دسته بندی محصولات
برندها

قیمت هاش سبک و سنگین کارخانه ذوب آهن اصفهان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
هاش سبک و سنگین کارخانه ذوب آهن اصفهان

هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان چیست؟

هاش ذوب آهن اصفهان نام خود را به این دلیل گرفته است که در سطح مقطع خود مانند H بزرگ به نظر می رسد.

وزن تیرآهن H اغلب بسیار سنگین‌تر از تیرآهن I است، به این معنی که می‌تواند بار بیشتری را تحمل کند. تیرآهن H دارای ضخامت بالایی است این ضخامت دلیل قوی بودن این تیرها است. ت... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان چیست؟

هاش ذوب آهن اصفهان نام خود را به این دلیل گرفته است که در سطح مقطع خود مانند H بزرگ به نظر می رسد.

وزن تیرآهن H اغلب بسیار سنگین‌تر از تیرآهن I است، به این معنی که می‌تواند بار بیشتری را تحمل کند. تیرآهن H دارای ضخامت بالایی است این ضخامت دلیل قوی بودن این تیرها است. تیرآهن  H با هر اندازه، ضخامت و ارتفاعی بنا به درخواست مشتری می تواند تولید شود. تیرآهن H را می توان از 6 متر تا 12 متر تولید کرد. تیرهای H دارای فلنج های بالا و پایین هستند که بیشتر از فلنج های تیرهای I از طرفین بیرون می آیند. تیرآهن H شبیه یک تکه فلز به نظر می رسد اما دارای یک اریب است که در آن سه قطعه فلز به هم جوش داده شده اند.

تیر هاش چیست؟

تیر هاش ذوب آهن اصفهان همانطور که از نام آن پیداست تیرچه فولادی نورد شده با مقطع به شکل حرف بزرگ H است. یکی از رایج ترین و پرکاربردترین مصالح سازه های فولادی است که در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. به دلیل خواص مکانیکی برتر و سبک بودن وزن نسبت به استحکام، برای ساختمان های پیش ساخته، پل‌ها و سکوها استفاده می شود. به علاوه آنها دارای عرض های پهنی هستند که معمولا در پروژه های ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

تیر هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان نام خود را به این دلیل گرفته است که بر روی سطح مقطع خود مانند H بزرگ به نظر می رسد و فلنج های عریض تری دارد. تیرهای H که اغلب به عنوان تیرهای WF یا فلنج عریض نیز شناخته می‌شوند، در ساخت پل ها، ساختمان‌ها، جرثقیل‌ها، تریلرهای کامیون و در بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می‌شوند. بسیار مهم است که بدانید ظرفیت بار پروژه شما چقدر است. دانستن عمق مقطع و وزن در هر متر مربع یک عنصر ضروری هنگام اطلاع از قیمت هر نوع از این تیرها است. تیرهای پهن در اندازه‌ها، طول‌ها و وزن در هر متر مربع متفاوت هستند.

تیر هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان در ساخت پل، تعمیر و ساخت و ساز بزرگراه های سنگین، سکوهای دریایی و سایر کاربرد های سبک و سنگین استفاده می شود. تیرها بخش مهمی از نحوه ساخت هستند. چه در حال ساخت یک ساختمان باشید یا هر پروژه ای، شرکت ذوب آهن اصفهان می تواند نیاز شما را برآورده کنند. هدف اصلی ما درک نیازهای کسب و کار، پروژه و بودجه شما است تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ویژگی های تیرآهن هاش اصفهان

تیر هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان معمولاً در ساخت ساختمان‌ها و همچنین تریلرها و پل‌های بزرگ و غیره استفاده می‌شود. تیرهای H به دلیل شکل مقطع کمی متفاوت، تار مرکزی ضخیم تر و فلنج های پهن تر، می تواند بارهای بزرگتری را نسبت به تیرهای I تحمل کنند. در حالی که هر دو در سازه‌های باربر سودمند هستند، به دلیل اینکه تیرهای H می‌توانند در هر طولی که مشتری درخواست کند تولید شوند برای پروژه‌های بزرگ‌تر قابل اعتمادتر هستند.

پروفیل فولادی تیرآهن چیست؟

سری پروفیل های فولادی HEA یا هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان طیف وسیعی از عناصر ساختاری فولادی با فلنج های داخلی و ابعاد موازی مطابق با EN 10365 را نشان می دهد. مقاومت محصول توسط EN 10034: 1993 تعریف شده است. پروفیل های فولادی سری HEA و تیرهای فولادی ضد زنگ را می توان به وسیله جوشکاری یا پیچ و مهره به یکدیگر متصل کرده، سپس نورد گرم یا اکسترود کرد. تیرهای فولادی ضد زنگ فلنج پهن نه تنها در تجارت و صنعت، بلکه در ساخت ماشین آلات و تجهیزات نیز استفاده می شوند. ویژگی استفاده از پروفیل های تیرآهن هاش دارای انعطاف پذیری بالا در ترکیب و ساخت سریع و کم هزینه (با امکان پیش ساخته در تولید فولاد) می باشد. پروفیل های فولاد ضد زنگ HEA بیشتر از ضایعات ساخته می شوند و پس از استفاده قابل بازیافت هستند، بنابراین منابع جدید حفظ می شود.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به پروفایل‌های هاش بیندازیم آنها به دلیل سبک بودن و اشغال نکردن فضای زیاد، از استقبال زیادی برخوردارند. این پروفیل ها که مقاومت تحمل بار بالایی دارند، جایگاه ویژه ای را در نواحی صنعتی، سکو های دریایی و صنعت خودرو به دست آورده اند. این پروفیل ها برای بازیافت نیز مناسب هستند.

مزایا و معایب

مناطق استفاده از هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان بسیار رایج است. پروفیل های هاش با مقاومت و دوام در سازه های فولادی مورد استقبال معماران و طراحان سازه قرار گرفته اند و بیشتر ترجیح داده می شوند. پروفیل های HEA از نظر دوام و استحکام قوی هستند که در کشور ما تقاضای زیادی برای این پروفیل ها وجود دارد. زیرا ایران کشوری است که در منطقه زلزله خیز واقع شده است. به همین دلیل پروفیل های HEA که برای صنعت ساخت و ساز ضروری شده اند، در سازه های فولادی، پل ها و ساختمان های فولادی و مراکز خرید استفاده می شوند. از پروفیل های HEA که برای افزایش دوام سازه های بتن مسلح استفاده می شود، برای تقویت ستون های ساختمان نیز استفاده می شود.

پروفیل های هاش که در صنعت خودروسازی و تولید موتور نیز کاربرد دارند در به حداقل رساندن میزان آسیب در هنگام خوردگی و برخورد نقش دارند. علاوه بر این هزینه های متحمل شده پس از حادثه نیز به حداقل می رسد. پروفیل های HEA که با سبکی، وزن خود را نیز کاهش می دهند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

اندازه ، ابعاد ، ضخامت ، قیمت

برای اطلاع از ویژگی های فنی هاش کارخانه ذوب آهن اصفهان، این فلزات با توجه به اندازه آنها HEA100، HEA200، HEA300 و غیره هستند که فرمت نامیده می شود. HEA100 در جدول دارای ابعاد و اندازه پایین تری است. این پروفیل ها که دارای عرض 96 میلی متر هستند دارای ضخامت 8 میلی متر با ارتفاع 100 میلی متر و وزن 16.7 کیلوگرم در هر متر هستند.

HEA600 بزرگترین تولید این نوع پروفیل است. برای اطلاع از ابعاد این پروفیل، با عرض 300 میلی متر، ارتفاع 590 میلی متر، ضخامت 13 میلی متر و وزن 178 کیلوگرم در هر متر جلب توجه می کند. حتی تولید HEA1000 طبق درخواست های خاص نیز قابل تولید است. پروفیل های هاش که به راحتی با جوش قابل اتصال هستند، مقاومت بالایی در برابر خمش و پیچش دارند.