دسته بندی محصولات
برندها

قیمت نبشی کارخانه ناب تبریز

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
نبشی کارخانه ناب تبریز

نبشی کارخانه ناب تبریز

پروفیل های نبشی کارخانه ناب تبریز با توجه به تنوع در مناطق زیادی استفاده می شود. در عین حال می توان گفت که انواع نبشی ها با توجه به نوع آلیاژ استفاده شده در تولید با یکدیگر تفاوت دارند. پروفیل های L با آلیاژ موادی مانند آلومینیوم، گالوانیزه، فولاد ضد زنگ یا آهن تهیه می شود. بسته به مناطق استفاده،... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

نبشی کارخانه ناب تبریز

پروفیل های نبشی کارخانه ناب تبریز با توجه به تنوع در مناطق زیادی استفاده می شود. در عین حال می توان گفت که انواع نبشی ها با توجه به نوع آلیاژ استفاده شده در تولید با یکدیگر تفاوت دارند. پروفیل های L با آلیاژ موادی مانند آلومینیوم، گالوانیزه، فولاد ضد زنگ یا آهن تهیه می شود. بسته به مناطق استفاده، این مواد ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشند. بر این اساس پروفیل های نبشی کاملا فولادی و استیل در زمینه های مختلفی از جمله ساخت و ساز ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع متریال استفاده شده در ساخت نبشی کارخانه ناب تبریز و زمینه ی مورد استفاده از این نبشی ها نوع آلیاژ استفاده شده را تعیین می کند و نبشی تولید می شود. در این مرحله متناسب با متراژ، وزن آهن نبشی تولید می شود و ضخامت متریال مربوط به محل مورد استفاده آن بستگی دارد. نبشی های زاویه دار باعث تقویت سیستم اسکلت بندی می شوند. با توجه به نوع خود در ماشین آلات و محوطه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. نبشی آلومینیومی، نوع دیگری از آهن نبشی هستند، که عموماً در مواقعی که نیاز به سازه سبک باشد، استفاده می‌شوند. می توان گفت استفاده از پروفیل نبشی آلومینیومی در مناطق سبک تر و ساده تر مورد استفاده قرار می گیرد، با این حال باید از نظر ساختار و اندازه مواد استفاده شده باید دارای کیفیت مطلوبی باشد.

قیمت نبشی کارخانه ناب تبریز

ابعاد ، ضخامت ، اندازه ، قیمت

انواع مختلفی از پروفیل های نبشی کارخانه ناب تبریز وجود دارد. ابعاد و کیفیت پروفیل های نبشی روی قیمت آنها تاثیر می گذارد و آنها را از همدیگر متمایز می کند. در حالی که کیفیت و ساختار مواد در تولید پروفیل نبشی است که مستقیماً بر قیمت تأثیر می گذارد. می توان انواع زوایای مختلف را در کنار کیفیت موادی که در آن تولید می شود مشاهده کرد.  شما می توانید از شرکت کارخانه ناب تبریز نبشی های خود به عنوان برند و بهترین مدل انتخاب کنید. بسته به گزینه های موجود می توانید محصول مورد نیاز  خود را سفارش دهید.

قیمت آهن نبشی فلزی : پروفیل های نبشی کارخانه ناب تبریز با توجه به موادی که از آن ساخته شده اند، کیفیت مواد، منطقه مورد استفاده و ابعاد مورد نیاز، دارای قیمت های متفاوتی هستند. در اینجا شرکت کارخانه ناب تبریز که مواد بسیار باکیفیت و قیمت بسیار مناسب را ارائه می دهد پیشتاز است. این شرکت مدت هاست در این زمینه فعالیت می کند. آنها با حفظ رضایت مشتری در پیش زمینه، بهترین خدمات را به مردم ارائه می کنند. برای بیان قیمت مثال، می توان گفت که یک پروفیل نبشی به ابعاد 40×40×4 میلی متر تقریباً 120هزار تومان است. با این حال دقیق ترین اطلاعات قیمت را می توان با مراجعه به سایت شرکت و تماس با ما دریافت کنید. 

ویژگی های نبشی کارخانه ناب تبریز

ویژگی ها در آهن نبشی و مناطق استفاده

نبشی کارخانه ناب تبریز قطعه مهمی است که L شکل است. این محصول که امکان اتصال تیر آهن ها را در سازه های مختلف فراهم می کند از فولاد ضد زنگ تولید می شود. با این حال، برای اهداف بسیاری در بخش های مختلف استفاده می شود. این نبشی که با جوشکاری اتصال دو ورق را فراهم می کند و از شکسته شدن این اتصال جلوگیری می کند. ساختاری بادوام و آسان برای استفاده دارد. به این ترتیب امکان تنظیم ابعاد توسط خودتان وجود دارد. ماندگاری اینگونه پروفیل ها و استفاده از آنها در هر زمان برای طولانی مدت مزایای بسیاری دارد. اگرچه به عنوان قطعات کوچک آهن دیده می شود، اما جایگاه مهمی در سیستم های اسکلتی دارد.

مزایا و معایب نبشی

مزایا و معایب نبشی ناب تبریز

آهن نبشی کارخانه ناب تبریز در کشور ما تولید می شود و قیمت محصولات کاملا مناسب است. سهم زیادی از احداث کارخانجات در شهرک های صنعتی، ساختمان های مسکونی و در تولید دستگاه های بزرگ الکترونیکی را شرکت ما به خود اختصاص می دهد. افزایش طول دو ورق با اتصال آنها به یکدیگر یک فرآیند بسیار مهم است. بنابراین عملیات جوشکاری باید با دقت و ظرافت انجام پذیرد. پروفیل های نبشی‌ که در این عملیات می‌توانند دو ورق را در بال های خود جای دهند، ضد زنگ طراحی شده‌اند تا طولانی‌مدت استفاده شوند و مشکلی ایجاد نکنند.  برای اینکه در این عملیات دچار مشکل نشوید و به درست ترین شکل به محصولات مورد نظر خود برسید باید انتخاب درستی داشته باشید.

زمانی که قرار است نبشی ساخته شود، باید از مواد با کیفیتی استفاده کرد که تولید آن توسط یک برند خوب شناخته شده است.  از آنجایی که پروفیل ها از آهن ساخته شده اند، در محیط های مرطوب زنگ می زنند. برای محیط هایی که ممکن است این اتفاق بیفتد، استفاده از از مواد عایق در برابر رطوبت ضروری است. ممکن است در ناحیه ای ورق های استفاده شده دچار خوردگی شده باشد. در چنین مواردی، ورق برداشته شده و با یک ورق جدید جایگزین می شود. اگر این عملیات انجام نشود باید این مناطق را با مواد ضد زنگ و عایق بپوشانید سپس این نواحی را گچ کاری کرده سپس از لایه اول گچکاری باید منتظر بمانید تا لایه اصلی گچ اعمال شود و به نوعی ضد خوردگی ایجاد شود.