دسته بندی محصولات
برندها

قیمت نبشی فولاد نصر آذربایجان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
نبشی فولاد نصر آذربایجان

نبشی کارخانه فولاد نصر آذربایجان

کارخانه فولاد نصر آذربایجان یکی از مهمترین و بزرگترین واحدهای تولید فولاد در کشور می‌باشد. این کارخانه با بهره گیری از خط تولید پیشرفته (آلمانی-ایتالیایی) و نیز نظارت نزدیک کارشناسان و مهندسان اروپایی، از بدو پیدایش خود از سال هزارو سیصدوهشتادوهفت تا امروز استراتژی مشخصی را به عنوا... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

نبشی کارخانه فولاد نصر آذربایجان

کارخانه فولاد نصر آذربایجان یکی از مهمترین و بزرگترین واحدهای تولید فولاد در کشور می‌باشد. این کارخانه با بهره گیری از خط تولید پیشرفته (آلمانی-ایتالیایی) و نیز نظارت نزدیک کارشناسان و مهندسان اروپایی، از بدو پیدایش خود از سال هزارو سیصدوهشتادوهفت تا امروز استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته اند، تامین مقاطع فولادی با کیفیت بالا جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع مختلف کشور، هم جهت با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی صورت می پذیرد.
فولاد نصر آذربایجان دارای بخش‌های مختلفی چون خط تولید نبشی، ناودانی، تیرآهن، میلگرد و ... است و همینطور واحد ذوب آهن نیز به زودی به مجموعه فولاد نصر آذربایجان اضافه خواهد شد.

ابعاد موجود نبشی در این کارخانه 

جنس نبشی فولاد نصر

نبشی معمولا به صورت شاخه هایی از جنس آهن یا همان  st37 ، گالوانیزه ، آلومینیوم و استیل تولید می شود و در موارد خاص یا به سفارش مشتریان می توان از هر فلزی نیز  این محصول را تولید کرد.

ابعاد نبشی فولاد نصر

نبشی معولا بیشتر به صورت شاخه های شش متری تولید شده و در صنعت ساختمانی به شکل قطعه های کوچک برشکاری شده با نام نبشی لقمه یا نبشی تودلی نیز استفاده می شود و این نبشی های کوچک که غالبا از نبشی سایزهای  8 یا 10 تولید می شوند برای اتصال ستون ها به صفحه ستون ها به کار برده می شوند.

 نرمی یا سفتی نبشی

در استفاده های مختلف از نبشی همانند نوردکاری نبشی ، سوراخ کاری یا خم و برشکاری نبشی معمولا این سوال پیش می آید که نبشی های که می خواهم خریداری کنم نرم یا سفت هستند ؟ جواب این سوال به جز آنالیز شیمیایی این محصول جواب منطقی دیگری نخواهد داشت چون کارخانه های سازنده فلزات همیشه از یک ماده خام ثابت برای تولید نبشی استفاده نمی کنند. ممکن است برای مثال نبشی کارخانه نصر آذربایجان در خرید اردیبهشت نرم بوده و محصول این کارخانه در خرید بهمن ماه سفت باشد !

کاربرد نبشی فولاد نصر

کاربرد این محصول در اتصال و تقویت ستون ها در ساختمان گرفته تا ساخت راه سازی و پل و ساخت دکل های نیروگاهی برای ساخت اتوموبیل و شاسی کامیون ها و اتوبوس ها برای ساخت نمای سازه های شیبدار و نمای هلالی ویلا و سردری برای اتصال جان و بال تیرآهن به ستون ها و هزاران کاربرد صنعتی و ساختمانی دیگر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نبشی و یا اطلاع از قیمت نبشی و یا خرید نبشی می توانید با شرکت آهن استیل یکتا تماس بگیرید