دسته بندی محصولات
اخبار و مقالات

ورق اکسین چیست و چه کاربردی دارد؟

ورق اکسین چیست و چه کاربردی دارد؟
ورق اکسین چیست و چه کاربردی دارد؟
آهن استیل یکتا
  • تعداد بازدید : ۱۴۹۶
  • تاریخ انتشار‌ : ۱۷ شهریور ۱۴۰۰
  • نوشته شده توسط : تیم آهن یکتا

کارخانه فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره تامین صنایع نیازمند به ورق های عریض فولادی و عملیات حرارتی همچون نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع دریایی و ماشین سازی و رفع نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور به ثبت رسید. شرکت فولاد اکسین خوزستان با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، امروزه با تولید محصولات فولاد اکسین بخصوص ورق سیاه اکسین در ابعاد (ورق عریض) ، در مسیر رشد و تعالی قدم بر می دارد.

در حال حاضر این شرکت در کیلومتر 10 جاده اهواز واقع شده است و تحت مدیریت مهندس آسیابان در حال فعالیت است. شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری, شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و گروه صنعتی فولاد ایران از سهامداران اصلی شرکت فولاد اکسین محسوب می شوند.

این کارخانه در سال 1390 از مرز تولید 300 هزار تن و در سال 1391 از مرز تولید 600 هزار تن در سال فراتر رفت. همچنین با تاسیس کوره های مخصوص عملیات حرارتی این شرکت توانست در سال 1392 از مرز تولید 650 هزار تن عبور کند. در سال 1393 نیز میزان تولید ماهانه شرکت اکسین اهواز از 83.000 تن عبور کرد و هم اکنون میزان ظرفیت تولیدی سالیانه این شرکت بیش از 1 میلیون تن است.

نشانی کارخانه فولاد اکسین خوزستان

اهواز - کیلومتر 10 جاده بندر امام خمینی

تاریخ تاسیس فولاد اکسین خوزستان

شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 1388 تاسیس گردید.

ظرفیت تولید فولاد اکسین خوزستان

ظرفیت تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال 1.05 میلیون تن میباشد.

محصولات فولاد اکسین خوزستان

ورق سیاه

مشخصات محصول فولاد اکسین خوزستان

ورق سیاه فولاد اکسین خوزستان: ورق سیاه 8 فابریک 2000 ، ورق سیاه 10 فابریک 2000 ، ورق سیاه 12 فابریک 2000 ، ورق سیاه 15 فابریک 2000 ، ورق سیاه 20 فابریک 2000 ، ورق سیاه 25 فابریک 2000 ، ورق سیاه 30 فابریک 2000 ، ورق سیاه 35 فابریک 2000 ، ورق سیاه 40 فابریک 2000 ، ورق سیاه 45 فابریک 2000، ورق سیاه 50 فابریک 2000 

  • ورق اکسین 34CrMo4 : این نوع ورق های اکسین به دلیل استحکام بالایی که دارند اغلب در صنعت خودرو سازی به کار می روند. این ورق ها دارای کربن کم, مقدار اندکی کروم, مولبیدن و نیکل هستند. این نوع ورق های اکسین کیفیت بسیار بالا و قابلیت جوشکاری خوبی دارند.
  • ورق اکسین A517 Grade B : این نوع ورق های اکسین هم دارای استحکام بالایی هستند و اغلب در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این نوع ورق ها برای استفاده در مخازن تحت فشار و دیگ های بخار مناسب هستند.
  • ورق اکسین A283-Grade c : اگر می خواهید بدانید ویژگی های این نوع ورق اکسین چیست باید ذکر کنیم که این ورق های فولادی دارای درصد کمی کربن هستند و به دلیل کیفیت ساختاری بالایی که دارند معمولا برای کاربردهای عمومی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ورق اکسین A516-Grade 70 : این نوع ورق های اکسین که از انواع فولاد کربنی هستند اغلب برای ساخت مخزن های تحت فشار و در دماهای متوسط و پایین تر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ورق اکسین API5L-X65 : این نوع ورق های اکسین که با عنوان لوله ایزو 3183 L450 هم شناخته می شوند در صنعت لوله سازی و برای انتقال موادی مانند روغن و گاز به کار می روند.
  • ورق اکسین A573 Grade 70 : این نوع ورق ها هم اغلب برای ساخت مخازن تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ورق اکسین API5L-X60 : درنهایت ورق اکسین API5L-X60 قرار دارد که در صنعت لوله سازی به کار می رود.

قیمت ورق سیاه اهواز

از انواع ورق های فولادی می توان به ورق های گالوانیزه، ورق های سیاه، رنگی و ورق های اسید شویی اشاره کرد. قیمت ورق سیاه اهواز به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به ویژگی ها و میزان ضخامت ورق های اکسین این نوع ورق کاربرد بسیاری در صنایع مختلف مانند کشتی سازی , لوله سازی , ساختمان سازی ، خودرو سازی و ساخت برخی قطعات ماشن آلات خاص دارد. هم چنین استانداردهای کارخانه فولاد اهواز با توجه به نوع استفاده از ورق سیاه استانداردهای متفاوتی برای تولید ورق اکسین اهواز وجود دارد.

قیمت ورق اکسین

ورق اکسین یکی از محصولات قابل عرضه در فروشگاه آهن آلات می باشد. برای آگاهی از قیمت ورق اکسین می بایست به دنبال جدید ترین و بروز ترین قیمت باشید. قیمت هایی که در وب سایت شهرآهن موجود می باشد، بصورت روزانه بروزرسانی می شود و آخرین قیمت نشان دهنده بروزترین قیمت می باشد.

فروش ورق اهواز

کارخانه فولاد اکسین اهواز تولید کننده انواع ورق سیاه در بازار می باشد. از ورق های سیاه تولیدی این کارخانه می توان به ورق اکسین ST37 و ورق اکسین ST 52 اشاره کرد. انواع ورق اکسین با توجه به نوع استفاده در بازار در سایز های متفاوت تولید می شود. فروش ورق اهواز نیازمند تجربه وتخصص است تا بدین وسیله مشتریان از خرید خود راضی باشند. برای خریداری ورق اهواز، ابتدا به این نکته توجه کنید که به دلیل نوسانات زیادی که در بازار آهن وجود دارد آگاهی از بروزترین و آخرین قیمت ورق سیاه الزامی است که این امکان در وب سایت ما مهیا شده است.

قیمت ورق اکسین اهواز

قیمت ورق اکسین به دلیل تقاضای زیادی که دارد، تاثیر مستقیمی بر بازار فولاد می گذارد. ورق سیاه به دلیل تولید به روش نورد گرم، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر انواع ورق دارد. همین موضوع باعث می‌شود ورق سیاه برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا انتخابی ایدئال باشد با تقاضای بالای آن در بازار فولاد مواجه شویم. از دیگر تولید کنندگان ورق اکسین می توان به کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین، ورق کاویان، نورد لوله اهواز، گیلان، قطعات و روس اشاه کرد.

فروش محصولات فولاد اکسین خوزستان

فروش محصولات اکسین خوزستان به صورت رول و یا شیت‌های برش خورده انجام می شود. محصولات اکسین دارای ضخامت های متفاوتی هستند که پر استفاده‌ترین آنها ورق سیاه 2 میل می باشد. برای انتخاب ورق سیاه متناسب با نیازتان می توانید با تلفن های تماسی که در انتهای همین پاراگراف در اختیار شما قرار داده شده است، تماس حاصل فرمایید. پس از انتخاب محصول مدنظرتان و با تکمیل سفارش محموله به سرعت به آدرس شما ارسال می شود. شما می توانید قیمت ورق سیاه فولاد اکسین خوزستان ، وزن ورق سیاه فولاد اکسین خوزستان را در سایت آهن یکتا جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید .

021_54071

کاربرد استفاده از ورق اکسین

اگر کنجکاو هستید بدانید کاربرد ورق اکسین چیست باید بگوییم که این ورق ها در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساخت و ساز, کشتی سازی, لوله سازی, خودرو سازی, ساخت تجهیزات مورد نیاز مخزن های فشار و… کاربرد دارند. کارخانه فولاد اکسین ورق سیاه را در دو نوع تولید می کند : ورق st37 و st52. این دو ورق کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید :

ویژگی ها و کاربردهای ورق اکسین st37 : این نوع فولاد که با استفاده از ورق سیاه اکسین تولید می شود, از فولادهایی است که در ترکیب آن درصد کربن کمتری به کار رفته است و اغلب با نام فولاد نرمه نیز شناخته می شود. این نوع ورق ها معمولا برای ساخت پروفیل های ساختمانی به کار می روند و در کل در صنعت ساختمان سازی کاربردهای گسترده ای دارند.

ویژگی ها و کاربردهای ورق اکسین st52 : این نوع ورق های فولادی که به خاطر مقاومت بالای خود معروف هستند, در ترکیب خود آلیاژهای کمی دارند. برای مثال در ترکیب اغلب این نوع ورق های فولادی مقادیر کمی مس, نیکل و منگنز همراه با فولاد و کربن وجود دارد. درواقع به دلیل وجود همین آلیاژهای اندک است که مقاومت این ورق های فولادی افزایش پیدا کرده است. انجام عملیات جوشکاری بر روی این نوع ورق های اکسین خیلی ساده است و به همین دلیل هم در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارند.

استاندارد ورق اکسین چیست ؟

محصولات کارخانه اکسین اهواز مطابق با استانداردهای روز بین المللی تولید و عرضه می شوند. این شرکت از زمان تولید تا کنون موفق به کسب استانداردهای جهانی شده است که در ادامه می توانید برخی از آنها را مشاهده کنید :

  • استاندارد ایزو 9001:2008 مربوط به مدیریت کیفیت
  • استاندارد ایزو 1400:2001 مربوط به مدیریت زیست محیطی
  • استاندارد ایزو 100: 2007 مربوط به استاندارد مدیریت کیفیت, رضایتمندی مشتری, راهنمایی هایی جهت اصول رفتاری سازمان
  • استاندارد ایزو 1800:2007 مربوط به مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
  • استاندارد ایزو 10002:2004 مربوط به استاندارد مدیریت کیفیت, رضایتمندی مشتری, راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها

نکات قبل و بعد از خرید ورق اکسین

نکات قبل از خرید ورق اکسین چیست : قبل از خرید باید در مورد ویژگی های ورق موردنظر خود و کارخانه تولیدی اطلاعات کافی کسب کنید. همچنین باید بدانید که آلیاژ و درجه کیفی موردنیاز شما چیست.
نکات بعد از خرید ورق اکسین : باید در مورد هزینه باربری و تجهیزات مناسب برای تخلیه, اطلاعات کافی داشته باشید.

 

جستجو مطالب و خبر ها