این تیرآهن هاش بر اساس استانداردهای مهندسی های عمران در واقعی یک سازه با ارتفاع بسیار زیاد می باشد. که برای نگه داریم در این وزن ساختمان ساخته شده است.