دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه امیرکبیر خزر

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه امیرکبیر خزر

میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر

استفاده از فولاد خورده شده برای میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر کاملاً معمول است. با این حال، ضروری است که اطمینان حاصل شود که این به طور کامل در بتن تعبیه شده است. به طوری که تماس مستقیم با تأثیرات محیطی مانند هوا یا آب کاملاً رد شود. اگر میلگرد در معرض خوردگی بیشتر قرار گیرد، انبساط فولاد زنگ زده می تواند بتن... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر

استفاده از فولاد خورده شده برای میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر کاملاً معمول است. با این حال، ضروری است که اطمینان حاصل شود که این به طور کامل در بتن تعبیه شده است. به طوری که تماس مستقیم با تأثیرات محیطی مانند هوا یا آب کاملاً رد شود. اگر میلگرد در معرض خوردگی بیشتر قرار گیرد، انبساط فولاد زنگ زده می تواند بتن را ترک کند. با قرار دادن کامل فولاد زنگ زده در بتن، محیط قلیایی سنگ سیمانی موجود در بتن از فولاد در برابر خوردگی بیشتر محافظت می کند. شاتکریت (به عنوان مثال در روش جدید تونل زنی اتریش) و لنگرها در ساخت تونل و ژئوتکستایل های مختلف در کارهای خاکی، در شیب های لغزنده یا برای حفاظت از محیط زیست استفاده می شود.

میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر باعث کاهش ایجاد ترک در گچ می شود که به ویژه در سیستم های کامپوزیت عایق حرارتی اهمیت دارد. اگر می خواهید یک راه پله، یک دیوار، یک سقف بسازید. به طور خلاصه، در یک سازه ساخته شده از بتن مسلح، باید دقیقاً بدانید که چنین ساخت و سازی چگونه باید انجام گیرد. پس باید بدانید چگونه نیروها در آنجا عمل می کنند و چقدر قوی هستند. با ترکیب مناسب بتن و فولاد، برنامه ریز باید اطمینان حاصل کند که نیروها در تعادل باقی می مانند و در صورت امکان حتی در صورت وقوع حوادث غیرمعمول مانند: زلزله نیز در تعادل باقی می ماند. ممکن است کسی به این فکر بیفتد که فولاد را به طور مساوی در بتن توزیع کند، همه چیز درست می شود. از جهاتی شاید بله، اما فولاد گران است و هیچ سازنده ای نمی خواهد بیش از حد لازم برای آن هزینه بپردازد.

میلگرد کارخانه امیرکبیر

اندازه ، ابعاد ، ضخامت ، قیمت

میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر مسطح به طور کلی در طول های 6-12 متر طبق استانداردها تولید می شود. در صورت استفاده در فضای خصوصی با تعیین شخص یا شرکت سازنده می توان این طول را تا 20 متر افزایش داد. در این زمینه، صنعت ساختمان همیشه از تیغه های فولادی ضد زنگ استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که سازه ها عمر طولانی دارند و کیفیت زندگی را افزایش می دهند. اگر به میلگردهای طولانی تری نیاز باشد، میلگردها به یکدیگر اضافه می شوند. میلگردها را می توان با کوپلینگ یا جوشکاری به یکدیگر اضافه کرد. با این حال، اتصالات لپ از نظر سهولت کاربرد و صرفه جویی بیشتر ترجیح داده می شود. حیاتی ترین فرآیند در کاربرد اتصالات لبه، تعیین طول لپ است. قیمت در تمامی میلگردها متفاوت است. برای اطلاع از قیمت بهتر است به وبسایت ما مراجعه نمایید. یا با ما تماس بگیرید.

طول گیره برای تعیین طول همپوشانی استفاده می شود. در TS500 طول Overlay Lo با معادله زیر محاسبه می شود.

L0=α*Lb

α=1+0.5*r در اینجا، r نسبت میلگرد اضافه شده در همان بخش به کل میلگرد است. برای اعضای کششی کل مقطع، α=1.8 در نظر گرفته می شود. قیمت میلگرد کارخانه ما با توجه به نوع آن متفاوت است. اما می توانید اطمینان حاصل نمایید که قیمت کارخانه ما خیلی مقرون به صرفه تر برای شما خواهد بود.

قیمت میلگرد امیرکبیر خزر

ویژگی های میلگرد امیرکبیر خزر

میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر خم شده به شکل حرف U را سنجاق سر می نامند. دلایل مختلفی وجود دارد که تقویت کننده به شکل سنجاق مو (u-شکل) در می آید. یکی از آنها این است که میلگرد بلند استاندارد 12 متری را می توان راحت تر حمل کرد. هدف دیگر حل استاتیکی است. به عنوان مثال، استفاده از سنجاق سر در کنسول ها (بالکن و غیره) به جای استفاده از تقویت کننده های پایین تر و تقویت کننده های بالایی ممکن است راه حل کارآمد تری را ارائه دهد. تغییر شکل و تقویت‌کننده فولاد آهنی که معمولاً به آن میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر نیز می‌گویند، برای تقویت سازه‌های بتنی و بنایی، تقویت و نگه‌داشتن بتن استفاده می‌شود. اغلب با یک سطح طرح دار (معمولاً به عنوان میله تغییر شکل داده شده توصیف می شود) برای ایجاد پیوند بهتر با بتن ریخته شده در اطراف آن تشکیل می شود.

هیچ الگوی تغییر شکل رسمی وجود ندارد، اما فاصله، تعداد و ارتفاع علائم استاندارد شده و در استانداردهای اصلی دوار و تامین‌کننده، صادرکننده و تولیدکننده در کارخانه امیرکبیر خزر گنجانده شده است. میله های ساده نیز وجود دارد، اما آنها فقط در خاص ترین روش ها قابل استفاده هستند. تولید کننده میلگرد کارخانه امیرکبیر خزر به دلیل اینکه بتن را در حالت فشرده نگه می دارد به عنوان یک نیروی کششی شناخته می شود. بتن زمانی که در حالت فشار قرار می گیرد ماده ای بسیار قوی است، اما در مورد حمل بارهای کششی تقریباً هیچ استحکامی ندارد. برای غلبه بر این، میلگرد برای حمل بارها ریخته می شود. علاوه بر این، طراحی میلگردها معمولاً شامل تغییر شکل (به شکل الگوهای برآمدگی سنگین) است که بیشتر از اتصال صادرکننده میلگرد، تولید کننده میلگرد یا تولید کننده میلگرد به بتن پشتیبانی می کند.

ویژگی های میلگرد امیر کبیر خزر

مزایا و معایب

وقتی صحبت از مصالح ساختمانی می شود، یکی از اولین مصالحی که به ذهن می رسد، میلگرد ساختمانی آجدار (آهن ساختمانی آجدار) خواهد بود. میلگرد آجدار که ماده ضروری سازه های بتن آرمه است، در هزاران سازه استفاده می شود. مهم نیست در مورد چه ماده ای به جز میلگرد صحبت می کنیم، موادی که دارای شیار یا برآمدگی هستند سخت تر از بین می روند یا از نظر فیزیکی آسیب می بینند. مطلوب است که فولاد از شر بتن خلاص نشود و محکم تر به سازه بچسبد. این فولادها به لطف ساختار شیاردار، عملکرد بسیار بهتری دارند. هر چه مساحت سطح فولاد در سازه های بتن مسلح بیشتر باشد، استحکام بیشتری نیز خواهد داشت. اگرچه ممکن است در بالای یک سطح معین اثرات منفی روی سازه داشته باشد، اما میزان استفاده از فولاد بسیار زیاد است. هنگامی که در فولادها برآمدگی وجود داشته باشد، سطح آن بزرگتر می شود. به لطف فضاهای اضافی، سازه ها بسیار بادوام تر می شوند.

از معایب آن می توان به اینکه سازه های ساخته شده با میلگرد نمی توانند مرتفع باشند، اشاره نمود که عامل اصلی عدم انتخاب این ماده در چنین سازه هایی است. با توجه به اینکه سازه های چند طبقه در کشور ما ساخته می شود و هزینه فولاد بالاست، سازه های ساخته شده با مصالح فولادی عموماً سازه های غیر مسکونی هستند که چند طبقه نیستند.