دسته بندی محصولات
برندها

قیمت میلگرد آجدار کارخانه کویر کاشان

آیا نیاز به مشاوره برای خرید دارید ؟
میلگرد آجدار کارخانه کویر کاشان

میلگرد کارخانه کویر کاشان

میلگرد کارخانه کویر کاشان فولادی است که برای پاسخگویی به تنش های برشی و کششی در ساختمان های بتن آرمه و در محوطه های ساختمانی  بتنی برای مقاوم کردن بتن در برابر کشش بکار می رود. میلگردها یکی از اساسی ترین مصالح مورد استفاده در سازه های بتنی هستند. در حین اجرا باید توجه داشت که تعداد، قطر، فواصل مطابق با نق... ادامه مطلب

تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران در مورد این محصول

۰
ارسال نظر شما

میلگرد کارخانه کویر کاشان

میلگرد کارخانه کویر کاشان فولادی است که برای پاسخگویی به تنش های برشی و کششی در ساختمان های بتن آرمه و در محوطه های ساختمانی  بتنی برای مقاوم کردن بتن در برابر کشش بکار می رود. میلگردها یکی از اساسی ترین مصالح مورد استفاده در سازه های بتنی هستند. در حین اجرا باید توجه داشت که تعداد، قطر، فواصل مطابق با نقشه سازه ای انجام شود. زیرا استحکام و مقاومت ساختمان ها به این موضوع مربوط است. آهن ساختمانی با افزودن برخی مواد شیمیایی به سنگ معدن یا آهن قراضه ذوب شده در دمای 1420-1470 درجه تولید می شود. دو نوع روش تولید برای میلگرد وجود دارد.

انواع میلگرد کارخانه کویر کاشان

1- روش نورد سرد : با اعمال فرآیند کشش یا فرآیند خمش در دماهای پایین تولید می‌شود. به طور کلی پس از سرد شدن، استحکام فولاد افزایش می یابد، در حالی که ظرفیت آن برای تغییر شکل کاهش می یابد.

2- روش نورد گرم : این نوع تولید فولاد نیازمند امکانات و سرمایه گذاری های بزرگ است. علاوه بر این، کربن، نیکل، سیلیکون، منیزیم، کروم و وانادیم با تنظیم نسبت های خاصی در ساختار فولاد تولید شده به دست می آید.

انواع میلگرد کارخانه کویر کاشان شامل : میلگرد کربنی فولادی، میلگرد سیم جوشی که با زوایای قائم به یکدیگر متصل می شوند تا سیم فولادی و شبکه سیمی جوش داده شده را تشکیل دهند. ورق آهن، آهن ساختمانی با روکش اپوکسی، میلگرد اروپایی، آهن استنلس استیل که از نوع آهن گالوانیزه مقاوم است. آهن گالوانیزه از نظر قیمت یکی از گران ترین نوع آهن است. آهن منبسط فلزی/ مشبک ساختمانی، میلگردهای پلیمری تقویت‌شده با الیاف شیشه، میلگرد آجدار مقاومت را افزایش می دهد. البته لازم به ذکر است که نسبت کربن از 25 درصد نباید بیشتر شود. زیرا زمانی که از 25 درصد فراتر رود، میزان شکستگی میلگرد افزایش می یابد.

میلگرد آجدار کویر کاشان

ویژگی های میلگرد کارخانه کویر کاشان HSD

ارزش کربن پایین: میله‌های HSD سطح کربن پایین‌تری دارند و در نتیجه شکل‌پذیری، استحکام و قابلیت جوشکاری خوبی دارند. استحکام اتصال برتر: میلگرد کارخانه کویر کاشان HSD به دلیل استحکام اتصال عالی در هنگام استفاده با بتن به خوبی شناخته شده اند. قابلیت جوشکاری: از آنجایی که این میله‌ها محتوای کربن کمتری دارند، ۱۰۰ درصد قابلیت جوشکاری نسبت به میله‌های معمولی دارند. استحکام کششی بالا: میله‌های HSD دارای استحکام کششی بالایی هستند. آنها قدرت مانور بیشتری در فرآیند ساخت و ساز را دارند و در جایی که خم شدن و خمش مجدد مورد نیاز است، استفاده می شوند. دامنه کاربرد وسیع: این میلگرد ها دامنه کاربرد گسترده‌ای دارند مانند ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، پل‌ها و غیره. رضایت‌بخش: حداقل وزن و حداکثر استحکام و مناسب برای تقویت فشار و کشش در برابر ضربه آنها را رضایت بخش می کند.

ویژگی های میلگرد کارخانه کویر کاشان

کاربردهای آن

کاربردهای مختلف میلگرد آجدار کویر کاشان عبارتند از؛ تقویت اولیه: برای ایجاد مقاومت برای پشتیبانی از بارهای اصلی سازه طراحی می شود. تقویت‌کننده ثانویه: برای مقاومت و اهداف زیبایی‌شناختی با ایجاد مقاومت موضعی، برای محدود کردن ترک‌خوردگی و تنش‌های ناشی از دما استفاده می‌شود. بهتر است مقاومت در برابر بارهای متمرکز ایجاد کنید و آن را در یک منطقه به طور گسترده پخش کنید. با نگه داشتن میلگرد های فولادی در موقعیت صحیح، به جا دادن بارهای اصلی سازه خود کمک کنید. میلگرد های اتصال فولادی خارجی برای محدود کردن و تقویت سازه‌های بنایی، گاهی اوقات به عنوان ابزاری برای حفاظت از ساختمان استفاده می شوند. بنای تقویت‌شده: برخی از بلوک‌ها و آجرهای بنایی دارای حفره‌هایی برای قرار دادن میلگردها برای حمل بارهای کششی هستند. میلگرد کارخانه کویر کاشان در جای خود با استفاده از دوغاب محکم می شود.

کاربرد میلگرد آجدار کویر کاشان

ابعاد ، اندازه ، ضخامت ، قیمت

میلگرد کارخانه کویر کاشان را می‌توان در قالب‌های مختلفی با پیروی از BS 4483 تولید کرد: ورق های فولادی برای تقویت بتن استفاده می شوند. اندازه ورق استاندارد 4.8 متر برای طول و 2.4 متر برای عرض آن است. از در هم تنیدگی یا جوش الکترونیکی سیم‌ها به‌گونه‌ای استفاده می‌شود که آنها را در برابر ضربه های فیزیکی عادی مقاوم کنند. این میلگرد می تواند به روش های مختلف برای کاربردهای مختلف تولید شود: اندازه مش مربع 200 x 200 میلی متر، محدوده وزنی 1.54-6.16 کیلوگرم بر متر مربع، معمولاً برای دال‌های کف استفاده می‌شود. اندازه مش مستطیلی 200 میلی متر در 100 میلی متر، محدوده وزنی 3.05-10.9 کیلوگرم بر متر مربع،  برای دال‌های کف استفاده می‌شود. اندازه مش بلند 100 میلی متر در 400 میلی متر، محدوده وزنی 2.61-6.72 کیلوگرم بر متر مربع، معمولاً برای ساخت و ساز جاده و روسازی استفاده می شود. اندازه مش بسته بندی 100x  100 میلی متر، معمولاً در دال‌های معلق استفاده می‌شود.

قیمت میلگرد آجدار کویر کاشان

هر قطر میلگرد سفارشی 1/8 اینچ افزایش می یابد. می توانید اندازه میله را در 1/8 ضرب کنید تا قطر اسمی آن را بر حسب اینچ بدست آورید. به عنوان مثال، میلگرد 8 = قطر 8/8 اینچ (یا 1 اینچ).  اندازه گیری های رایج وزن، مساحت اسمی و قطر اسمی را نشان می دهد. هنگام کار با میلگرد کارخانه کویر کاشان، لازم است که نه تنها اندازه میلگرد مورد نیاز خود، بلکه عیار و نوع فولاد را نیز بلد باشید تا بتوانید استفاده مطلوبی بکنید.

مزایا و معایب

میلگرد کارخانه کویر کاشان که به عنوان اتصال فولادی خارجی برای محدود کردن و تقویت سازه‌های بنایی بکار می رود، گاهی اوقات به عنوان ابزاری برای حفاظت از ساختمان نیز استفاده می شود. میلگردها انواع مختلفی دارند. اما میلگرد آجدار یکی از مستحکم ترین و پرکاربردترین انواع میلگرد است. میله های آجدار بتن را جذب کرده و از لغزش آن جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های منفی آن این است که اجازه جا به جایی بتن را نمی دهد، در نتیجه اگر ویبراتوری مناسب انجام نپذیرد موجب خرد شدن بتن می شود.

در اتوهای تخت، در زمان صرفه جویی می شود. آنها همچنین دارای ساختار الاستیک هستند. نباید فراموش کرد که میلگرد های آجدار باعث مقاومت بیشتر سازه های ستون و تیر در حوادث مهم طبیعی مانند زلزله می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مقاله ما می توانید با ما تماس بگیرید. از کشش ضعیف میلگرد می توان به عنوان معایب میلگرد کارخانه کویر کاشان نام برد. که امروزه با پیشرفت علم و صنایع این معایب به طور کلی از بین رفته اند و همچنین می توان گفت معایب کمتری قابل مشاهده هستند.