دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه سیرجان حدید

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه سیرجان حدید

میلگرد سیرجان حدید

محصولات میلگرد سیرجان حدید از محصولات ضروری ساختمان هستند. شرکت ما میلگرد آجدار را در سایزهای مختلف به منظور افزایش کیفیت در ساخت و سازها تامین و استفاده می کند. آهن آجدار با چرخش سرد روی سطح آن تولید می شود و طرح های برجسته را تشکیل می دهد. شرکت ما میلگرد های فولادی تولید شده در طول 12 متر مطابق با استانداردها را به... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۰۱ آذر ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد سیرجان حدید

محصولات میلگرد سیرجان حدید از محصولات ضروری ساختمان هستند. شرکت ما میلگرد آجدار را در سایزهای مختلف به منظور افزایش کیفیت در ساخت و سازها تامین و استفاده می کند. آهن آجدار با چرخش سرد روی سطح آن تولید می شود و طرح های برجسته را تشکیل می دهد. شرکت ما میلگرد های فولادی تولید شده در طول 12 متر مطابق با استانداردها را به مشتریان خود ارائه می دهد. با افزایش نسبت کربن و منگنز در ساختار میلگرد آجدار تولید می شود. هر چه میزان کربن بیشتر باشد، ماندگاری بالاتری دارد. اما برای دستیابی به کیفیت در میلگردها باید نسبت کربن زیر 25 درصد باشد. به لطف آج، میلگرد های فولادی به طور کلی با بتن چفت می شوند. شرکت ما به کیفیت در ساخت و سازها اهمیت می دهد و استفاده از میلگرد با ویژگی آج را در اولویت قرار می دهد.

ویژگی میلگرد سیرجان حدید

در سازه های بتن مسلح به منظور رفع تنش کششی و مشکلات لغزش، فولاد با شکل خاصی که در بتن قرار می گیرد، میلگرد نامیده می شود. آهن فراوان ترین فلز در پوسته زمین است. فلزات آهنی از سنگ آهن به دست می آیند و به ندرت در طبیعت به شکل عنصری یافت می شوند. برای به دست آوردن آهن فلزی، مواد موجود در سنگ معدن باید با احیای شیمیایی حذف شوند. از آهن در واقع برای ساخت فولاد استفاده می شود که تا حد زیادی می توان آن را یک آلیاژ کربنی در نظر گرفت.

ویژگی میلگرد سیرجان حدید

میلگرد سیرجان حدید یکی از مهم ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی است. جاگذاری صحیح میلگرد در بتن آرمه جایگاه مهمی در سازه ها دارد و باید مطابق با تکنیک، قطعات آهنی، قطر، فواصل و حاشیه زنگ انجام شود. که تاثیر زیادی در استحکام و دوام ساخت و ساز دارد. تولید میلگرد فولادی ساختمانی با افزودن کربن و برخی عناصر شیمیایی به سنگ معدن یا آهن قراضه ذوب شده در دمای 1420-1470 درجه به دست می آید. انتخاب میلگرد فولادی می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد، نه تنها به این دلیل که در همه جا در دسترس هستند، بلکه به این دلیل که می توان آنها را بارها بدون تأثیر بر خواص آنها بازیافت کرد. این میلگردها پس از ایجاد برجستگی های سرد تابشی و برآمدگی بر روی سطح تولید می شوند. در واقع از این میلگردها در تمامی ساختمان ها استفاده می شود. با این حال، در سازه های بتنی پیش ساخته به روشی بسیار جامع تر ترجیح داده می شود.

مزایا و معایب

میلگرد سیرجان حدید انواع مختلفی دارد. اما میلگرد آجدار یکی از مستحکم ترین و پرکاربردترین انواع میلگرد است. میلگردهای آجدار بتن را جذب کرده و از لغزش آن جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های منفی آن این است که اجازه ریزش بتن را نمی دهد. در نتیجه باعث خرد شدن بتن می شود. در میلگردهای تخت، در زمان صرفه جویی می شود. آنها همچنین دارای ساختار الاستیک هستند. برخلاف بتن، فولاد بسیار انعطاف پذیر است. یک جزء کربن اضافی به راحتی می تواند شکل پذیری آن را افزایش دهد و به آن اجازه دهد در برابر نیروهای خمشی و فشاری برای شکستن مواد مقاومت کند. نباید فراموش کرد که آهن های آجدار باعث دوام بیشتر سازه های ستون و تیر در حوادث مهم طبیعی مانند زلزله می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مقاله ما می توانید با ما تماس بگیرید.

مزایا و معایب میلگرد سیرجان حدید

یکی دیگر از مزایای میلگرد سیرجان حدید این است که می توان آن را به راحتی در محل برای ستون ها، صفحات فونداسیون، سنگ فرش، زهکش ها و موارد مشابه نصب کرد. میلگردها را می توان به راحتی با استفاده از مواد در دسترس در یک مکان منتقل و نصب کرد. دو روش متداول که برای ایجاد قاب های میلگرد فولادی استفاده می شود، اتصال و جوش است. پیمانکاران می توانند تعیین کنند که آیا میلگرد آنها برای هر یک از این دو روش مناسب است یا خیر. به عنوان مثال، میلگردی با برچسب W را می توان با میلگرد دیگری به هم جوش داد. با این حال، ایمن‌تر و محبوب‌تر از این دو روش، بستن است که شامل مواد نسبتاً ساده‌ای است که می‌توان در هر سایت ساخت‌وساز پیدا کرد. این امر به این دلیل است که  میلگردهای اتصال شده را می توان در زمان بسیار کوتاهی و با مشکل کمی نصب کرد.

اندازه ، ابعاد ، ضخامت ، قیمت

شرکت ما در تلاش است تا با تیم های مجرب خود دقیق ترین پاسخ ها را به تمامی مشتریان خود بدهد. تا با توجه به قطر و میزان میلگرد مصرفی به اطلاع کسانی می رساند که می خواهند در مورد میلگرد آجدار اطلاعات کسب کنند. ابعاد کیلوگرم میلگرد با توجه به قطر و طول آنها محاسبه می شود. ابعاد تعیین شده باعث می شود که قیمت میلگردها متغیر باشد. کیفیت تولید میلگرد سیرجان حدید آجدار یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت محصولات می باشد. شرکت ما در مورد استفاده از میلگرد مسطح یا آجدار در کارهای ساختمانی که قرار است انجام شود اطلاعات لازم را ارائه می دهد. شما می توانید با توجه به انواع میلگرد پیشنهادات قیمت را از شرکت ما دریافت کنید. ما پیشنهادات قیمت خود را بر اساس کیلوگرم به شما می دهیم. شما می توانید با اطلاع از قطر و مقدار میلگردی که خریداری می کنید بهترین پیشنهادات قیمتی ما را دریافت کنید.

قیمت میلگرد آجدار سیرجان حدید

ابعاد میلگرد سیرجان حدید در طول های 8 – 10 – 12 متر تولید می شوند که وزن آهن آج دار به طول 1 متر برای سفارش با قطر 8 میلی متر 0.395 کیلوگرم می باشد. وزن کل 4750 کیلوگرم است که عموماً تولیدات 12 متری انجام می شود. وزن آهن با قطر 10 میلی متر 0.888 متر بر کیلوگرم است. میانگین وزن میلگرد سیرجان حدید تولید شده بر اساس این استاندارد 10657 کیلوگرم می باشد. تعیین استاندارد، محاسبه وزن بتن و میلگرد در ساختمان را راحت تر می کند و محاسبه های ضروری را برای مقاومت بیشتر سازه ها انجام می دهد. شرکت ما تضمین می دهد که محاسبات طبق اندازه گیری های معین شده به عنوان استاندارد انجام می شود تا همه محاسبات به درستی در آن انجام شود.